Tržby společnosti Match Group (NASDAQ:MTCH), mateřské společnosti Tinderu, za druhé čtvrtletí překonaly v úterý očekávání Wall Street, a to díky silným výsledkům Hinge a obnovenému strategickému zaměření pod vedením nového generálního ředitele Spencera Rascoffa.
Akcie společnosti vzrostly v prodlouženém obchodování o přibližně 10 %.
Společnost připsala překonání tržeb probíhající restrukturalizaci, která klade větší důraz na zlepšení uživatelské zkušenosti, včetně integrace „algoritmu pro vyhledávání založeného na umělé inteligenci“, který má přilákat a udržet uživatele.
„Začínáme vidět první výsledky iniciativ Match Group v oblasti umělé inteligence. Zlepšila se doporučení a další aspekty interakce s uživateli,“ uvedl analytik M Science Chandler Willison.
Navzdory růstu tržeb Match Group zaznamenala 5% pokles počtu platících uživatelů na 14,1 milionu, což odráží obecnější nepříznivý vývoj v odvětví online seznamování.
Konkurenti v oboru, včetně společnosti Bumble (NASDAQ:BMBL), také čelí slabé poptávce, protože přetrvávající inflace a vnímaný nedostatek inovací vedly některé spotřebitele k tomu, že se od seznamovacích aplikací odklonili.
V reakci na to se společnosti Match a Bumble zaměřily na uživatelský zážitek spíše než na počty uživatelů a zavedly funkce umělé inteligence, jako je vyhledávání pomocí AI, které uživatelům usnadňují zlepšování výsledků při seznamování.
Společnost se snaží o obnovu své značky s cílem „proměnit Tinder v nenáročnou platformu pro náhodná setkání určenou pro generaci Z“.
Match, který také vlastní Hinge a OkCupid, zavedl nové funkce, jako je interaktivní produkt pro párování s využitím umělé inteligence, aby oslovil generaci Z.
Tržby společnosti Match Group , mateřské společnosti Tinderu, za druhé čtvrtletí překonaly v úterý očekávání Wall Street, a to díky silným výsledkům Hinge a obnovenému strategickému zaměření pod vedením nového generálního ředitele Spencera Rascoffa.
Akcie společnosti vzrostly v prodlouženém obchodování o přibližně 10 %.
Společnost připsala překonání tržeb probíhající restrukturalizaci, která klade větší důraz na zlepšení uživatelské zkušenosti, včetně integrace „algoritmu pro vyhledávání založeného na umělé inteligenci“, který má přilákat a udržet uživatele.
„Začínáme vidět první výsledky iniciativ Match Group v oblasti umělé inteligence. Zlepšila se doporučení a další aspekty interakce s uživateli,“ uvedl analytik M Science Chandler Willison.
Navzdory růstu tržeb Match Group zaznamenala 5% pokles počtu platících uživatelů na 14,1 milionu, což odráží obecnější nepříznivý vývoj v odvětví online seznamování.
Konkurenti v oboru, včetně společnosti Bumble , také čelí slabé poptávce, protože přetrvávající inflace a vnímaný nedostatek inovací vedly některé spotřebitele k tomu, že se od seznamovacích aplikací odklonili.
V reakci na to se společnosti Match a Bumble zaměřily na uživatelský zážitek spíše než na počty uživatelů a zavedly funkce umělé inteligence, jako je vyhledávání pomocí AI, které uživatelům usnadňují zlepšování výsledků při seznamování.
Společnost se snaží o obnovu své značky s cílem „proměnit Tinder v nenáročnou platformu pro náhodná setkání určenou pro generaci Z“.
Match, který také vlastní Hinge a OkCupid, zavedl nové funkce, jako je interaktivní produkt pro párování s využitím umělé inteligence, aby oslovil generaci Z.