V poslední době se na americkém trhu rapidně množí čínské značky čaje, které se snaží oslovit mladé spotřebitele s inovativními produkty. Amanda Wang, spoluzakladatelka čínské nápojářské sítě Ningji Lemon Tea, uskutečnila čtyři výzkumné cesty do USA, aby uvedla značku Bobobaba, která je určena specificky pro americké chuti. Její produkty, s barevnými nápoji plnými kousků ovoce a efektními logy, mají cílit na mládež, která preferuje sladší verze čaje než ty, které značka nabízí v Číně.
Wang podotýká, že americký trh je stále v plenkách co se týče bublinkového čaje, a dodává, že otevření obchodu v USA trvá mnohem déle než v Číně, což je pro nové podnikatele velmi náročné. „Bylo nám jasné, že podnikání zde probíhá odlišným tempem, než jsme si představovali,“ říká.
Mezi dalšími značkami, jako jsou Chagee Tea House nebo Molly Tea, se chystají expanze s cílem zavést čaj jako novou produktovou kategorii, podobně jako to před třiceti lety udělal Starbucks s kávou. Emily Chang, výkonná ředitelka společnosti Chagee, plánuje otevření vlajkového obchodu v srdci Silicon Valley v příštím roce, čímž chce posílit povědomí o čaji mezi americkými spotřebiteli.
S ročními příjmy trhu s čajovými nápoji v Číně, které podle odhadů přesáhnou 30 miliard jüanů (cca 4,2 miliardy dolarů), se čínské značky obracejí k rozšíření na další mezinárodní trhy, včetně Asie, Evropy a Středního východu.
Chcete využít této příležitosti?
Amanda Wang vyjadřuje optimismus: „Příležitost na americkém trhu je obrovská, ale budování důvěry a povědomí o značce potrvá čas,“ dodává.
V poslední době se na americkém trhu rapidně množí čínské značky čaje, které se snaží oslovit mladé spotřebitele s inovativními produkty. Amanda Wang, spoluzakladatelka čínské nápojářské sítě Ningji Lemon Tea, uskutečnila čtyři výzkumné cesty do USA, aby uvedla značku Bobobaba, která je určena specificky pro americké chuti. Její produkty, s barevnými nápoji plnými kousků ovoce a efektními logy, mají cílit na mládež, která preferuje sladší verze čaje než ty, které značka nabízí v Číně.
Wang podotýká, že americký trh je stále v plenkách co se týče bublinkového čaje, a dodává, že otevření obchodu v USA trvá mnohem déle než v Číně, což je pro nové podnikatele velmi náročné. „Bylo nám jasné, že podnikání zde probíhá odlišným tempem, než jsme si představovali,“ říká.
Mezi dalšími značkami, jako jsou Chagee Tea House nebo Molly Tea, se chystají expanze s cílem zavést čaj jako novou produktovou kategorii, podobně jako to před třiceti lety udělal Starbucks s kávou. Emily Chang, výkonná ředitelka společnosti Chagee, plánuje otevření vlajkového obchodu v srdci Silicon Valley v příštím roce, čímž chce posílit povědomí o čaji mezi americkými spotřebiteli.
S ročními příjmy trhu s čajovými nápoji v Číně, které podle odhadů přesáhnou 30 miliard jüanů , se čínské značky obracejí k rozšíření na další mezinárodní trhy, včetně Asie, Evropy a Středního východu.
Chcete využít této příležitosti?
Amanda Wang vyjadřuje optimismus: „Příležitost na americkém trhu je obrovská, ale budování důvěry a povědomí o značce potrvá čas,“ dodává.