Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Nike v. Adidas: Sponzoři fotbalového mistrovství světa žen se připravují na finále

Až se Anglie a Španělsko utkají v nedělním finále mistrovství světa ve fotbale žen, bude v sázce víc než jen sportovní hrdost.

Jan Golda Autor: Jan Golda
19 srpna, 2023
4 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

4 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Sponzor vítězného týmu – společnost Nike (NYSE:NKE) nebo Adidas (OTC:ADDYY) – může získat mnohamilionové tržby.

Sportovní sponzoring je pro výrobce oděvů velkým tahounem tržeb. V roce 2019 se domácí dres vítězného ženského národního týmu USA na mistrovství světa stal nejprodávanějším fotbalovým dresem společnosti Nike, a to jak pro muže, tak pro ženy, který se kdy prodal za jednu sezónu na jejích webových stránkách, uvedlo vedení společnosti pro investory.

Celkové tržby v prvním čtvrtletí po skončení turnaje vzrostly o 10 %, uvedla společnost Nike, včetně dvouciferného růstu v ženském podnikání společnosti „díky neuvěřitelnému létu oslavujícímu ženské sportovce“.

Tržby z prodeje oblečení z mistrovství světa žen 2019 byly čtyřikrát vyšší než v případě akce v roce 2015, uvedlo vedení společnosti.

Nyní budou dlouholetí rivalové Nike, sponzorující Anglii, a Adidas, sponzorující Španělsko, doufat, že na tento výkon navážou.

„Teprve po zápase se jim začne dostávat takového zviditelnění a třesku pro jejich peníze,“ dodala Liz Papasakelariouová, vedoucí severoamerického oddělení spotřebitelských produktů poradenské skupiny Publicis Sapient.

Advertisement
Zdroj: Getty Images

Většinu souprav, které se na ženském turnaji nosí, dodaly společnosti Nike a Adidas, které dodaly 23 z 32 dresů týmů v nově rozšířeném poli. Nike podpořila 13 týmů, zatímco Adidas 10.

Nepředvídatelný turnaj s předčasně vyřazenými hlavními hráči způsobil nárůst poptávky po zboží od obou gigantů v oblasti sportovního oblečení.

Společnost Nike přišla o obrovský potenciál výdělku, protože tým USA, který sponzorovala od roku 1995, na turnaji vypadl nejdříve v historii.

Smlouva s mistry Evropy z Anglie se však ukázala jako lukrativní, protože „lvice“ si ve finále proti Španělsku jdou pro svůj premiérový titul.

Anglický ženský dres v ceně 79,95 liber (102 dolarů) byl ve středu na internetových stránkách prodejce JD (NASDAQ:JD) Sports vyprodán ve všech velikostech kromě extra malé, což napodobuje poptávku, která byla zaznamenána během historického postupu lvic na loňské mistrovství Evropy.

Podle Gera Wrighta, výkonného ředitele pro sport mateřské společnosti Frasers Group, se zdálo, že dresy Anglie budou vyprodány ještě před finále u maloobchodního prodejce Sports Direct (LON:FRAS), přičemž „masivně vzrostla“ také poptávka po oslavných vlajkách a výšivkách.

Zdroj: Getty Images

„Poptávka po dresech Nike pro lvice byla neuvěřitelně silná a vzhledem k jejich obrovskému vítězství, díky němuž se probojovaly do finále, očekáváme, že fanoušci budou vyjadřovat svou podporu tím, že budou nosit barvy týmu,“ uvedla společnost Nike.

Společnost Adidas uvedla, že vidí „pokračující poptávku“ po dresech Španělska a doplňuje zásoby u maloobchodních partnerů i ve vlastních prodejnách. Cena jejích replik dresů je 90 eur, zatímco autentické dresy stojí 140 eur.

Německý gigant v oblasti sportovního oblečení také plánuje, že pokud Španělsko získá trofej, uvede do prodeje „oslavné oblečení na míru“ během několika dní po finále.

Zdroj: Getty Images

Postup spolupořadatele turnaje Austrálie do semifinále, kde ve středu prohrála s Anglií, vyvolal také „bezprecedentní poptávku“ po dresech tohoto týmu, uvedla společnost Nike, podle níž se jich v Austrálii do dnešního dne prodalo 13krát více než za stejné období turnaje v roce 2019.

Generální ředitel společnosti Adidas na začátku tohoto měsíce uvedl, že poptávka po jejích produktech pro mistrovství světa žen byla celkově silnější, než očekával.

Španělská televizní stanice TVE zaznamenala během semifinálového vítězství Španělska nad Švédskem průměrnou sledovanost 1,92 milionu diváků s podílem 45,5 %, což z něj činí dosud nejsledovanější zápas mistrovství světa žen v zemi.

S průměrnou sledovaností 7,13 milionu diváků – a maximem 11,15 milionu – bylo semifinále Austrálie proti Anglii nejsledovanějším televizním pořadem v Austrálii, který zaznamenala výzkumná společnost OzTAM od svého založení v roce 2001.

Sponzor vítězného týmu – společnost Nike nebo Adidas – může získat mnohamilionové tržby.Sportovní sponzoring je pro výrobce oděvů velkým tahounem tržeb. V roce 2019 se domácí dres vítězného ženského národního týmu USA na mistrovství světa stal nejprodávanějším fotbalovým dresem společnosti Nike, a to jak pro muže, tak pro ženy, který se kdy prodal za jednu sezónu na jejích webových stránkách, uvedlo vedení společnosti pro investory.Celkové tržby v prvním čtvrtletí po skončení turnaje vzrostly o 10 %, uvedla společnost Nike, včetně dvouciferného růstu v ženském podnikání společnosti „díky neuvěřitelnému létu oslavujícímu ženské sportovce“.Tržby z prodeje oblečení z mistrovství světa žen 2019 byly čtyřikrát vyšší než v případě akce v roce 2015, uvedlo vedení společnosti.Nyní budou dlouholetí rivalové Nike, sponzorující Anglii, a Adidas, sponzorující Španělsko, doufat, že na tento výkon navážou.„Teprve po zápase se jim začne dostávat takového zviditelnění a třesku pro jejich peníze,“ dodala Liz Papasakelariouová, vedoucí severoamerického oddělení spotřebitelských produktů poradenské skupiny Publicis Sapient.Většinu souprav, které se na ženském turnaji nosí, dodaly společnosti Nike a Adidas, které dodaly 23 z 32 dresů týmů v nově rozšířeném poli. Nike podpořila 13 týmů, zatímco Adidas 10.Nepředvídatelný turnaj s předčasně vyřazenými hlavními hráči způsobil nárůst poptávky po zboží od obou gigantů v oblasti sportovního oblečení.Společnost Nike přišla o obrovský potenciál výdělku, protože tým USA, který sponzorovala od roku 1995, na turnaji vypadl nejdříve v historii.Smlouva s mistry Evropy z Anglie se však ukázala jako lukrativní, protože „lvice“ si ve finále proti Španělsku jdou pro svůj premiérový titul.Anglický ženský dres v ceně 79,95 liber byl ve středu na internetových stránkách prodejce JD Sports vyprodán ve všech velikostech kromě extra malé, což napodobuje poptávku, která byla zaznamenána během historického postupu lvic na loňské mistrovství Evropy.Podle Gera Wrighta, výkonného ředitele pro sport mateřské společnosti Frasers Group, se zdálo, že dresy Anglie budou vyprodány ještě před finále u maloobchodního prodejce Sports Direct , přičemž „masivně vzrostla“ také poptávka po oslavných vlajkách a výšivkách.„Poptávka po dresech Nike pro lvice byla neuvěřitelně silná a vzhledem k jejich obrovskému vítězství, díky němuž se probojovaly do finále, očekáváme, že fanoušci budou vyjadřovat svou podporu tím, že budou nosit barvy týmu,“ uvedla společnost Nike.Společnost Adidas uvedla, že vidí „pokračující poptávku“ po dresech Španělska a doplňuje zásoby u maloobchodních partnerů i ve vlastních prodejnách. Cena jejích replik dresů je 90 eur, zatímco autentické dresy stojí 140 eur.Německý gigant v oblasti sportovního oblečení také plánuje, že pokud Španělsko získá trofej, uvede do prodeje „oslavné oblečení na míru“ během několika dní po finále.Postup spolupořadatele turnaje Austrálie do semifinále, kde ve středu prohrála s Anglií, vyvolal také „bezprecedentní poptávku“ po dresech tohoto týmu, uvedla společnost Nike, podle níž se jich v Austrálii do dnešního dne prodalo 13krát více než za stejné období turnaje v roce 2019.Generální ředitel společnosti Adidas na začátku tohoto měsíce uvedl, že poptávka po jejích produktech pro mistrovství světa žen byla celkově silnější, než očekával.Španělská televizní stanice TVE zaznamenala během semifinálového vítězství Španělska nad Švédskem průměrnou sledovanost 1,92 milionu diváků s podílem 45,5 %, což z něj činí dosud nejsledovanější zápas mistrovství světa žen v zemi.S průměrnou sledovaností 7,13 milionu diváků – a maximem 11,15 milionu – bylo semifinále Austrálie proti Anglii nejsledovanějším televizním pořadem v Austrálii, který zaznamenala výzkumná společnost OzTAM od svého založení v roce 2001.
Tagy: adidasAkcieburzyfotbalmistrovství světanikeženy

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      21:15

      Trump pravděpodobně prodlouží lhůtu pro TikTok v rámci pokračujících obchodních jednání s Čínou – WSJ

      21:00

      Gemini tajně podává žádost o IPO v USA v době, kdy se kryptoměnové trhy rozpalují

      20:55

      Ministři financí a obchodu USA a obchodní zástupce se setkají s čínskými představiteli

      20:47

      Společnost Circle, vydávající stabilní kryptoměnu, navázala na vynikající výsledky prvního dne dalším prudkým růstem akcií

      20:32

      Fed pravděpodobně zůstane nečinný i přes nerovnoměrnou květnovou zprávu o zaměstnanosti

      20:15

      NATO schválilo nové závazky, Rutte navrhl dávat na obranu 5 % HDP

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Je Vici Properties tím nejlepším REITem na současném trhu?

      6 června, 2025

      Investice do nemovitostí zůstávají jedním z nejoblíbenějších způsobů, jak budovat pasivní příjem, a realitní investiční fondy (REIT) nabízejí ideální vstupní...

      Zdroj: Getty Images

      Bank of America doporučuje akcie malých firem s vysokými dividendami

      6 června, 2025
      Zdroj: Bloomberg

      IPO společnosti Circle: Akcie vzrostly téměř o 170 % v první den obchodování

      6 června, 2025
      Zdroj: BurzovniSvet.cz

      Dollar Tree si získává důvěru investorů – JPMorgan očekává růst až o 25 %

      6 června, 2025
      Zdroj: BurzovniSvet.cz

      Roblox podle BofA míří k dalším ziskům díky metaversu a strategické výhodě

      5 června, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: BurzovníSvět.cz
      IPO

      Startup v digitálním bankovnictví Chime cílí při IPO na 11,2 miliardy dolarů

      5 června, 2025

      Společnost Chime Financial, působící v oblasti digitálního bankovnictví, ohlásila svůj záměr vstoupit na burzu prostřednictvím primární veřejné nabídky akcií (IPO)....

      Nejčtenější zprávy.

      MongoDB posiluje důvěru investorů. Výsledky překonaly očekávání

      5 června, 2025

      Je Costco nyní vhodná koupě? Kam směřuje tento řetězec v USA?

      4 června, 2025

      Nvidia překonává trh: Proč zůstává perspektivní investicí?

      2 června, 2025

      Index S&P 500 uzavřel beze změny, údaje z trhu práce vyvolaly obavy o ekonomiku

      4 června, 2025

      S&P 500 vstupuje do nového měsíce v zisku, investoři ignorují obchodní napětí

      2 června, 2025

      S&P 500 táhne dolů propad Tesly uprostřed sporu Trumpa a Muska

      5 června, 2025

      Americké akcie prudce rostou; trh práce by mohl ovlivnit rozhodování Fedu

      6 června, 2025

      Kde budou akcie Uber Technologies za 5 let? Je načase investovat?

      3 června, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Chime Financial, Inc.

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 25 miliard dolarů

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.