Podle celosvětového žebříčku BrandZ společnosti Kantar se americký technologický gigant Apple stal první společností, jejíž hodnota značky dosáhla 1 bilionu dolarů. V porovnání s loňským rokem zaznamenala technologická firma výrazný 15% nárůst hodnoty značky. Apple si tak již třetím rokem po sobě upevnil pozici nejhodnotnější značky na světě. Na druhém místě se umístila mateřská společnost Googlu, Alphabet, s hodnotou značky 753 miliard dolarů, těsně následovaná společností Microsoft s hodnotou 713 miliard dolarů.
Ve snaze oživit poptávku po iPhonech a zvrátit klesající prodeje společnost Apple nedávno představila nové funkce umělé inteligence (AI). Tento krok přichází v době, kdy Apple čelí výzvám plynoucím z nestálých spotřebitelských výdajů a oživujících konkurentů v technologickém průmyslu.
S tržní kapitalizací 3,18 bilionu dolarů se Apple nachází hned za společností Microsoft s 3,22 bilionu dolarů a před lídrem v oblasti čipů s umělou inteligencí, společností Nvidia, s 2,97 bilionu dolarů. Společnost Nvidia, která se veze na vlně nadšení z umělé inteligence a silné poptávky po čipech, se poprvé objevila v seznamu 10 nejhodnotnějších značek společnosti Kantar. Hodnota její značky se oproti předchozímu roku téměř ztrojnásobila a Nvidia se tak umístila na šestém místě nejhodnotnějších značek na světě. Podle společnosti Kantar lze úspěch společnosti Nvidia přičíst její roli v převratných technologických inovacích, jako je generativní umělá inteligence, autonomní mobilita a prostorové výpočty.
Společnost Kantar pro sestavení žebříčku provedla rozsáhlý výzkum, který zahrnoval více než 4,3 milionu rozhovorů se spotřebiteli v 532 kategoriích a týkal se 21 000 různých značek na 54 trzích.
Podle celosvětového žebříčku BrandZ společnosti Kantar se americký technologický gigant Apple stal první společností, jejíž hodnota značky dosáhla 1 bilionu dolarů. V porovnání s loňským rokem zaznamenala technologická firma výrazný 15% nárůst hodnoty značky. Apple si tak již třetím rokem po sobě upevnil pozici nejhodnotnější značky na světě. Na druhém místě se umístila mateřská společnost Googlu, Alphabet, s hodnotou značky 753 miliard dolarů, těsně následovaná společností Microsoft s hodnotou 713 miliard dolarů.
Ve snaze oživit poptávku po iPhonech a zvrátit klesající prodeje společnost Apple nedávno představila nové funkce umělé inteligence . Tento krok přichází v době, kdy Apple čelí výzvám plynoucím z nestálých spotřebitelských výdajů a oživujících konkurentů v technologickém průmyslu.
S tržní kapitalizací 3,18 bilionu dolarů se Apple nachází hned za společností Microsoft s 3,22 bilionu dolarů a před lídrem v oblasti čipů s umělou inteligencí, společností Nvidia, s 2,97 bilionu dolarů. Společnost Nvidia, která se veze na vlně nadšení z umělé inteligence a silné poptávky po čipech, se poprvé objevila v seznamu 10 nejhodnotnějších značek společnosti Kantar. Hodnota její značky se oproti předchozímu roku téměř ztrojnásobila a Nvidia se tak umístila na šestém místě nejhodnotnějších značek na světě. Podle společnosti Kantar lze úspěch společnosti Nvidia přičíst její roli v převratných technologických inovacích, jako je generativní umělá inteligence, autonomní mobilita a prostorové výpočty.
Společnost Kantar pro sestavení žebříčku provedla rozsáhlý výzkum, který zahrnoval více než 4,3 milionu rozhovorů se spotřebiteli v 532 kategoriích a týkal se 21 000 různých značek na 54 trzích.