Společnosti Honda Motor Company a Mitsubishi Corp oznámily svůj záměr prozkoumat nové obchodní příležitosti s využitím baterií pro elektromobily (EV), což je vyvoláno přechodem světových výrobců automobilů na elektromobily poháněné bateriemi a obavami o životní prostředí po spotřebě baterií. Generální ředitel společnosti Honda, Toshihiro Mibe, uvedl, že tento přístup se netýká pouze prodeje elektromobilů, ale i hospodaření s energií, a to s využitím vybitých baterií elektromobilů jako zdroje energie. Memorandum o porozumění mezi společnostmi Honda a Mitsubishi zahrnuje založení podniku, který bude monitorovat využití baterií modelů Honda mini-EV a přechod autobaterií na stacionární skladování energie. Nový model elektromobilu bude v Japonsku uveden do prodeje v roce 2024. Obě společnosti budou usilovat o spolupráci v oblasti “inteligentního nabíjení”, což je automatizovaný proces optimalizace doby nabíjení elektromobilů, a systému “Vehicle to Grid”, což je technologie, která umožňuje dodávat energii uloženou v elektromobilech do sítě. Společnosti očekávají, že výsledkem dohody budou nižší účty za elektřinu pro zákazníky a efektivnější využití materiálů pro baterie.
Společnosti Honda Motor Company a Mitsubishi Corp oznámily svůj záměr prozkoumat nové obchodní příležitosti s využitím baterií pro elektromobily , což je vyvoláno přechodem světových výrobců automobilů na elektromobily poháněné bateriemi a obavami o životní prostředí po spotřebě baterií. Generální ředitel společnosti Honda, Toshihiro Mibe, uvedl, že tento přístup se netýká pouze prodeje elektromobilů, ale i hospodaření s energií, a to s využitím vybitých baterií elektromobilů jako zdroje energie. Memorandum o porozumění mezi společnostmi Honda a Mitsubishi zahrnuje založení podniku, který bude monitorovat využití baterií modelů Honda mini-EV a přechod autobaterií na stacionární skladování energie. Nový model elektromobilu bude v Japonsku uveden do prodeje v roce 2024. Obě společnosti budou usilovat o spolupráci v oblasti “inteligentního nabíjení”, což je automatizovaný proces optimalizace doby nabíjení elektromobilů, a systému “Vehicle to Grid”, což je technologie, která umožňuje dodávat energii uloženou v elektromobilech do sítě. Společnosti očekávají, že výsledkem dohody budou nižší účty za elektřinu pro zákazníky a efektivnější využití materiálů pro baterie.