Maloobchodní řetězec s rychlou módou Shein zvýšil ceny některých hlavních produktů o více než třetinu, protože se připravuje na nadcházející vstup na burzu. Podle londýnské výzkumné společnosti EDITED toto zvýšení cen překonalo ceny konkurenčních značek H&M a Zara. Společnost Shein, známá svým cenově dostupným oblečením, provozuje online tržiště, kde prodává především své vlastní značky. Zvýšením cen chce společnost Shein zvýšit své příjmy a prokázat schopnost prodávat dražší výrobky. Odhaduje se, že tržby společnosti letos dosáhnou 50 miliard dolarů, což představuje 55% nárůst oproti loňskému roku. Vzhledem k tomu, že společnost Shein expanduje na nové trhy, může se její růst na zavedenějších trzích, jako jsou USA a Spojené království, zpomalit. Aby společnost dosáhla dalšího růstu tržeb, musí na svou platformu přilákat více zákazníků a zvýšit frekvenci jejich návštěv.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky