Apple jedná o získání vysílacích práv na Formuli 1 v USA, které budou k dispozici příští rok, uvedla ve středu Financial Times s odvoláním na zdroje obeznámené s touto záležitostí.
Zpráva navazuje na silný výkon filmu „F1: The Movie“ s Bradem Pittem v hlavní roli, který podle IMDb Box Office Mojo do středy vydělal více než 300 milionů dolarů v celosvětových pokladnách.
V současné době má exkluzivní práva na vysílání F1 v USA až do sezóny 2025 společnost ESPN, která patří pod Walt Disney (NYSE:DIS). Exkluzivní období ESPN na vyjednání nové smlouvy s F1 však vypršelo, jak v únoru informovaly zdroje agentury Reuters, což otevírá dveře novým zájemcům.
Apple a F1 na žádost agentury Reuters o komentář okamžitě nereagovaly.
Apple chce těžit z rostoucí popularity tohoto sportu v USA, kterou podpořil také úspěch populárního dokumentárního seriálu Netflixu (NASDAQ:NFLX) „Formula 1: Drive to Survive“, který divákům nabídl poutavý pohled do zákulisí tohoto sportu.
Podle únorových zpráv médií je Netflix také jedním z uchazečů o vysílací práva na F1 v USA od sezóny 2026.
Apple TV+, známá originálními pořady jako „Ted Lasso“, „The Morning Show“, „Shrinking“ a „Severance“, zaostává za konkurenty jako Netflix, Disney+ a Amazon (NASDAQ:AMZN) Prime Video v počtu předplatitelů a získání práv na F1 by mohlo pomoci posílit její nabídku sportovního obsahu.
Apple jedná o získání vysílacích práv na Formuli 1 v USA, které budou k dispozici příští rok, uvedla ve středu Financial Times s odvoláním na zdroje obeznámené s touto záležitostí.
Zpráva navazuje na silný výkon filmu „F1: The Movie“ s Bradem Pittem v hlavní roli, který podle IMDb Box Office Mojo do středy vydělal více než 300 milionů dolarů v celosvětových pokladnách.
V současné době má exkluzivní práva na vysílání F1 v USA až do sezóny 2025 společnost ESPN, která patří pod Walt Disney . Exkluzivní období ESPN na vyjednání nové smlouvy s F1 však vypršelo, jak v únoru informovaly zdroje agentury Reuters, což otevírá dveře novým zájemcům.
Apple a F1 na žádost agentury Reuters o komentář okamžitě nereagovaly.
Apple chce těžit z rostoucí popularity tohoto sportu v USA, kterou podpořil také úspěch populárního dokumentárního seriálu Netflixu „Formula 1: Drive to Survive“, který divákům nabídl poutavý pohled do zákulisí tohoto sportu.
Podle únorových zpráv médií je Netflix také jedním z uchazečů o vysílací práva na F1 v USA od sezóny 2026.
Apple TV+, známá originálními pořady jako „Ted Lasso“, „The Morning Show“, „Shrinking“ a „Severance“, zaostává za konkurenty jako Netflix, Disney+ a Amazon Prime Video v počtu předplatitelů a získání práv na F1 by mohlo pomoci posílit její nabídku sportovního obsahu.