Společnost Unilever PLC se chystá prodat některé nepředmětné značky kosmetiky a osobní hygieny, včetně Q-Tips a Impulse, ve snaze zefektivnit svou činnost v souvislosti s rostoucími náklady. Tento krok vede nový generální ředitel Hein Schumacher, který se ujal vedení společnosti v červenci. Prodej se bude týkat značek spadajících do portfolia Elida Beauty, které zahrnuje mimo jiné také značky St. Ives, Alberto Balsam a Ponds a v roce 2022 mělo příjmy ve výši přibližně 760 milionů dolarů. Návrh na prodej byl původně odložen v roce 2021 poté, co nabídky jiných spotřebitelských společností nesplnily očekávání společnosti Unilever ohledně ocenění. Investiční banky Morgan Stanley a Evercore byly najaty, aby zprostředkovaly potenciální mnohamiliardovou transakci, se záměrem oslovit i soukromé kapitálové společnosti. Prodej přichází v době, kdy společnost Unilever, která je rovněž výrobcem mýdla Dove a zmrzliny Ben & Jerry’s, hledá způsoby, jak získat hotovost, protože náklady rostou, včetně zvažování prodeje některých svých amerických značek zmrzliny, jako jsou Klondike a Breyers.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky