Poprvé v americkém konopném průmyslu konzumují marihuanu více mladé ženy než muži. Tento historický posun přiměl společnosti upravit nabídku svých produktů a zvýšit investice. Přední prodejci konopí se začali zaměřovat na produkty, které se ukázaly jako oblíbené u žen, jako jsou edibles, tinktury, topické přípravky a nápoje. Ženy nyní tvoří 55 % uživatelů aplikace Jointly pro vyhledávání konopných produktů a jejich výdaje v některých oblastech dokonce překonávají výdaje mužů. K využití tohoto rostoucího tržního potenciálu je zapotřebí aktualizovaný branding, průzkum trhu a vývoj zaměřený na ženy. Ženy ve věku 19 až 30 let předstihly ve spotřebě konopí muže, částečně ze zdravotních důvodů, jako je stres a úzkost. K tomuto posunu přispěla také probíhající legalizace konopí a rostoucí společenská akceptace. Maloobchodní prodejci, jako jsou společnosti Tilray a High Tide, zvyšují investice do značek oblíbených ženskými patronkami. Podniky, které berou konzumentky konopí vážně, zůstanou na tomto vyvíjejícím se trhu konkurenceschopné.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky