Analytik Jason Helfstein z Oppenheimer zvýšil cílovou cenu Netflixu na 600 USD, což představuje 22% růstový potenciál díky pozitivním iniciativám.
Tuto cílovou cenu sdílí i Pivotal Research Group, a stala se tak nejvyšší na Wall Street.
Netflix zaznamenal 0,6 % růst akcií po aktualizaci pravidel účtů a zavedení levnějších tarifů s reklamami.
Nižší ceny a reklamní model mohou podle analytiků zvýšit tržby a počet předplatitelů, což posiluje optimismus ohledně budoucnosti Netflixu.
Analytik společnosti Oppenheimer Jason Helfstein předpovídá Netflixu slibnou růstovou trajektorii a zvyšuje cílovou cenu Netflixu na 600 dolarů ze současných 475 dolarů. Tato revidovaná cílová cena naznačuje 22% nárůst oproti čtvrteční uzavírací ceně 492,23 USD tohoto streamovacího titána. Podle společnosti FactSet je cílová cena 600 USD v současnosti nejvyšší na Wall Street. Pozorovatelé trhu by si měli uvědomit, že tuto optimistickou cílovou cenu 600 USD pro akcie Netflix sdílí také společnost Pivotal Research Group.
V pátek Netflix (NFLX) zaznamenal 0,6% nárůst svých akcií, čímž se dostaly na 495,25 USD. Za posledních 12 měsíců akcie společnosti vzrostly o 49 %, což svědčí o solidní výkonnosti akcií poskytovatele streamovacích služeb.
Zdroj: Unsplash
Helfstein ve své výzkumné zprávě připsal nedávné růstové iniciativy společnosti, včetně vylepšených pravidel pro sdílení hesel, revidovaných reklamních politik a optimálního výběru předplatitelských tarifů, jako klíčové faktory, které vedly k pokračujícímu růstu počtu předplatitelů a zvýšení průměrného příjmu na členství (ARM). Všechny tyto faktory se vzájemně ovlivňují a přinášejí společnosti Netflix vyšší příjmy. Helfsteinův výhled na poskytovatele mediálních služeb zůstává optimistický a nadále ponechává společnosti rating “Outperform”.
Netflix nedávno aktualizoval svá pravidla pro uživatelské účty. Pro sdílení účtu je nyní nutné, aby uživatelé měli stejnou adresu, případně aby platili další poplatky. Současně společnost zvýšila ceny předplatného, ale představila levnější tarif zahrnující reklamy. Tato změna odráží aktivní snahu o podporu rozmanité spotřebitelské základny a zajištění udržitelného růstu příjmů.
Amy Reinhardová, prezidentka pro reklamu, poskytla na středečním summitu Variety Entertainment Summit vhled do nového plánu společnosti Netflix a uvedla, že plán založený na reklamě již překročil 23 milionů aktivovaných uživatelů na celém světě každý měsíc. Toto číslo poskočilo z 15 milionů oznámených v říjnu, což svědčí o velmi pozitivním přijetí reklamního konceptu.
Zdá se, že taktika Netflixu řešit sdílení hesel a rozšířit možnosti streamování zavedením levnějších tarifů funguje v jeho prospěch. Slibné výsledky podnítily optimismus i u dalších analytiků než jen u Helfsteina.
Ve své výzkumné zprávě z tohoto týdne tento názor podpořil analytik Mark Mahaney ze společnosti Evercore ISI. Mahaney ve zprávě Erasing any suspicion that lower prices may hurt revenue (Vymazání podezření, že nižší ceny mohou poškodit tržby) naznačil, že nižší ceny otevírají dveře k dříve nevyužitým příležitostem a rozšiřují celkový oslovitelný trh společnosti Netflix. Napsal: “Vzhledem k našim desetiletým průzkumům, které prokazují trvale rostoucí cenovou citlivost mezi předplatiteli Netflixu, zrušenými uživateli NFLX a nikdy nezrušenými uživateli NFLX, je téměř jisté, že nižší cenový bod zachycuje příležitosti na zelené louce a rozšiřuje celkový adresovatelný trh Netflixu.” V souladu s trajektorií růstu, kterou předpovídá Helfstein, Mahaney ponechává společnosti rating “Outperform” s cílovou cenou 500 USD.
Závěrem je možné konstatovat, že společnost Netflix se zdá být úspěšná v aktivní realizaci svých strategických iniciativ, což má zřejmě pozitivní vliv na růst počtu předplatitelů a celkových tržeb. Analytici v odvětví, jako jsou Helfstein a Mahaney, nadále projevují důvěru v budoucí růstovou trajektorii společnosti a předpovídají, že hodnota jejích akcií bude i nadále stoupat v blízké budoucnosti.
Tento optimistický výhled, který sdílejí význační analytici trhu, dále potvrzuje pevné postavení společnosti Netflix na trhu a schopnost zajistit trvalý růst a atraktivní výnosy pro své investory. Společnost zřejmě stále má potenciál rozšiřovat svou globální základnu předplatitelů a nabízet kvalitní obsah, což by mohlo dále posílit její pozici na trhu streamovacích médií a přinést hodnotu akcionářům i nadále.
Analytik společnosti Oppenheimer Jason Helfstein předpovídá Netflixu slibnou růstovou trajektorii a zvyšuje cílovou cenu Netflixu na 600 dolarů ze současných 475 dolarů. Tato revidovaná cílová cena naznačuje 22% nárůst oproti čtvrteční uzavírací ceně 492,23 USD tohoto streamovacího titána. Podle společnosti FactSet je cílová cena 600 USD v současnosti nejvyšší na Wall Street. Pozorovatelé trhu by si měli uvědomit, že tuto optimistickou cílovou cenu 600 USD pro akcie Netflix sdílí také společnost Pivotal Research Group.V pátek Netflix zaznamenal 0,6% nárůst svých akcií, čímž se dostaly na 495,25 USD. Za posledních 12 měsíců akcie společnosti vzrostly o 49 %, což svědčí o solidní výkonnosti akcií poskytovatele streamovacích služeb.Helfstein ve své výzkumné zprávě připsal nedávné růstové iniciativy společnosti, včetně vylepšených pravidel pro sdílení hesel, revidovaných reklamních politik a optimálního výběru předplatitelských tarifů, jako klíčové faktory, které vedly k pokračujícímu růstu počtu předplatitelů a zvýšení průměrného příjmu na členství . Všechny tyto faktory se vzájemně ovlivňují a přinášejí společnosti Netflix vyšší příjmy. Helfsteinův výhled na poskytovatele mediálních služeb zůstává optimistický a nadále ponechává společnosti rating “Outperform”.Netflix nedávno aktualizoval svá pravidla pro uživatelské účty. Pro sdílení účtu je nyní nutné, aby uživatelé měli stejnou adresu, případně aby platili další poplatky. Současně společnost zvýšila ceny předplatného, ale představila levnější tarif zahrnující reklamy. Tato změna odráží aktivní snahu o podporu rozmanité spotřebitelské základny a zajištění udržitelného růstu příjmů.Amy Reinhardová, prezidentka pro reklamu, poskytla na středečním summitu Variety Entertainment Summit vhled do nového plánu společnosti Netflix a uvedla, že plán založený na reklamě již překročil 23 milionů aktivovaných uživatelů na celém světě každý měsíc. Toto číslo poskočilo z 15 milionů oznámených v říjnu, což svědčí o velmi pozitivním přijetí reklamního konceptu.Zdá se, že taktika Netflixu řešit sdílení hesel a rozšířit možnosti streamování zavedením levnějších tarifů funguje v jeho prospěch. Slibné výsledky podnítily optimismus i u dalších analytiků než jen u Helfsteina.Ve své výzkumné zprávě z tohoto týdne tento názor podpořil analytik Mark Mahaney ze společnosti Evercore ISI. Mahaney ve zprávě Erasing any suspicion that lower prices may hurt revenue naznačil, že nižší ceny otevírají dveře k dříve nevyužitým příležitostem a rozšiřují celkový oslovitelný trh společnosti Netflix. Napsal: “Vzhledem k našim desetiletým průzkumům, které prokazují trvale rostoucí cenovou citlivost mezi předplatiteli Netflixu, zrušenými uživateli NFLX a nikdy nezrušenými uživateli NFLX, je téměř jisté, že nižší cenový bod zachycuje příležitosti na zelené louce a rozšiřuje celkový adresovatelný trh Netflixu.” V souladu s trajektorií růstu, kterou předpovídá Helfstein, Mahaney ponechává společnosti rating “Outperform” s cílovou cenou 500 USD. Závěrem je možné konstatovat, že společnost Netflix se zdá být úspěšná v aktivní realizaci svých strategických iniciativ, což má zřejmě pozitivní vliv na růst počtu předplatitelů a celkových tržeb. Analytici v odvětví, jako jsou Helfstein a Mahaney, nadále projevují důvěru v budoucí růstovou trajektorii společnosti a předpovídají, že hodnota jejích akcií bude i nadále stoupat v blízké budoucnosti.Tento optimistický výhled, který sdílejí význační analytici trhu, dále potvrzuje pevné postavení společnosti Netflix na trhu a schopnost zajistit trvalý růst a atraktivní výnosy pro své investory. Společnost zřejmě stále má potenciál rozšiřovat svou globální základnu předplatitelů a nabízet kvalitní obsah, což by mohlo dále posílit její pozici na trhu streamovacích médií a přinést hodnotu akcionářům i nadále.