Společnost Kraft Heinz investuje 3 miliardy dolarů do modernizace svých továren v USA – jde o největší investici do výrobních zařízení za posledních deset let.
Cílem je zvýšit efektivitu a snížit náklady, čímž chce společnost čelit i novým celním opatřením prezidenta Trumpa, jak uvedl prezident severoamerické divize Pedro Navio. Investice má také urychlit vývoj a uvedení nových produktů na trh.
Kraft Heinz vyrábí mimo jiné kečup Heinz, makarony Kraft či krémový sýr Philadelphia v 30 továrnách po celých USA. Zástupci firmy loni uvedli, že cla zvyšují náklady a ekonomická nejistota brzdí spotřebitelské výdaje.
Navzdory tomu firma investici realizuje, aby si udržela tržní podíl. Navio dodává, že jde o krok i pro dlouhodobou výrobu a růst. Firma aktuálně čelí clům na dovoz zboží jako je káva. Dovozy z Číny jsou pro Kraft Heinz zanedbatelné.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky