Cadillac Escalade je nyní k dispozici v elektrické verzi IQ a protažené verzi IQL, s více než milionem prodaných kusů
Luxusní verze V nabízí přeplňovaný osmiválec s 682 koňmi, interiér z uhlíkových vláken a další prémiové prvky
Nové technologie zahrnují 55palcovou obrazovku, hlasové ovládání Google a systém AKG Studio s až 36 reproduktory
Obrovský třířadý Cadillac Escalade, který je nyní k dispozici v elektrické verzi IQ (chystá se také protažená verze IQL), je pro Cadillac velkým úspěchem – prodalo se ho více než milion kusů. Letos je jedničkou ve svém segmentu – plnohodnotných luxusních SUV.
„Cadillac Escalade byl uveden na trh v roce 1999 a nyní je již pátou generací ikonického luxusního SUV,“ říká Martin Hayes, šéfkonstruktér vozu. Hayes popisuje model 2025 jako „zásadní osvěžení v polovině cyklu“. Nejedná se o kompletní redesign, ale je to více než typická každoroční aktualizace prvků.
Dodávky budou zahájeny koncem letošního roku, širší dostupnost pak začátkem roku 2025. Údaje o cenách a spotřebě paliva nejsou pro rok 2025 k dispozici, ale cena modelu Escalade 2024 včetně destinace začínala na 83 890 USD. Se standardním osmiválcem 6,2 l dosáhl hodnoty 16,80 l/100 km ve městě a 12,38 l/100 km na dálnici.
Pro rok 2025 má litý hliníkový 6,2litrový osmiválec výkon 420 koní a točivý moment 460 N.m. V roce 2025 bude mít tento motor výkonnější verzi. Je spojen s desetistupňovou automatickou převodovkou.
Adaptivní odpružení je k dispozici vpředu i vzadu a u vyšších výbav je standardem. Standardem je také automatické řízení SuperCruise. Výroba vznětového modelu Escalade se v roce 2025 ukončí.
Hlavní inovace modelu Escalade pro rok 2025 se týkají technologií, včetně některých, které byly původně k dispozici u modelu IQ. „Opřeli jsme se o naši budoucnost elektromobilů a přenesli ji do naší řady se spalovacími motory,“ říká Hayes.
Escalade má až osm míst k sezení a třetí řada sedadel je poháněná a sklopná do roviny. Obrazovka s úhlopříčkou 55 palců (dva displeje pod jedním sklem) sahá od sloupku ke sloupku. Řidič má k dispozici 35palcový displej a pro spolujezdce je k dispozici 20palcový displej.
Spolujezdec má na uších sluchátka a může sledovat video na polarizované obrazovce, kterou řidič nevidí. Standardem je zvukový systém AKG Studio s 19 reproduktory, k dispozici je však i vylepšená jednotka AKG Studio Reference s 36 reproduktory.
Systém je integrován se službou Google, která umožňuje zadávat příkazy „Hey Google“ pro hudbu a klimatizaci, a podporovány jsou systémy Apple CarPlay i Android Auto. Sarah Smithová, manažerka programového inženýrství pro model Escalade 2025, říká, že integrovaný Google „posouvá hlasovou aktivaci na další úroveň“.
Přídavná 11palcová obrazovka ovládá klimatizaci a stará se také o elektricky ovládané dveře, z nichž všechny čtyři lze otevřít a zavřít na dálku. Klika dveří má rovněž portálové ovládání. Nová funkce otevírá dveře řidiče pouze tehdy, když se k nim přiblíží osoba s klíčenkou.
Vestavěný radar rozpozná, zda dveřím stojí v cestě překážka (například v těsné garáži), a v takovém případě omezí jejich pohyb.
Vicente Beire, hlavní designér exteriéru, poukázal na nové vertikální světelné prvky přenesené z IQ, stejně jako na přepracovaný design zadních světel, největší 24palcová kola v historii a přepracovanou přední část, která zahrnuje prvky z vozů Lyriq a Celestiq EV.
Luxusnější model řady V (stejně jako výbava Premium Luxury Platinum), dostal osvětlenou obrubu masky chladiče. Pro výbavu V je k dispozici nový interiér z uhlíkových vláken a pouze pro výbavu V černá prošívaná a perforovaná sedadla. Véčko má také vyšší výkon, a to prostřednictvím přeplňovaného osmiválce o výkonu 682 koní.
Mezi prvky uvnitř patří restylovaný volant, klenotem zdobená řadicí páka a prošívané loketní opěrky, říká Aaron Stich, hlavní designér interiéru. Varianta Executive pro druhou řadu sedadel zahrnuje rozkládací stolky, 12,6palcové obrazovky zabudované do opěradel, duální bezdrátové nabíjení telefonu, masážní sedadla a další čtyři reproduktory zabudované do opěrek hlavy.
Vedení společnosti Cadillac uvádí, že v roce 2025 bude společnost vyrábět větší procento žádaných vozů řady V. Escalade je mezinárodní vůz: bude k dispozici v Kanadě, Mexiku, Japonsku, Evropě, na Blízkém východě a v Izraeli. Ačkoli tento trend začal v USA, velká SUV se ujala po celém světě.
Obrovský třířadý Cadillac Escalade, který je nyní k dispozici v elektrické verzi IQ , je pro Cadillac velkým úspěchem – prodalo se ho více než milion kusů. Letos je jedničkou ve svém segmentu – plnohodnotných luxusních SUV. „Cadillac Escalade byl uveden na trh v roce 1999 a nyní je již pátou generací ikonického luxusního SUV,“ říká Martin Hayes, šéfkonstruktér vozu. Hayes popisuje model 2025 jako „zásadní osvěžení v polovině cyklu“. Nejedná se o kompletní redesign, ale je to více než typická každoroční aktualizace prvků. Dodávky budou zahájeny koncem letošního roku, širší dostupnost pak začátkem roku 2025. Údaje o cenách a spotřebě paliva nejsou pro rok 2025 k dispozici, ale cena modelu Escalade 2024 včetně destinace začínala na 83 890 USD. Se standardním osmiválcem 6,2 l dosáhl hodnoty 16,80 l/100 km ve městě a 12,38 l/100 km na dálnici. Pro rok 2025 má litý hliníkový 6,2litrový osmiválec výkon 420 koní a točivý moment 460 N.m. V roce 2025 bude mít tento motor výkonnější verzi. Je spojen s desetistupňovou automatickou převodovkou. Adaptivní odpružení je k dispozici vpředu i vzadu a u vyšších výbav je standardem. Standardem je také automatické řízení SuperCruise. Výroba vznětového modelu Escalade se v roce 2025 ukončí.Apartmány Benecko - Investiční apartmány v obci Benecko přímo na sjezdovce Reklama Hlavní inovace modelu Escalade pro rok 2025 se týkají technologií, včetně některých, které byly původně k dispozici u modelu IQ. „Opřeli jsme se o naši budoucnost elektromobilů a přenesli ji do naší řady se spalovacími motory,“ říká Hayes. Escalade má až osm míst k sezení a třetí řada sedadel je poháněná a sklopná do roviny. Obrazovka s úhlopříčkou 55 palců sahá od sloupku ke sloupku. Řidič má k dispozici 35palcový displej a pro spolujezdce je k dispozici 20palcový displej. Spolujezdec má na uších sluchátka a může sledovat video na polarizované obrazovce, kterou řidič nevidí. Standardem je zvukový systém AKG Studio s 19 reproduktory, k dispozici je však i vylepšená jednotka AKG Studio Reference s 36 reproduktory. Systém je integrován se službou Google, která umožňuje zadávat příkazy „Hey Google“ pro hudbu a klimatizaci, a podporovány jsou systémy Apple CarPlay i Android Auto. Sarah Smithová, manažerka programového inženýrství pro model Escalade 2025, říká, že integrovaný Google „posouvá hlasovou aktivaci na další úroveň“. Přídavná 11palcová obrazovka ovládá klimatizaci a stará se také o elektricky ovládané dveře, z nichž všechny čtyři lze otevřít a zavřít na dálku. Klika dveří má rovněž portálové ovládání. Nová funkce otevírá dveře řidiče pouze tehdy, když se k nim přiblíží osoba s klíčenkou. Vestavěný radar rozpozná, zda dveřím stojí v cestě překážka , a v takovém případě omezí jejich pohyb. Vicente Beire, hlavní designér exteriéru, poukázal na nové vertikální světelné prvky přenesené z IQ, stejně jako na přepracovaný design zadních světel, největší 24palcová kola v historii a přepracovanou přední část, která zahrnuje prvky z vozů Lyriq a Celestiq EV. Luxusnější model řady V , dostal osvětlenou obrubu masky chladiče. Pro výbavu V je k dispozici nový interiér z uhlíkových vláken a pouze pro výbavu V černá prošívaná a perforovaná sedadla. Véčko má také vyšší výkon, a to prostřednictvím přeplňovaného osmiválce o výkonu 682 koní. Mezi prvky uvnitř patří restylovaný volant, klenotem zdobená řadicí páka a prošívané loketní opěrky, říká Aaron Stich, hlavní designér interiéru. Varianta Executive pro druhou řadu sedadel zahrnuje rozkládací stolky, 12,6palcové obrazovky zabudované do opěradel, duální bezdrátové nabíjení telefonu, masážní sedadla a další čtyři reproduktory zabudované do opěrek hlavy. Vedení společnosti Cadillac uvádí, že v roce 2025 bude společnost vyrábět větší procento žádaných vozů řady V. Escalade je mezinárodní vůz: bude k dispozici v Kanadě, Mexiku, Japonsku, Evropě, na Blízkém východě a v Izraeli. Ačkoli tento trend začal v USA, velká SUV se ujala po celém světě.