Společnost Virgin Wines UK uvedla, že zisk před zdaněním za první fiskální pololetí vzrostl po silných vánočních prodejích, ale tržby mírně poklesly.
Internetový prodejce vín kótovaný na londýnské burze ve středu uvedl, že zisk před zdaněním za šest měsíců do 27. prosince vzrostl o 20 % na 1,3 milionu liber (1,6 milionu USD). Tržby se snížily na 34,1 milionu liber z 34,3 milionu liber v předchozím roce. Přesto společnost uvedla, že tržby během šestitýdenního období do 27. prosince meziročně vzrostly o 6,7 %.
Tržby ve druhém čtvrtletí meziročně vzrostly o 2,1 % navzdory utlumenému podnikatelskému prostředí po britských parlamentních volbách a podzimním rozpočtu, který ovlivnil důvěru spotřebitelů a diskreční výdaje. Prosincové tržby vzrostly o 9 % a dosáhly nejvyšší úrovně od výluky Covid-19, uvedla společnost.
Společnost uvedla, že komerční kanál pokračoval v růstu, neboť tržby se v prvním pololetí meziročně zvýšily o 17 % a v prosinci o 32 %. Společnost Virgin uvedla, že její výsledky v klíčovém vánočním obchodním období byly „velmi povzbudivé“ a byly podpořeny iniciativami zaměřenými na růst zákaznické základny a optimalizaci získávání zákazníků.
„Jsme přesvědčeni, že ve druhém pololetí dosáhneme dobrých výsledků,“ uvedl generální ředitel Jay Wright.
Společnost Virgin Wines UK uvedla, že zisk před zdaněním za první fiskální pololetí vzrostl po silných vánočních prodejích, ale tržby mírně poklesly.
Internetový prodejce vín kótovaný na londýnské burze ve středu uvedl, že zisk před zdaněním za šest měsíců do 27. prosince vzrostl o 20 % na 1,3 milionu liber . Tržby se snížily na 34,1 milionu liber z 34,3 milionu liber v předchozím roce. Přesto společnost uvedla, že tržby během šestitýdenního období do 27. prosince meziročně vzrostly o 6,7 %.
Tržby ve druhém čtvrtletí meziročně vzrostly o 2,1 % navzdory utlumenému podnikatelskému prostředí po britských parlamentních volbách a podzimním rozpočtu, který ovlivnil důvěru spotřebitelů a diskreční výdaje. Prosincové tržby vzrostly o 9 % a dosáhly nejvyšší úrovně od výluky Covid-19, uvedla společnost.
Společnost uvedla, že komerční kanál pokračoval v růstu, neboť tržby se v prvním pololetí meziročně zvýšily o 17 % a v prosinci o 32 %. Společnost Virgin uvedla, že její výsledky v klíčovém vánočním obchodním období byly „velmi povzbudivé“ a byly podpořeny iniciativami zaměřenými na růst zákaznické základny a optimalizaci získávání zákazníků.
„Jsme přesvědčeni, že ve druhém pololetí dosáhneme dobrých výsledků,“ uvedl generální ředitel Jay Wright.