Generální ředitel Lufthansy Carsten Spohr prozradil, že problémy s dodávkami letadel mají na leteckou společnost vážný dopad a pravděpodobně se je nepodaří vyřešit před koncem desetiletí. Odhaduje se, že tato zpoždění stojí Lufthansu přibližně 500 milionů eur (535 milionů dolarů) ročně. Lufthansa si objednala 250 nových letadel od společností Airbus a Boeing za účelem modernizace své flotily, přičemž dodávky se očekávají v letech 2024 až 2029. Spohr však uvedl, že žádné z letadel nedorazí včas, takže přibližně 100 ze 750 letadel společnosti Lufthansa je uzemněno kvůli údržbě nebo vyřazení z provozu. Společnost Airbus nedávno snížila svůj odhad dodávek pro letošní rok na přibližně 770 letadel kvůli nedostatku dílů, zatímco Boeing čelí regulační kontrole a pokračujícím zpožděním dodávek v důsledku pandemie.
Generální ředitel Lufthansy Carsten Spohr prozradil, že problémy s dodávkami letadel mají na leteckou společnost vážný dopad a pravděpodobně se je nepodaří vyřešit před koncem desetiletí. Odhaduje se, že tato zpoždění stojí Lufthansu přibližně 500 milionů eur ročně. Lufthansa si objednala 250 nových letadel od společností Airbus a Boeing za účelem modernizace své flotily, přičemž dodávky se očekávají v letech 2024 až 2029. Spohr však uvedl, že žádné z letadel nedorazí včas, takže přibližně 100 ze 750 letadel společnosti Lufthansa je uzemněno kvůli údržbě nebo vyřazení z provozu. Společnost Airbus nedávno snížila svůj odhad dodávek pro letošní rok na přibližně 770 letadel kvůli nedostatku dílů, zatímco Boeing čelí regulační kontrole a pokračujícím zpožděním dodávek v důsledku pandemie.