AMC Entertainment v pondělí překonalo odhady Wall Streetu ohledně tržeb za druhé čtvrtletí, protože americké blockbustery jako „A Minecraft Movie“ a „Lilo & Stitch“ přilákaly do kin více diváků.
Akcie společnosti vzrostly v předobchodním obchodování o 7 %, poté co společnost oznámila téměř 26% nárůst návštěvnosti během tohoto období.
„Je zřejmé, že diváci dávají přednost sledování svých oblíbených filmů v co nejvíce pohlcujícím a nejúchvatnějším formátu,“ uvedl generální ředitel Adam Aron.
„Naše prémiové sály jsou vytíženy téměř třikrát více než běžné sály a navíc si mohou dovolit zdravou cenovou přirážku.“
Filmový průmysl po celém světě těží z oživení tržeb z prodeje vstupenek a rostoucí poptávky spotřebitelů po prémiových zážitcích v kinech.
Film „A Minecraft Movie“ společnosti Warner Bros Discovery (NASDAQ:WBD) založený na videohře vydělal celosvětově téměř 1 miliardu dolarů, což společnosti pomohlo vykázat 55% růst ve studiovém segmentu a překvapivý zisk za období duben až červen.
Tržby AMC ve druhém čtvrtletí vzrostly o 35,6 % na 1,40 miliardy dolarů. Analytici podle údajů LSEG odhadovali v průměru 1,35 miliardy dolarů.
AMC Entertainment v pondělí překonalo odhady Wall Streetu ohledně tržeb za druhé čtvrtletí, protože americké blockbustery jako „A Minecraft Movie“ a „Lilo & Stitch“ přilákaly do kin více diváků.
Akcie společnosti vzrostly v předobchodním obchodování o 7 %, poté co společnost oznámila téměř 26% nárůst návštěvnosti během tohoto období.
„Je zřejmé, že diváci dávají přednost sledování svých oblíbených filmů v co nejvíce pohlcujícím a nejúchvatnějším formátu,“ uvedl generální ředitel Adam Aron.
„Naše prémiové sály jsou vytíženy téměř třikrát více než běžné sály a navíc si mohou dovolit zdravou cenovou přirážku.“
Filmový průmysl po celém světě těží z oživení tržeb z prodeje vstupenek a rostoucí poptávky spotřebitelů po prémiových zážitcích v kinech.
Film „A Minecraft Movie“ společnosti Warner Bros Discovery založený na videohře vydělal celosvětově téměř 1 miliardu dolarů, což společnosti pomohlo vykázat 55% růst ve studiovém segmentu a překvapivý zisk za období duben až červen.
Tržby AMC ve druhém čtvrtletí vzrostly o 35,6 % na 1,40 miliardy dolarů. Analytici podle údajů LSEG odhadovali v průměru 1,35 miliardy dolarů.