Společnost Yum Brands, mateřská společnost řetězců rychlého občerstvení KFC, Taco Bell a Pizza Hut, oznámila překvapivý pokles celosvětových tržeb ve stejných prodejnách. Tržby společnosti KFC ve stejných prodejnách v USA klesly o 7 %, což představuje pokles již třetí čtvrtletí v řadě. Společnost zavedla nabídky dvou nových položek za 5 USD, aby konkurovala konkurentům, jako jsou McDonald’s a Burger King, kteří vedou “hodnotovou válku” v odvětví rychlého občerstvení. Tex-Mex řetězec Taco Bell společnosti Yum však zaznamenal 4% nárůst tržeb ve stejných prodejnách. Celosvětové srovnatelné tržby společnosti Yum poklesly o 2 % oproti očekávanému nárůstu o 0,23 %. Společnost část poklesu přičítá dopadu bojkotů souvisejících s konfliktem v Gaze, které ovlivnily trhy mimo Malajsii, Indonésii a Blízký východ. Mateřská společnost Burger Kingu, Restaurant Brands International, nesplnila očekávání tržeb a McDonald’s minulý týden oznámil největší čtvrtletní pokles globálních tržeb za poslední čtyři roky. Společnost Yum ve třetím čtvrtletí vydělala 1,37 USD na akcii, což je mírně pod úrovní 1,41 USD na akcii, kterou očekávali analytici.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky