Skupina Omnicom oznámila, že se chystá propustit více než 4 000 zaměstnanců a sloučit několik známých reklamních značek v rámci nedávné akvizice skupiny Interpublic Group za 13 miliard dolarů.
Tato akvizice je reakcí na změny v reklamním průmyslu, kdy umělá inteligence začíná redefinovat procesy kreativní produkce, což přináší nové výzvy pro tradiční reklamní agentury, jako jsou Omnicom a jejich konkurenti Publicis a WPP .
Podle výkonného ředitele Johna Wrena dojde k propouštění převážně v administrativních rolích, ale i mezi některými pozicemi vedení. Wren uvedl, že očekávané finanční přínosy z integrace přesáhnou 750 milionů dolarů v ročních úsporách, což se ukáže jako klíčové v kontextu silné konkurence.
V rámci restrukturalizace budou agentury DDB, založená v roce 1949, a MullenLowe začleněny do Omnicomové agentury TBWA , zatímco FCB , známá agentura s historií od roku 1873, bude absorbována do BBDO .
Chcete využít této příležitosti?
Skupina Omnicom oznámila, že se chystá propustit více než 4 000 zaměstnanců a sloučit několik známých reklamních značek v rámci nedávné akvizice skupiny Interpublic Group za 13 miliard dolarů.
Tato akvizice je reakcí na změny v reklamním průmyslu, kdy umělá inteligence začíná redefinovat procesy kreativní produkce, což přináší nové výzvy pro tradiční reklamní agentury, jako jsou Omnicom a jejich konkurenti Publicis a WPP .
Podle výkonného ředitele Johna Wrena dojde k propouštění převážně v administrativních rolích, ale i mezi některými pozicemi vedení. Wren uvedl, že očekávané finanční přínosy z integrace přesáhnou 750 milionů dolarů v ročních úsporách, což se ukáže jako klíčové v kontextu silné konkurence.
V rámci restrukturalizace budou agentury DDB, založená v roce 1949, a MullenLowe začleněny do Omnicomové agentury TBWA , zatímco FCB , známá agentura s historií od roku 1873, bude absorbována do BBDO .Chcete využít této příležitosti?