Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

O kolik Twitter přišel na příjmech z reklamy v posledních měsících roku 2022

Podle odhadů, které pro agenturu Reuters sestavila výzkumná společnost Pathmatics, snížili přední zadavatelé reklamy na Twitteru po převzetí Elonem Muskem své výdaje, což je poslední šok pro dominantní zdroj příjmů společnosti.

Jan Golda Autor: Jan Golda
21 ledna, 2023
6 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

6 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Podle odhadů společnosti Pathmatics čtrnáct z třiceti největších inzerentů na Twitteru zastavilo veškerou reklamu na této platformě poté, co Musk 27. října převzal její vedení. Čtyři inzerenti snížili výdaje o 92 % až 98,7 % od týdne před Muskovým převzetím až do konce roku.

Celkově výdaje na reklamu 30 největších společností podle Pathmatics klesly o 42 % na odhadovaných 53,8 milionu dolarů za listopad a prosinec dohromady, a to navzdory zvýšení výdajů u šesti z nich.

Společnost Pathmatics uvedla, že dříve nezveřejněné údaje o reklamě na Twitteru jsou odhady. Firma své odhady zakládá na technologiích, které sledují reklamy v počítačových prohlížečích a aplikaci Twitter, a také na technologiích, které napodobují uživatelské prostředí.

Společnost však uvedla, že tyto odhady nezohledňují nabídky, které mohou inzerenti od Twitteru obdržet, ani propagované trendy a účty. „Je možné, že údaje o výdajích mohou být u některých značek vyšší“, pokud Twitter nabízí pobídky, uvedla společnost Pathmatics v e-mailu.

Zdroj: Getty Images

Twitter na několik žádostí o komentář nereagoval.

Advertisement

V listopadové události na Twitter Spaces Musk k otázce pozastavování reklam ze strany společností uvedl, že chápe, pokud tomu inzerenti „chtějí dát minutu“. Dodal, že „nejlepší způsob, jak zjistit, jak se věci (na Twitteru) vyvíjejí, je prostě používat Twitter“.

Publikace The Information zaměřená na technologie s odvoláním na podrobnosti, které sdělil jeden z vedoucích pracovníků Twitteru v oblasti reklamy na středeční schůzce zaměstnanců, uvedla, že příjmy Twitteru ve čtvrtém čtvrtletí meziročně poklesly o přibližně 35 % v důsledku propadu reklamy.

Za tři měsíce končící 30. červnem vykázal Twitter ztrátu 270 milionů dolarů při celkových příjmech ve výši přibližně 1,18 miliardy dolarů.

Odhady společnosti Pathmatics ukazují na pokračující otřesy v hlavním zdroji příjmů Twitteru směrem k roku 2023, k nimž vede odliv předních spotřebitelských značek.

Podle výzkumné společnosti Standard Media Index, která neposkytla podrobnosti, došlo v lednu a únoru také k poklesu forwardových rezervací, tedy dohod o uzamčení budoucí reklamy.

Twitter se snaží odliv inzerentů zvrátit. Zavedl řadu iniciativ, aby získal inzerenty zpět, nabízí některé reklamy zdarma, ruší zákaz politické reklamy a umožňuje společnostem větší kontrolu nad umístěním jejich reklam.

Zdroj: Getty Images

„Jsou to upřímně řečeno opravdu úžasné pobídky. Upřímně řečeno, takovou pobídku jsem ještě od žádného inzerenta neviděla,“ řekla Molly Lopezová, majitelka reklamní agentury HITE Digital Miami.

Mark DiMassimo, zakladatel newyorské reklamní agentury DiMassimo Goldstein, navíc uvedl, že reklamní mezeru mohou zaplnit „výhodní“ přímí marketéři a politické akční výbory – velcí utráceči na Facebooku společnosti Meta Platform Inc.

Společnost Coca-Cola Co zastavila výdaje v polovině listopadu poté, co na začátku téhož měsíce nakoupila reklamy na Twitteru v odhadované hodnotě 1,1 milionu dolarů, zatímco výdaje HBO se v prosinci propadly na přibližně 38 000 dolarů ze zhruba 1,1 milionu dolarů v listopadu, zjistila společnost Pathmatics.

Společnost Coca-Cola se k tomu odmítla vyjádřit. Mluvčí HBO Chris Willard se ke konkrétním údajům o výdajích na reklamu nevyjádřil, ale uvedl, že „budeme platformu pod novým vedením vyhodnocovat a určovat vhodné další kroky“.

Ze spotřebitelských značek podle odhadů Pathmatics zastavily veškerou reklamu výrobce kečupu Heinz Kraft Heinz Co a výrobce jídla Stouffers Nestlé SA. Společnosti Heinz a Nestlé se k tomu odmítly vyjádřit.

Podle odhadů vynechaly reklamu na Twitteru na Černý pátek, jeden z největších nákupních dnů v roce, také masový prodejce Target Corp a provozovatel obchodních domů Kohls Corp. Společnost Kohls neodpověděla na žádost o komentář.

Zdroj: Kohl’s

Podle společnosti Pathmatics však Apple Inc a PepsiCo Inc zvýšily výdaje.

Společnost Apple na žádosti o komentář nereagovala. Společnost PepsiCo se odmítla vyjádřit.

Poskytovatel finančních technologií SmartAsset a společnost Amazon.com Inc uvedly, že odhady společnosti Pathmatics, které ukazují nárůst reklamy, jsou nepřesné. Amazon se k tomu blíže nevyjádřil a SmartAsset uvedl, že údaje byly „nadsazené“, aniž by uvedl podrobnosti. Společnost Pathmatics uvedla, že „chceme zopakovat, že naše údaje jsou pouze odhady“.

BEZPEČNOST ZNAČKY

Muskův příchod na Twitter prohloubil pokles reklamy, který začal v září poté, co agentura Reuters informovala, že se vedle tweetů nabádajících k šíření dětské pornografie objevily propagační příspěvky.

Podle odhadů většina společností přestala utrácet v listopadu, tedy ve stejném měsíci, kdy Musk obnovil pozastavené účty a zveřejnil placené ověřování účtů, v jehož důsledku se podvodníci vydávali za korporace.

Telekomunikační společnost AT&T Inc a dodavatel krmiva pro domácí zvířata Mars Inc snížily výdaje v září kvůli obavám o bezpečnost značky.

Zdroj: Getty Images

Zatímco se společnosti stáhly z Twitteru, podle společnosti Pathmatics zachovaly a v některých případech posílily reklamu na Facebooku a Instagramu společnosti Meta Platform Inc a v aplikaci pro krátká videa TikTok.

Společnosti Meta a TikTok bezprostředně neodpověděly na žádosti o komentář.

Společnost AT&T uvedla, že v září pozastavila inzerci kvůli „obavám z obsahu, který se objevuje vedle“ jejích reklam. Podle osoby obeznámené s úvahami AT&T společnost o svých obavách jednala se společností Twitter.

Společnost Mars uvedla, že její „pozastavení zůstává v platnosti“.

Twitter agentuře Reuters sdělil, že investuje do bezpečnosti dětí. Platforma se opírá o automatizaci při moderování obsahu a omezování hashtagů a výsledků vyhledávání náchylných ke zneužívání v oblastech včetně zneužívání dětí.

Společnosti také omezily tweetování. K 19. lednu společnost Target a výrobce cereálií Special K Kellogg Co od října netweetovaly; společnost Coca-Cola a prodejce elektroniky Best Buy Co Inc pozastavily tweetování v listopadu, jak vyplývá z přehledu hlavních kanálů společností, který provedla agentura Reuters.

Společnosti Target, Best Buy a Kellogg neodpověděly na žádosti o komentář.

Podle odhadů společnosti Pathmatics čtrnáct z třiceti největších inzerentů na Twitteru zastavilo veškerou reklamu na této platformě poté, co Musk 27. října převzal její vedení. Čtyři inzerenti snížili výdaje o 92 % až 98,7 % od týdne před Muskovým převzetím až do konce roku.Celkově výdaje na reklamu 30 největších společností podle Pathmatics klesly o 42 % na odhadovaných 53,8 milionu dolarů za listopad a prosinec dohromady, a to navzdory zvýšení výdajů u šesti z nich.Společnost Pathmatics uvedla, že dříve nezveřejněné údaje o reklamě na Twitteru jsou odhady. Firma své odhady zakládá na technologiích, které sledují reklamy v počítačových prohlížečích a aplikaci Twitter, a také na technologiích, které napodobují uživatelské prostředí.Společnost však uvedla, že tyto odhady nezohledňují nabídky, které mohou inzerenti od Twitteru obdržet, ani propagované trendy a účty. „Je možné, že údaje o výdajích mohou být u některých značek vyšší“, pokud Twitter nabízí pobídky, uvedla společnost Pathmatics v e-mailu.Twitter na několik žádostí o komentář nereagoval.V listopadové události na Twitter Spaces Musk k otázce pozastavování reklam ze strany společností uvedl, že chápe, pokud tomu inzerenti „chtějí dát minutu“. Dodal, že „nejlepší způsob, jak zjistit, jak se věci vyvíjejí, je prostě používat Twitter“.Publikace The Information zaměřená na technologie s odvoláním na podrobnosti, které sdělil jeden z vedoucích pracovníků Twitteru v oblasti reklamy na středeční schůzce zaměstnanců, uvedla, že příjmy Twitteru ve čtvrtém čtvrtletí meziročně poklesly o přibližně 35 % v důsledku propadu reklamy.Za tři měsíce končící 30. červnem vykázal Twitter ztrátu 270 milionů dolarů při celkových příjmech ve výši přibližně 1,18 miliardy dolarů.Odhady společnosti Pathmatics ukazují na pokračující otřesy v hlavním zdroji příjmů Twitteru směrem k roku 2023, k nimž vede odliv předních spotřebitelských značek.Podle výzkumné společnosti Standard Media Index, která neposkytla podrobnosti, došlo v lednu a únoru také k poklesu forwardových rezervací, tedy dohod o uzamčení budoucí reklamy.Twitter se snaží odliv inzerentů zvrátit. Zavedl řadu iniciativ, aby získal inzerenty zpět, nabízí některé reklamy zdarma, ruší zákaz politické reklamy a umožňuje společnostem větší kontrolu nad umístěním jejich reklam.„Jsou to upřímně řečeno opravdu úžasné pobídky. Upřímně řečeno, takovou pobídku jsem ještě od žádného inzerenta neviděla,“ řekla Molly Lopezová, majitelka reklamní agentury HITE Digital Miami.Mark DiMassimo, zakladatel newyorské reklamní agentury DiMassimo Goldstein, navíc uvedl, že reklamní mezeru mohou zaplnit „výhodní“ přímí marketéři a politické akční výbory – velcí utráceči na Facebooku společnosti Meta Platform Inc.Společnost Coca-Cola Co zastavila výdaje v polovině listopadu poté, co na začátku téhož měsíce nakoupila reklamy na Twitteru v odhadované hodnotě 1,1 milionu dolarů, zatímco výdaje HBO se v prosinci propadly na přibližně 38 000 dolarů ze zhruba 1,1 milionu dolarů v listopadu, zjistila společnost Pathmatics.Společnost Coca-Cola se k tomu odmítla vyjádřit. Mluvčí HBO Chris Willard se ke konkrétním údajům o výdajích na reklamu nevyjádřil, ale uvedl, že „budeme platformu pod novým vedením vyhodnocovat a určovat vhodné další kroky“.Ze spotřebitelských značek podle odhadů Pathmatics zastavily veškerou reklamu výrobce kečupu Heinz Kraft Heinz Co a výrobce jídla Stouffers Nestlé SA. Společnosti Heinz a Nestlé se k tomu odmítly vyjádřit.Podle odhadů vynechaly reklamu na Twitteru na Černý pátek, jeden z největších nákupních dnů v roce, také masový prodejce Target Corp a provozovatel obchodních domů Kohls Corp. Společnost Kohls neodpověděla na žádost o komentář.Podle společnosti Pathmatics však Apple Inc a PepsiCo Inc zvýšily výdaje.Společnost Apple na žádosti o komentář nereagovala. Společnost PepsiCo se odmítla vyjádřit.Poskytovatel finančních technologií SmartAsset a společnost Amazon.com Inc uvedly, že odhady společnosti Pathmatics, které ukazují nárůst reklamy, jsou nepřesné. Amazon se k tomu blíže nevyjádřil a SmartAsset uvedl, že údaje byly „nadsazené“, aniž by uvedl podrobnosti. Společnost Pathmatics uvedla, že „chceme zopakovat, že naše údaje jsou pouze odhady“.BEZPEČNOST ZNAČKYMuskův příchod na Twitter prohloubil pokles reklamy, který začal v září poté, co agentura Reuters informovala, že se vedle tweetů nabádajících k šíření dětské pornografie objevily propagační příspěvky.Podle odhadů většina společností přestala utrácet v listopadu, tedy ve stejném měsíci, kdy Musk obnovil pozastavené účty a zveřejnil placené ověřování účtů, v jehož důsledku se podvodníci vydávali za korporace.Telekomunikační společnost AT&T Inc a dodavatel krmiva pro domácí zvířata Mars Inc snížily výdaje v září kvůli obavám o bezpečnost značky.Zatímco se společnosti stáhly z Twitteru, podle společnosti Pathmatics zachovaly a v některých případech posílily reklamu na Facebooku a Instagramu společnosti Meta Platform Inc a v aplikaci pro krátká videa TikTok.Společnosti Meta a TikTok bezprostředně neodpověděly na žádosti o komentář.Společnost AT&T uvedla, že v září pozastavila inzerci kvůli „obavám z obsahu, který se objevuje vedle“ jejích reklam. Podle osoby obeznámené s úvahami AT&T společnost o svých obavách jednala se společností Twitter.Společnost Mars uvedla, že její „pozastavení zůstává v platnosti“.Twitter agentuře Reuters sdělil, že investuje do bezpečnosti dětí. Platforma se opírá o automatizaci při moderování obsahu a omezování hashtagů a výsledků vyhledávání náchylných ke zneužívání v oblastech včetně zneužívání dětí.Společnosti také omezily tweetování. K 19. lednu společnost Target a výrobce cereálií Special K Kellogg Co od října netweetovaly; společnost Coca-Cola a prodejce elektroniky Best Buy Co Inc pozastavily tweetování v listopadu, jak vyplývá z přehledu hlavních kanálů společností, který provedla agentura Reuters.Společnosti Target, Best Buy a Kellogg neodpověděly na žádosti o komentář.
Tagy: internetpříjmyreklamatwitterUSA

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      01:00

      Paramount Global očekává, že fúze se Skydance bude dokončena během dvou týdnů

      00:48

      Lockheed Martin získal zakázky na F-35 v hodnotě 61,7 milionu dolarů

      00:36

      Akcie společnosti Celcuity posilují před zveřejněním výsledků klíčové studie o rakovině prsu

      00:24

      Technologické firmy v Číně představí AI novinky navzdory sankcím USA

      00:12

      Trump a FCC tlačí na změny v médiích, CBS má být prvním případem

      00:05

      Microsoft prověřuje, zda čínští hackeři získali informace o chybách v SharePointu skrze bezpečnostní výstrahu, uvádí Bloomberg News

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Palantir jako vítěz AI revoluce? Piper Sandler sází na dlouhodobý růst

      25 července, 2025

      Investiční banka vidí v Palantiru firmu s potenciálem stát se tahounem AI éry s novou cílovou cenou 175 dolarů.

      Zdroj: Getty Images

      Oppenheimer věří akciím Carvana. Mohou vzrůst o dalších 38 %

      25 července, 2025
      Zdroj: Shutterstock

      Intel opouští výrobní závody v rámci plánu na ozdravení financí

      25 července, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Spotify má před sebou rekordní růst. Oppenheimer zvýšil cílovou cenu

      24 července, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Bank of America zvyšuje cílovou cenu akcií Amazonu před zveřejněním výsledků

      23 července, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Figma míří na tržní hodnotu 16,4 miliardy dolarů díky oživení technologických IPO

      21 července, 2025

      Společnost Figma, známá jako jeden z lídrů v oblasti cloudového designového softwaru, se chystá vstoupit na newyorskou burzu s plánovanou...

      Nejčtenější zprávy.

      S&P 500 a Nasdaq díky Alphabet dosahují rekordního uzavření

      24 července, 2025

      S&P 500 roste díky optimismu kolem dohody USA s Japonskem; výsledky Tesly a Alphabet

      23 července, 2025

      S&P 500 poprvé uzavřel nad 6 300 body; pozornost se upírá na výsledky

      21 července, 2025

      S&P 500 opět uzavřel na rekordní úrovni díky optimismu ohledně obchodní dohody

      23 července, 2025

      35bilionová tržní příležitost SoFi, které investoři (zatím) nevěnují pozornost

      21 července, 2025

      Trumpova administrativa povolila Chevronu obnovit činnost ve Venezuele

      24 července, 2025

      S&P 500 uzavřel pátý den v řadě na rekordní úrovni díky vynikajícím výsledkům

      25 července, 2025

      S&P 500 navzdory výkyvům v odvětví čipů uzavřel na rekordní úrovni

      22 července, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Revolut Group Holdings Ltd

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 45 miliard USD

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.