Volkswagen pokračuje v úsporných opatřeních, která zahrnují nejen snížení nákladů, ale i redukci pracovních míst. Podle generálního ředitele značky Thomase Schaefera byly náklady na výrobu v závodech ve Wolfsburgu, Emdenu a Zwickau sníženy v průměru o 30 %.
Do této doby přibližně 25 000 pracovníků podepsalo dohody o částečném odchodu do důchodu nebo o propuštění. Schaefer prohlásil, že musí ještě udělat kus práce, ale věří, že společnost může prokázat, že je možné vyvíjet a vyrábět konkurenceschopná vozidla v Německu.
V prosinci 2024 Volkswagen uzavřel dohodu s odbory o radikální restrukturalizaci svých německých operací, což zahrnuje redukcí 35 000 pracovních míst do roku 2030. Tento krok je reakcí na rostoucí konkurenci ze strany levnějších čínských výrobců a pomalejší přechod na elektrická vozidla.
V návaznosti na tlak od automobilek, včetně Volkswagenu, Evropská komise zrušila povinný zákaz nových spalovacích motorů do roku 2035, což naznačuje posun směrem k větší flexibilitě v legislativě.
Chcete využít této příležitosti?
Schaefer také potvrdil, že nová rodina malých vozidel, jejíž první model ID.Polo má být uveden na trh v příštím roce, nebude nabízet modely se spalovacím motorem. Tento krok je odůvodněn přísnými emisními normami a vysokými náklady pro spotřebitele.
„Budoucnost v tomto segmentu je elektrická,“ dodal Schaefer a zdůraznil tak zaměření společnosti na udržitelnost a ekologické alternativy v automobilovém průmyslu.
Volkswagen pokračuje v úsporných opatřeních, která zahrnují nejen snížení nákladů, ale i redukci pracovních míst. Podle generálního ředitele značky Thomase Schaefera byly náklady na výrobu v závodech ve Wolfsburgu, Emdenu a Zwickau sníženy v průměru o 30 %.
Do této doby přibližně 25 000 pracovníků podepsalo dohody o částečném odchodu do důchodu nebo o propuštění. Schaefer prohlásil, že musí ještě udělat kus práce, ale věří, že společnost může prokázat, že je možné vyvíjet a vyrábět konkurenceschopná vozidla v Německu.
V prosinci 2024 Volkswagen uzavřel dohodu s odbory o radikální restrukturalizaci svých německých operací, což zahrnuje redukcí 35 000 pracovních míst do roku 2030. Tento krok je reakcí na rostoucí konkurenci ze strany levnějších čínských výrobců a pomalejší přechod na elektrická vozidla.
V návaznosti na tlak od automobilek, včetně Volkswagenu, Evropská komise zrušila povinný zákaz nových spalovacích motorů do roku 2035, což naznačuje posun směrem k větší flexibilitě v legislativě.Chcete využít této příležitosti?
Schaefer také potvrdil, že nová rodina malých vozidel, jejíž první model ID.Polo má být uveden na trh v příštím roce, nebude nabízet modely se spalovacím motorem. Tento krok je odůvodněn přísnými emisními normami a vysokými náklady pro spotřebitele.
„Budoucnost v tomto segmentu je elektrická,“ dodal Schaefer a zdůraznil tak zaměření společnosti na udržitelnost a ekologické alternativy v automobilovém průmyslu.