Pivovarský gigant Anheuser-Busch InBev ve čtvrtek překonal odhady zisku za druhé čtvrtletí, a to i přes pokles objemů prodeje, který byl způsoben slabými tržbami v Číně a Brazílii.
Největší světový výrobce piva podle objemu prodeje uvedl, že jeho organický provozní zisk za tři měsíce do konce června vzrostl o 6,5 %, což předčilo očekávání analytiků, kteří předpokládali nárůst o 5,7 %, a to díky růstu tržeb a řízení nákladů, které vedlo k rozšíření marží.
Společnost AB InBev uvedla, že její výsledky dokazují odolnost její strategie v prostředí, které generální ředitel Michel Doukeris ve svém prohlášení popsal jako „dynamické“.
Výrobce značek Corona a Stella Artois překonal očekávání investorů v oblasti zisku a zvýšil tržby tím, že přiměl spotřebitele platit za své pivo více. Spolu s dalšími předními pivovary však bojuje o růst objemu prodeje.
Konkurenti tvrdí, že hrozba zavedení cel ze strany USA negativně ovlivnila prodej piva jak v USA, tak v dalších částech Ameriky, které jsou pro AB InBev klíčovými regiony.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky