American Airlines se rozhodla investovat do luxusu, aby znovu získala podíl na trhu a zlepšila svou konkurenceschopnost vůči Delta a United Airlines . V rámci této iniciativy, známé jako „customer reimagination“, dojde k modernizaci služeb a zařízení na palubě, včetně plochých sedaček a šampaňského Bollinger .
Uvedené změny přicházejí v čase, kdy American Airlines vykazuje pokles ziskovosti a spokojenosti zákazníků ve srovnání s konkurencí. V letošním roce se cena akcií společnosti snížila o 11 %, zatímco akcie jejích rivalů Delta a United vzrostly o 18 % a 14 %.
Na třetím čtvrtletí, které bývá typicky nejvýnosnější, American Airlines zaznamenala ztrátu, na rozdíl od silných zisků konkurenčních společností. Také v prvních devíti měsících roku vydělala pouze 12 milionů dolarů ve srovnání s 3,8 miliardami dolarů ziskem Delta.
Nově byl zaveden Boeing 787-9 a Airbus A321XLR, které mají otevřít nové trasy a nabídnout prémiové služby. Mimo jiné bude debutovat také nová konfigurace na trase New York-Los Angeles, což je jeden z nejvíce konkurenceschopných leteckých koridorů v USA.
Chcete využít této příležitosti?
Strategické cíle společnosti jsou však podpořeny řadou výzev. Dodací lhůty pro nová letadla se prodlužují a nedostatek komponentů zpomaluje modernizaci starších letadel Boeing 777. Dlouhodobé kontroly spolehlivosti operace stále ukazují, že American Airlines zaostává za Delta a United v přesnosti a byla hodnocena v dolní části spokojenostních průzkumů.
„American Airlines nemůže zvrátit situaci pouze ze dne na den,“ upozornil Henry Harteveldt, zakladatel konzultační společnosti Atmosphere Research Group, a dodal, že je potřeba pečlivě plánovat další kroky.
Zaměstnanci společnosti začínají být netrpěliví a tlak na vedení narůstá. Unie zaměstnanců vyzvala vedení k odpovědnosti a zlepšení morálky. Vedení společnosti přiznalo, že musí především zajistit výsledky pro své zaměstnance, zákazníky a akcionáře, neboť jinak hrozí, že si neudrží povedenou budoucnost.
American Airlines se rozhodla investovat do luxusu, aby znovu získala podíl na trhu a zlepšila svou konkurenceschopnost vůči Delta a United Airlines . V rámci této iniciativy, známé jako „customer reimagination“, dojde k modernizaci služeb a zařízení na palubě, včetně plochých sedaček a šampaňského Bollinger .
Uvedené změny přicházejí v čase, kdy American Airlines vykazuje pokles ziskovosti a spokojenosti zákazníků ve srovnání s konkurencí. V letošním roce se cena akcií společnosti snížila o 11 %, zatímco akcie jejích rivalů Delta a United vzrostly o 18 % a 14 %.
Na třetím čtvrtletí, které bývá typicky nejvýnosnější, American Airlines zaznamenala ztrátu, na rozdíl od silných zisků konkurenčních společností. Také v prvních devíti měsících roku vydělala pouze 12 milionů dolarů ve srovnání s 3,8 miliardami dolarů ziskem Delta.
Nově byl zaveden Boeing 787-9 a Airbus A321XLR, které mají otevřít nové trasy a nabídnout prémiové služby. Mimo jiné bude debutovat také nová konfigurace na trase New York-Los Angeles, což je jeden z nejvíce konkurenceschopných leteckých koridorů v USA.Chcete využít této příležitosti?
Strategické cíle společnosti jsou však podpořeny řadou výzev. Dodací lhůty pro nová letadla se prodlužují a nedostatek komponentů zpomaluje modernizaci starších letadel Boeing 777. Dlouhodobé kontroly spolehlivosti operace stále ukazují, že American Airlines zaostává za Delta a United v přesnosti a byla hodnocena v dolní části spokojenostních průzkumů.
„American Airlines nemůže zvrátit situaci pouze ze dne na den,“ upozornil Henry Harteveldt, zakladatel konzultační společnosti Atmosphere Research Group, a dodal, že je potřeba pečlivě plánovat další kroky.
Zaměstnanci společnosti začínají být netrpěliví a tlak na vedení narůstá. Unie zaměstnanců vyzvala vedení k odpovědnosti a zlepšení morálky. Vedení společnosti přiznalo, že musí především zajistit výsledky pro své zaměstnance, zákazníky a akcionáře, neboť jinak hrozí, že si neudrží povedenou budoucnost.