Společnost uvedla, že využívá údaje ze stránky LinkedIn a nastavení Správce kampaní, včetně cíle, kritérií cílení a publika, aby navrhla jiný úvodní text reklamy. LinkedIn – dceřiná společnost Microsoftu – nepřekvapivě využívá modely OpenAI k vytváření různých návrhů kopií.
Návrh copywritingu funguje jednoduchým způsobem. Marketéři mohou zadat svůj text do pole „úvodní text“ ve Správci kampaní. Pokud chtějí získat různé návrhy tohoto textu, musí zapnout přepínač „Generovat návrhy kopií“.

Tato funkce je v současné době v testovací fázi a je dostupná pro některé zákazníky v Severní Americe. Společnost plánuje v následujících měsících přidat nové funkce, rozšířit funkci do nových zeměpisných oblastí a přidat podporu dalších jazyků.
„Víme, že jste nuceni dělat více s menším počtem zdrojů a zároveň zvyšovat návratnost investic do vaší společnosti. AI Copy Suggestions vám pomůže nastartovat kreativitu a zkrátit čas, který trávíte každodenními úkoly, abyste se mohli dál soustředit na to, co je důležité – pokračovat v tvorbě nezapomenutelných kampaní a budování značky,“ uvedl Abhishek Shrivastava, viceprezident pro produkty ve společnosti LinkedIn, v příspěvku na blogu.
Společnost využívá generativní umělou inteligenci mnoha způsoby. V březnu představila nástroj „konverzační startér“, který využívá umělou inteligenci k napsání úvodu k příspěvku. Ve stejném měsíci společnost vlastněná Microsoftem představila také nástroje generativní AI pro psaní profilových životopisů a náborových příspěvků.
Je důležité si uvědomit, že když lidé používají tyto nástroje, LinkedIn neuvádí, zda je část nebo celý text generován umělou inteligencí.

Používání generativní umělé inteligence v reklamách se stává běžnou součástí velkých technologických marketingových řešení. V květnu Meta uvedla na trh sadu projektů, které marketérům pomáhají s copywritingem, generováním pozadí a ořezáváním obrázků. O několik týdnů později představila společnost Google nové produktové studio, které inzerentům umožňuje vytvářet obrázky pomocí generativní AI. Společnost také využívá AI k transformaci reklam a jejich přizpůsobení ve výsledcích vyhledávání.
ChatGPT přichází na iPad, přidává podporu Siri a zkratek
Necelý měsíc po svém vydání v App Store dostává aplikace ChatGPT od společnosti OpenAI první velkou aktualizaci. Nová verze, přináší nativní podporu aplikace pro chatboty s umělou inteligencí pro iPad a také podporu pro používání ChatGPT se Siri a klávesovými zkratkami. K dispozici je nyní také funkce drag and drop, která uživatelům umožňuje přetahovat jednotlivé zprávy z aplikace ChatGPT do jiných aplikací.
Ta by mohla být užitečná například v režimu rozdělené obrazovky na iPadu, kdy byste mohli ChatGPT požádat o odpovědi v jednom okně a poté přetáhnout jeho odpovědi do druhého.
Na iPadu nyní ChatGPT běží v celoobrazovkovém režimu optimalizovaném pro rozhraní tabletu. Tato změna spolu s funkcí drag-and-drop pravděpodobně upřednostní používání verze chatbota ve webovém prohlížeči, což mnoho uživatelů iPadu dělalo ještě před dnešním vydáním. Aktualizace by také mohla podpořit další stahování aplikace ChatGPT, která se hned zkraje vyšvihla na první místo v App Store s půl milionem instalací za necelý týden od svého debutu.

Od té doby se rozšířil na další trhy mimo USA, včetně Albánie, Chorvatska, Francie, Německa, Irska, Jamajky, Nového Zélandu, Nikaraguy, Nigérie, Jižní Koreje a Velké Británie, a slíbil, že brzy přijde verze pro Android.
Další zajímavou novinkou dnešní verze je podpora Siri a klávesových zkratek v aplikaci ChatGPT. To sice neznamená, že můžete plně vyměnit Siri za chatbota OpenAI jako hlasové rozhraní vašeho zařízení se systémem iOS, ale znamená to, že můžete vytvářet vlastní zkratky ChatGPT, které se Siri spolupracují. Můžete například proměnit své oblíbené výzvy na Zkratky a nechat je po dokončení dotazu provést další krok, například uložit odpověď do jiné aplikace. Nyní můžete také požádat Siri, aby otevřela ChatGPT pomocí hlasových příkazů.
Stejně jako její protějšek pro iPhone mohou uživatelé iPadu přejít na placené předplatné ChatGPT Plus, které začíná na 20 dolarech měsíčně a poskytuje zvýšený přístup k ChatGPT i v době špičky, rychlejší odezvu a přednostní přístup k novým funkcím a vylepšením.
Mobilní aplikace ChatGPT se během několika týdnů od svého uvedení na trh ukázala být v App Store velmi oblíbená. V USA je například stále na 4. místě v žebříčku nejlepších bezplatných aplikací App Store a má 4,8 hvězdiček v 421 000 hodnoceních a recenzích, což je číslo, kterého těžko dosáhne jakákoli aplikace. Podle odhadů nezávislého poskytovatele informací o aplikacích data.ai zaznamenala aplikace v systému iOS již 7,3 milionu instalací po celém světě a od svého debutu neopustila první pětku v USA. Aplikace je nyní také celkově na prvním místě v 31 zemích světa.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky