Morgan Stanley dnes oznámila zvýšení hodnocení akcií společnosti Roku z „Underweight“ na „Overweight“, přičemž vyhlíží pozitivní výhled pro americká reklama a růst v oblasti připojené televize.
Analytik Thomas Yeh uvedl, že poté, co firma zvýšila svůj odhad růstu amerického reklamního trhu na 10,5 % pro rok 2026, je nyní Roku připravena na silné příležitosti v oblasti digitální reklamy. Tento optimismus vychází z očekávaného zrychlení reklamy v klíčových oblastech, jako jsou sporty a politické události.
Morgan Stanley rovněž zvýšila cenový cíl pro akcie Roku ze 85 USD na 135 USD, s odhady růstu příjmů platforem na +19 %, což převyšuje jejich předchozí prognózu a průměr trhu (+15 %). Tato důvěra v růst pramení z rozšiřující se uživatelské základny a prohlubování partnerských vztahů v oblasti streamování.
Yeh také podotkl, že dřívější skeptičtí názory byly důsledkem nežádoucí konkurence mezi platformami nabízejícími reklamu. Avšak nyní se zdá, že Roku dokáže předejít těmto obavám díky robustním monetizačním příležitostem.
Chcete využít této příležitosti?
Trh nyní pozorně sleduje vývoj v oblasti příjmů Roku a očekává se, že udržitelnost růstu příjmů z platforem zůstane klíčovým faktorem pro další zhodnocení akcií společnosti.
Morgan Stanley dnes oznámila zvýšení hodnocení akcií společnosti Roku z „Underweight“ na „Overweight“, přičemž vyhlíží pozitivní výhled pro americká reklama a růst v oblasti připojené televize.
Analytik Thomas Yeh uvedl, že poté, co firma zvýšila svůj odhad růstu amerického reklamního trhu na 10,5 % pro rok 2026, je nyní Roku připravena na silné příležitosti v oblasti digitální reklamy. Tento optimismus vychází z očekávaného zrychlení reklamy v klíčových oblastech, jako jsou sporty a politické události.
Morgan Stanley rovněž zvýšila cenový cíl pro akcie Roku ze 85 USD na 135 USD, s odhady růstu příjmů platforem na +19 %, což převyšuje jejich předchozí prognózu a průměr trhu . Tato důvěra v růst pramení z rozšiřující se uživatelské základny a prohlubování partnerských vztahů v oblasti streamování.
Yeh také podotkl, že dřívější skeptičtí názory byly důsledkem nežádoucí konkurence mezi platformami nabízejícími reklamu. Avšak nyní se zdá, že Roku dokáže předejít těmto obavám díky robustním monetizačním příležitostem.Chcete využít této příležitosti?
Trh nyní pozorně sleduje vývoj v oblasti příjmů Roku a očekává se, že udržitelnost růstu příjmů z platforem zůstane klíčovým faktorem pro další zhodnocení akcií společnosti.