Společnost Fast Retailing Co, mateřská společnost Uniqlo, ve čtvrtek oznámila celoroční nárůst provozního zisku o 28 %, čímž dosáhla již druhý rok po sobě rekordního výsledku. Společnost, která nyní provozuje více prodejen v pevninské Číně než v Japonsku, se díky oživení Číny po pandemii a oslabení jenu výrazně zotavila z pandemie. Její zisk dosáhl za 12 měsíců do srpna 381,1 miliardy jenů (2,56 miliardy USD), čímž překonal jak prognózy analytiků, tak předchozí rekordní hodnotu 297,3 miliardy jenů z předchozího roku. Společnost rovněž předpověděla další rekordní provozní zisk ve výši 450 miliard jenů pro příští fiskální rok. Aby se společnost Fast Retailing vyrovnala s přísnými omezeními COVID-19 v Číně, rozšířila své aktivity také v Severní Americe a Evropě. Nedávno byl v rámci této agresivní strategie růstu povýšen její regionální šéf v Severní Americe Daisuke Tsukagoshi na prezidenta značky Uniqlo.
Společnost Fast Retailing Co, mateřská společnost Uniqlo, ve čtvrtek oznámila celoroční nárůst provozního zisku o 28 %, čímž dosáhla již druhý rok po sobě rekordního výsledku. Společnost, která nyní provozuje více prodejen v pevninské Číně než v Japonsku, se díky oživení Číny po pandemii a oslabení jenu výrazně zotavila z pandemie. Její zisk dosáhl za 12 měsíců do srpna 381,1 miliardy jenů , čímž překonal jak prognózy analytiků, tak předchozí rekordní hodnotu 297,3 miliardy jenů z předchozího roku. Společnost rovněž předpověděla další rekordní provozní zisk ve výši 450 miliard jenů pro příští fiskální rok. Aby se společnost Fast Retailing vyrovnala s přísnými omezeními COVID-19 v Číně, rozšířila své aktivity také v Severní Americe a Evropě. Nedávno byl v rámci této agresivní strategie růstu povýšen její regionální šéf v Severní Americe Daisuke Tsukagoshi na prezidenta značky Uniqlo.