V dnešním výzkumném reportu společnosti Gartner se uvádí, že do roku 2029 pouze 5 % automobilových společností udrží silný růst investic do umělé inteligence, což je dramatický pokles z více než 95 %, které tyto investice zajišťují dnes. Tento trend budí obavy ohledně trvalých přínosů „euforie“ v této oblasti.
Studie poukazuje na to, že jen ti výrobci automobilů, kteří mají silné softwarové základy a technologie orientované vedení, budou schopni držet krok s konkurencí. Tradiční automobilky jako Volkswagen , které dlouhodobě převažují v oblasti inženýrství, se snaží dohánět nové technologie zaměřené na rivaly, jako jsou Tesla a BYD .
Podle analytika Pedra Pacheca z Gartneru se ukazuje, že úspěch vyžaduje, aby se společnosti staly organizacemi s digitálním zaměřením, což zahrnuje odstranění vnitřních překážek a prioritizaci technologií na nejvyšších úrovních řízení, včetně přímých reportovacích linek softwarových lídrů na ředitele. „Společnost, která není silná v oblasti softwaru, se nevyhnutelně dostane do potíží,“ dodal Pacheco.
Vzhledem k těmto faktům je zřejmé, že automobilový průmysl stojí před zásadními změnami v oblasti investic do technologií, které mohou redefinovat jeho budoucnost.
Chcete využít této příležitosti?
V dnešním výzkumném reportu společnosti Gartner se uvádí, že do roku 2029 pouze 5 % automobilových společností udrží silný růst investic do umělé inteligence, což je dramatický pokles z více než 95 %, které tyto investice zajišťují dnes. Tento trend budí obavy ohledně trvalých přínosů „euforie“ v této oblasti.
Studie poukazuje na to, že jen ti výrobci automobilů, kteří mají silné softwarové základy a technologie orientované vedení, budou schopni držet krok s konkurencí. Tradiční automobilky jako Volkswagen , které dlouhodobě převažují v oblasti inženýrství, se snaží dohánět nové technologie zaměřené na rivaly, jako jsou Tesla a BYD .
Podle analytika Pedra Pacheca z Gartneru se ukazuje, že úspěch vyžaduje, aby se společnosti staly organizacemi s digitálním zaměřením, což zahrnuje odstranění vnitřních překážek a prioritizaci technologií na nejvyšších úrovních řízení, včetně přímých reportovacích linek softwarových lídrů na ředitele. „Společnost, která není silná v oblasti softwaru, se nevyhnutelně dostane do potíží,“ dodal Pacheco.
Vzhledem k těmto faktům je zřejmé, že automobilový průmysl stojí před zásadními změnami v oblasti investic do technologií, které mohou redefinovat jeho budoucnost.Chcete využít této příležitosti?