Remy Cointreau ve středu upustila od svých ambiciózních cílů pro růst tržeb v roce 2030 s tím, že cla a přetrvávající pomalý růst tržeb v USA by mohly narušit její plány pro tento finanční rok i další roky.
Akcie výrobce koňaku Remy Martin a likéru Cointreau, který se potýká s cly a poklesem prodeje na svých klíčových trzích v USA a Číně, však vzrostly téměř o 6 % poté, co vedení společnosti uvedlo, že nejhorší období z hlediska poklesu tržeb a zisků je již za námi.
„Věříme, že tato obtížná fáze je již za námi,“ řekl odcházející generální ředitel Eric Vallat investorům během prezentace konečných výsledků a dodal, že cíl společnosti Remy pro rok 2030, kterým byl vysoký jednociferný procentní růst tržeb, se již nejeví jako dosažitelný.
Nejistota, cla a nedostatečné oživení prodeje v USA znamenají, že již neexistují „nezbytné podmínky pro jeho dosažení“, uvedl.
Nový generální ředitel, veterán v oblasti luxusního zboží Franck Marilly, stanoví vlastní strategický plán, dodal Vallat.
Remy se tak připojuje ke svým konkurentům Diageo (LON:DGE) a Pernod Ricard (EPA:PERP), kteří stáhli své prodejní cíle, které byly obecně považovány za příliš ambiciózní, protože celý sektor čelí prudkému zpomalení oproti předchozím boomovým letům v oblasti drahých lihovin.

Remy Cointreau ve středu upustila od svých ambiciózních cílů pro růst tržeb v roce 2030 s tím, že cla a přetrvávající pomalý růst tržeb v USA by mohly narušit její plány pro tento finanční rok i další roky.
Akcie výrobce koňaku Remy Martin a likéru Cointreau, který se potýká s cly a poklesem prodeje na svých klíčových trzích v USA a Číně, však vzrostly téměř o 6 % poté, co vedení společnosti uvedlo, že nejhorší období z hlediska poklesu tržeb a zisků je již za námi.
„Věříme, že tato obtížná fáze je již za námi,“ řekl odcházející generální ředitel Eric Vallat investorům během prezentace konečných výsledků a dodal, že cíl společnosti Remy pro rok 2030, kterým byl vysoký jednociferný procentní růst tržeb, se již nejeví jako dosažitelný.
Nejistota, cla a nedostatečné oživení prodeje v USA znamenají, že již neexistují „nezbytné podmínky pro jeho dosažení“, uvedl.
Nový generální ředitel, veterán v oblasti luxusního zboží Franck Marilly, stanoví vlastní strategický plán, dodal Vallat.
Remy se tak připojuje ke svým konkurentům Diageo a Pernod Ricard , kteří stáhli své prodejní cíle, které byly obecně považovány za příliš ambiciózní, protože celý sektor čelí prudkému zpomalení oproti předchozím boomovým letům v oblasti drahých lihovin.