Prodej hybridních a elektrických vozidel v Peru dosáhl v prvních devíti měsících letošního roku rekordní míry, když dosáhl 7 256 jednotek, což představuje nárůst o 44 % ve srovnání s předchozím rokem.
Čínští výrobci automobilů, jako jsou BYD a Geely, expandují v Latinské Americe a nabízejí cenově dostupnější modely elektrických vozidel. Zatímco Tesla v regionu stále nemá oficiální zastoupení, čínské vozy se prodávají přibližně o 60 % levněji než jejich americké konkurenty.
Otevření nového megaportu v Chancayu zrychlilo dodávky čínských automobilů do Peru a dalších zemí Latinské Ameriky. Počet nových automobilů dovezených z Číny do Peru dosáhne do konce roku 19 000 kusů.
Podle místních expertů se elektrická vozidla stávají stále populárnějšími a poptávka roste, což by mohlo vést k dalšímu rozvoji trhu. Martin Bresciani, prezident chilské automobilové komory, poznamenal: „Čínští výrobci prokázali, že splňují globální standardy kvality.“
V Brazílii a dalších zemích Latinské Ameriky se čínské značky staly důležitými hráči, přičemž 29,6 % nových osobních automobilů prodaných v Chile bylo z Číny, což je čtyřnásobný nárůst oproti loňskému roku. Čína se nyní stává domovem pro více než 10,6 % nových vozidel registrovaných v Chile.
Prodej hybridních a elektrických vozidel v Peru dosáhl v prvních devíti měsících letošního roku rekordní míry, když dosáhl 7 256 jednotek, což představuje nárůst o 44 % ve srovnání s předchozím rokem.
Čínští výrobci automobilů, jako jsou BYD a Geely, expandují v Latinské Americe a nabízejí cenově dostupnější modely elektrických vozidel. Zatímco Tesla v regionu stále nemá oficiální zastoupení, čínské vozy se prodávají přibližně o 60 % levněji než jejich americké konkurenty.
Otevření nového megaportu v Chancayu zrychlilo dodávky čínských automobilů do Peru a dalších zemí Latinské Ameriky. Počet nových automobilů dovezených z Číny do Peru dosáhne do konce roku 19 000 kusů.
Podle místních expertů se elektrická vozidla stávají stále populárnějšími a poptávka roste, což by mohlo vést k dalšímu rozvoji trhu. Martin Bresciani, prezident chilské automobilové komory, poznamenal: „Čínští výrobci prokázali, že splňují globální standardy kvality.“
V Brazílii a dalších zemích Latinské Ameriky se čínské značky staly důležitými hráči, přičemž 29,6 % nových osobních automobilů prodaných v Chile bylo z Číny, což je čtyřnásobný nárůst oproti loňskému roku. Čína se nyní stává domovem pro více než 10,6 % nových vozidel registrovaných v Chile.