Evropský luxusní sektor se připravuje na rok 2026 s optimismem po dvou letech slabého hospodaření. Podle analýzy UBS začínají být patrné signály stabilizace čínské poptávky a očekává se návrat k pozitivnímu organickému růstu prodeje.
UBS označuje Compagnie Financière Richemont a LVMH jako své hlavní tipy na rok 2026. Pro Richemont, který se nachází ve výhodné pozici díky stupňující se oblibě šperků, analytici uvedli, že retailové tržby vzrostly o více než 20 % v různých evropských regionech během prvních tří čtvrtletí roku 2025.
LVMH se vyznačuje specifickými iniciativami v oblasti značky, které ji odlišují na trhu. UBS očekává, že LVMH bude v roce 2026 rovněž profitovat, přičemž odhaduje tržby ve výši 80,44 miliardy eur, což odpovídá přibližně plochému vývoji oproti konsensu.
Podle UBS se celkový luxusní trh dostane do fáze více než 5 % organického růstu v roce 2026, poháněného stabilizací trendů v Číně a mezi americkými spotřebiteli. Rozdílné regionální výkony a různé kategorie zboží však stále vykazují nevyrovnaný růst.
Chcete využít této příležitosti?
Evropský luxusní sektor se připravuje na rok 2026 s optimismem po dvou letech slabého hospodaření. Podle analýzy UBS začínají být patrné signály stabilizace čínské poptávky a očekává se návrat k pozitivnímu organickému růstu prodeje.
UBS označuje Compagnie Financière Richemont a LVMH jako své hlavní tipy na rok 2026. Pro Richemont, který se nachází ve výhodné pozici díky stupňující se oblibě šperků, analytici uvedli, že retailové tržby vzrostly o více než 20 % v různých evropských regionech během prvních tří čtvrtletí roku 2025.
LVMH se vyznačuje specifickými iniciativami v oblasti značky, které ji odlišují na trhu. UBS očekává, že LVMH bude v roce 2026 rovněž profitovat, přičemž odhaduje tržby ve výši 80,44 miliardy eur, což odpovídá přibližně plochému vývoji oproti konsensu.
Podle UBS se celkový luxusní trh dostane do fáze více než 5 % organického růstu v roce 2026, poháněného stabilizací trendů v Číně a mezi americkými spotřebiteli. Rozdílné regionální výkony a různé kategorie zboží však stále vykazují nevyrovnaný růst.Chcete využít této příležitosti?