Volkswagen čelí potížím, když v třetím čtvrtletí vykázal ztrátu 1,3 miliardy eur (přibližně 1,5 miliardy dolarů). Toto oznámení přichází poté, co generální ředitel automobilky, Oliver Blume, oznámil zúžení investičního rozpočtu v důsledku intenzivní konkurence v Číně, tarifů v USA a nákladné transformace na elektrická vozidla.
CEO divize PowerCo, Frank Blome, uvedl, že firma je dostatečně financována, ale zvažuje externí investice „podstatně intenzivněji než dříve“. Blome řekl: „Jsme si vědomi, že pokud korporace Volkswagen generuje méně peněz, musíme hospodařit s méně penězi,“ dodal také, že „musíme mít možnost využít jiné zdroje financování“.
Společnost plánuje zahájení výroby baterií v Salzgitteru a v současnosti se budují další závody v Valencii ve Španělsku a St. Thomas v Kanadě. Celková kapacita plánovaných výrobních závodů má dosáhnout až 200 gigawattů v následujících letech.
Vzhledem k zpomalenému přijetí elektrických automobilů v Evropě došlo k revizi ambiciózního plánu PowerCo, který původně zahrnoval výstavbu šesti továren s celkovou kapacitou 240 gigawatthodin do roku 2030. Nově plánovaný rozpočet PowerCo byl snížen na pod 10 miliard eur, z původních 15 miliard eur během pěti let.
Chcete využít této příležitosti?
Volkswagen čelí potížím, když v třetím čtvrtletí vykázal ztrátu 1,3 miliardy eur . Toto oznámení přichází poté, co generální ředitel automobilky, Oliver Blume, oznámil zúžení investičního rozpočtu v důsledku intenzivní konkurence v Číně, tarifů v USA a nákladné transformace na elektrická vozidla.
CEO divize PowerCo, Frank Blome, uvedl, že firma je dostatečně financována, ale zvažuje externí investice „podstatně intenzivněji než dříve“. Blome řekl: „Jsme si vědomi, že pokud korporace Volkswagen generuje méně peněz, musíme hospodařit s méně penězi,“ dodal také, že „musíme mít možnost využít jiné zdroje financování“.
Společnost plánuje zahájení výroby baterií v Salzgitteru a v současnosti se budují další závody v Valencii ve Španělsku a St. Thomas v Kanadě. Celková kapacita plánovaných výrobních závodů má dosáhnout až 200 gigawattů v následujících letech.
Vzhledem k zpomalenému přijetí elektrických automobilů v Evropě došlo k revizi ambiciózního plánu PowerCo, který původně zahrnoval výstavbu šesti továren s celkovou kapacitou 240 gigawatthodin do roku 2030. Nově plánovaný rozpočet PowerCo byl snížen na pod 10 miliard eur, z původních 15 miliard eur během pěti let.Chcete využít této příležitosti?