Bezdrátová jednotka společnosti Verizon Communications zaplatí pokutu ve výši 1,05 milionu dolarů za účelem vyřešení vyšetřování vedeného Federální komisí pro komunikace (FCC). Vyšetřování zjistilo, že společnost Verizon Wireless porušila vládní předpisy během výpadku v prosinci 2022 v šesti státech.
Výpadek trval jednu hodinu a čtyřiačtyřicet minut a narušil doručování stovek tísňových volání prostřednictvím sítě společnosti Verizon Wireless. Tento incident byl odrazem podobného výpadku, ke kterému došlo v říjnu 2022.
Podle pravidel FCC jsou telekomunikační společnosti povinny zajistit spolehlivost a dostupnost tísňových služeb, jako je volání na linku 911. Společnost Verizon Wireless tento požadavek během prosincového výpadku nesplnila.
Není to poprvé, co společnost Verizon Wireless čelí kontrole kvůli výpadkům volání na linku 911. V roce 2018 společnost souhlasila se zaplacením vyrovnání ve výši 3,4 milionu dolarů poté, co řádně nevyšetřila a neodstranila problémy s výpadky služeb.
Pokuta je připomínkou pro poskytovatele telekomunikačních služeb, aby zachovávali integritu tísňových služeb a neprodleně řešili případná narušení sítě. Společnost Verizon Wireless se k rozhodnutí FCC zatím nevyjádřila.
Bezdrátová jednotka společnosti Verizon Communications zaplatí pokutu ve výši 1,05 milionu dolarů za účelem vyřešení vyšetřování vedeného Federální komisí pro komunikace . Vyšetřování zjistilo, že společnost Verizon Wireless porušila vládní předpisy během výpadku v prosinci 2022 v šesti státech.
Výpadek trval jednu hodinu a čtyřiačtyřicet minut a narušil doručování stovek tísňových volání prostřednictvím sítě společnosti Verizon Wireless. Tento incident byl odrazem podobného výpadku, ke kterému došlo v říjnu 2022.
Podle pravidel FCC jsou telekomunikační společnosti povinny zajistit spolehlivost a dostupnost tísňových služeb, jako je volání na linku 911. Společnost Verizon Wireless tento požadavek během prosincového výpadku nesplnila.
Není to poprvé, co společnost Verizon Wireless čelí kontrole kvůli výpadkům volání na linku 911. V roce 2018 společnost souhlasila se zaplacením vyrovnání ve výši 3,4 milionu dolarů poté, co řádně nevyšetřila a neodstranila problémy s výpadky služeb.
Pokuta je připomínkou pro poskytovatele telekomunikačních služeb, aby zachovávali integritu tísňových služeb a neprodleně řešili případná narušení sítě. Společnost Verizon Wireless se k rozhodnutí FCC zatím nevyjádřila.