Akcie společnosti Peloton Interactive ve středu po několika hodinách vyskočily poté, co výrobce propojených cvičebních kol a gigant v oblasti oblečení na jógu Lululemon Athletica oznámili pětileté partnerství, které od příštího měsíce spojí digitální fitness s tréninkovým a sportovním vybavením.
Tento krok přichází v době, kdy se fitness odvětví rekalibruje po boomu a propadu domácího cvičení v důsledku pandemie a poté, co se Peloton (PTON) a Lululemon (LULU) pokusily přímo si konkurovat v oblasti propojeného fitness. V rámci dohody však Lululemon do konce roku přestane prodávat své Lululemon Studio Mirror – odpověď na dvojici cvičebních pomůcek a cvičebních videí Peloton.
Akcie společnosti Peloton po středečním obchodování vzrostly o 13,3 %. Akcie společnosti Lululemon po skončení obchodování vzrostly o 0,3 %.
V rámci partnerství se Peloton stane „výhradním poskytovatelem digitálního fitness obsahu“ pro společnost Lululemon. Lululemon se mezitím stane „hlavním partnerem společnosti Peloton v oblasti sportovního oblečení“. Někteří instruktoři Pelotonu budou v rámci dohody propagovat také oblečení společnosti Lululemon.
Partnerství se zaměří na zákazníky v Severní Americe, Velké Británii, Německu a Austrálii. Od 11. října bude oblečení se společnou značkou napříč produkty společnosti Lululemon k dispozici v prodejnách a na internetu společnosti Peloton ve Spojených státech, Velké Británii a Kanadě a na trzích společnosti Peloton do března. Od 1. listopadu budou mít členové Lululemon Studio All-Access přístup na lekce Peloton.
„Naše dvě společnosti sdílejí vizi rozvoje pohody prostřednictvím pohybu a toto partnerství zajišťuje, že naši členové lululemon Studio budou mít přístup k co nejrozsáhlejší a nejdynamičtější nabídce fitness obsahu,“ uvedla v prohlášení Celeste Burgoyne, prezidentka společnosti Lululemon pro Ameriku a globální inovace pro hosty.
Společnost Lululemon koupila Mirror – interaktivní fitness společnost, která zobrazovala videa z cvičení a fitness údaje na skutečném zrcadle – za 500 milionů dolarů v roce 2020, kdy se velká část světa stále potýkala s omezeními souvisejícími s pandemií.
Poté se výluky zmírnily a vrátily se návyky z doby před pandemií. Tělocvičny se znovu otevřely. Peloton se začal dostávat do problémů. Snížila počet pracovních míst, otřásla vedením a oznámila stažení 2 milionů rotopedů kvůli riziku zranění. Akcie společnosti se od konce roku 2020 propadly o více než 90 %.
Akcie společnosti Lululemon však od té doby rostou. Někteří analytici loni uvedli, že oděvy vyráběné touto společností jsou méně náchylné k širšímu oděvnímu slevovému šílenství. Během posledního kola zveřejňování výsledků společnost Lululemon zvýšila svůj celoroční výhled navzdory tomu, co označila za „dynamické provozní prostředí“.
Akcie společnosti Peloton Interactive ve středu po několika hodinách vyskočily poté, co výrobce propojených cvičebních kol a gigant v oblasti oblečení na jógu Lululemon Athletica oznámili pětileté partnerství, které od příštího měsíce spojí digitální fitness s tréninkovým a sportovním vybavením. Tento krok přichází v době, kdy se fitness odvětví rekalibruje po boomu a propadu domácího cvičení v důsledku pandemie a poté, co se Peloton a Lululemon pokusily přímo si konkurovat v oblasti propojeného fitness. V rámci dohody však Lululemon do konce roku přestane prodávat své Lululemon Studio Mirror – odpověď na dvojici cvičebních pomůcek a cvičebních videí Peloton. Akcie společnosti Peloton po středečním obchodování vzrostly o 13,3 %. Akcie společnosti Lululemon po skončení obchodování vzrostly o 0,3 %. V rámci partnerství se Peloton stane „výhradním poskytovatelem digitálního fitness obsahu“ pro společnost Lululemon. Lululemon se mezitím stane „hlavním partnerem společnosti Peloton v oblasti sportovního oblečení“. Někteří instruktoři Pelotonu budou v rámci dohody propagovat také oblečení společnosti Lululemon. Partnerství se zaměří na zákazníky v Severní Americe, Velké Británii, Německu a Austrálii. Od 11. října bude oblečení se společnou značkou napříč produkty společnosti Lululemon k dispozici v prodejnách a na internetu společnosti Peloton ve Spojených státech, Velké Británii a Kanadě a na trzích společnosti Peloton do března. Od 1. listopadu budou mít členové Lululemon Studio All-Access přístup na lekce Peloton. „Naše dvě společnosti sdílejí vizi rozvoje pohody prostřednictvím pohybu a toto partnerství zajišťuje, že naši členové lululemon Studio budou mít přístup k co nejrozsáhlejší a nejdynamičtější nabídce fitness obsahu,“ uvedla v prohlášení Celeste Burgoyne, prezidentka společnosti Lululemon pro Ameriku a globální inovace pro hosty. Společnost Lululemon koupila Mirror – interaktivní fitness společnost, která zobrazovala videa z cvičení a fitness údaje na skutečném zrcadle – za 500 milionů dolarů v roce 2020, kdy se velká část světa stále potýkala s omezeními souvisejícími s pandemií. Poté se výluky zmírnily a vrátily se návyky z doby před pandemií. Tělocvičny se znovu otevřely. Peloton se začal dostávat do problémů. Snížila počet pracovních míst, otřásla vedením a oznámila stažení 2 milionů rotopedů kvůli riziku zranění. Akcie společnosti se od konce roku 2020 propadly o více než 90 %. Akcie společnosti Lululemon však od té doby rostou. Někteří analytici loni uvedli, že oděvy vyráběné touto společností jsou méně náchylné k širšímu oděvnímu slevovému šílenství. Během posledního kola zveřejňování výsledků společnost Lululemon zvýšila svůj celoroční výhled navzdory tomu, co označila za „dynamické provozní prostředí“.