Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Alex Hormozi – $100M Offers

$100M Offers (2021) je průvodce vytvářením Grand Slam nabídek - produktů nebo služeb s velkou cenou, které se prodávají samy.

Jan Golda Autor: Jan Golda
3 června, 2023
7 min. čtení
Zdroj: Burzovnísvět.cz

Zdroj: Burzovnísvět.cz

7 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Rozborem psychologie cen a vnímané hodnoty Alex Hormozi učí čtenáře, jak odlišit a optimalizovat svou nabídku tak, aby byla neodolatelná.

O autorovi
Alex Hormozi je íránsko-americký podnikatel a investor. Hormozi začal poprvé podnikat ve 23 letech a od roku 2023 jeho portfolio 16 společností generuje více než 200 milionů dolarů ročně. Hormozi je nyní řídícím partnerem společnosti Acquistion.com, jejímž posláním je zpřístupnit reálné podnikatelské vzdělávání všem.

Co z toho budu mít? Vytvořte nabídku s velkým obratem, která se prodává
Představte si, že při dalším prodeji můžete jít do důchodu navždy. Zní to bláznivě, že? Možná jen nepřemýšlíte dostatečně velkoryse.

Podle Alexe Hormoziho spočívá tajemství prodeje na věčný důchod ve vytvoření Grand Slam Offer – nabídky s velkým vstupným, která je tak neodolatelná, že by se lidé cítili hloupě, kdyby ji odmítli.

Většina podnikatelů se nachází v neustálém boji o více klientů a větší zisk, pádlují jako blázni z měsíce na měsíc, ale sotva se drží nad vodou. Grand Slam Offers oba tyto problémy řeší. Grand Slam Offers mohou vést k tomu, že současně získáte více klientů a větší zisk, než víte, co s nimi.

Zdroj: Getty Images

V tomto shrnutí se zaměříme na to, co je potřeba k vytvoření Grand Slam nabídky. Začneme tím, že prozkoumáme psychologii cen a vnímané hodnoty, a pak se ponoříme do toho, jak odlišit a optimalizovat váš konkrétní produkt nebo službu. Na konci budete mít vlastní Grand Slam Offer – bez ohledu na to, jaký produkt prodáváte.

Advertisement

Připraveni? Pak začněme.

Business 101
„Pokud se budete rozmáchávat k plotům, budete hodně strike out, ale také odpálíte několik homerunů.“

Tento citát, převzatý z dopisu Jeffa Bezose akcionářům společnosti Amazon z roku 2015, je dokonalým úvodem k myšlence Alexe Hormoziho o nabídce Grand Slam. Není náhodou, že Jeff Bezos používá baseball jako analogii pro podnikání – být podnikatelem znamená postavit se na pálku a každý den odpalovat. A zatímco rozdíl v úsilí mezi strike outem (žádný prodej) a homerunem (několik prodejů) je nepatrný, rozdíl v odměně je obrovský.

Odpálení grand slamu je nejlepší možný výsledek, jaký může pálkař získat. Odpálení homerunu při obsazených metách vynese pálkaři čtyři definitivní doběhy a ohlušující řev publika. Jako podnikatel si však můžete počínat ještě lépe. Jak Bezos ve svém dopise dále uvádí: „V podnikání můžete jednou za čas, když se postavíte na pálku, zaznamenat 1000 doběhů.“ Hormoziho Grand Slam Offers – pojmenovaná na počest Bezose i významu takového úkazu v baseballu – právě toto usnadňuje.

Zdroj: Getty Images

Než se však ponoříme do toho, jak sestavit nabídku na odchod do důchodu, ujasněme si nejprve, co to nabídka je.

Obchodní úspěch vyžaduje, aby vám zákazníci a klienti předávali peníze. Nabídka je způsob, jakým tuto výměnu vyvoláte tím, že předložíte produkt (například software) nebo službu (například návrh interiéru) spolu s podmínkami, které jsou s nimi spojeny.

Zní to až příliš jednoduše, že?

Když bylo Hormoziovi 23 let, jeho mentor, milionář Travis Jones, se s ním podělil o tajemství prodeje: „Udělej lidem tak dobrou nabídku, že by se cítili hloupě, kdyby řekli ne.“ Předložte svým zákazníkům a klientům závratně výhodnou transakci a můžete dosáhnout podnikatelského úspěchu. Ve skutečnosti je to tak jednoduché.

Potřebujete přesvědčit víc? Pojďme si v následujících kapitolách rozebrat vzorec Grand Slam Offer a prozkoumat několik příkladů z reálného světa. První zastávka: stanovení ceny.

Pochopení ceny
V portfoliu společností Hormozi je společnou mantrou „růst, nebo zemřít“. I když by to mohlo vyvolat scény z filmu Hunger Games, za tímto heslem se skrývá jistá matematika.

Aby si váš podnik udržel obchodní úspěch, musí meziročně odpovídat růstu akciového trhu. Pokud tedy akciový trh letos poroste o devět procent, musí váš podnik růst také o devět procent – jen aby udržel krok. Proto cokoli menšího než devítiprocentní růst je svým způsobem podnikatelská smrt.

Zvyšování cen je zřejmou cestou ke zvýšení růstu vašeho podnikání. Snadněji se to však řekne, než udělá, že? Když se všichni ostatní předhánějí ve snižování cen, může se účtování prémiových cen za vaše služby – ať už jde o design nebo vývoj softwaru – zdát šílené. Přesto je to jediná cesta, jak se z této sebezničující cenové války dostat.

Zdroj: Getty Images

V tomto okamžiku se běžně objevují dvě otázky: „Je můj produkt nebo služba dostatečně dobrá na to, aby se za ni mohly stanovit vysoké ceny?“ a „Je stanovení vysokých cen vůbec etické?“. Pojďme se zabývat oběma těmito obavami.

Je to samozřejmé, ale váš produkt nebo služba musí splnit svůj slib. Po splnění této podmínky platí, že čím větší přidanou hodnotu své nabídce přisoudíte, tím více máte nárok na velkoobchodní ceny.

Pro ilustraci dovedeme tento princip do extrému. Představte si, že nabízíte svému potenciálnímu zákazníkovi 100 000 dolarů výměnou za 10 000 dolarů. Pro vás může 10 000 dolarů znít jako přemrštěná provize, kterou si naúčtujete, ale pro vašeho potenciálního zákazníka je to jedinečná nabídka – 90 000 dolarů zisku! I když vaše nabídka Grand Slam nebude doslova vyměňovat libry za haléře, chcete být takto těžkopádní s hodnotou, kterou poskytujete.

Pokud jde o otázku etiky, účtování vyšších cen je často laskavostí pro vaše potenciální zákazníky. Čím větší je jejich finanční investice, tím větší je jejich emocionální investice. Čím více času a energie vašemu produktu nebo službě věnují, tím více získají. A v důsledku toho začnou vaší nabídce přikládat větší hodnotu. Vyšší ceny paradoxně katalyzují příznivé cykly.

Zde stojí za zmínku, že mít perspektivní trh je rozhodující. Hledejte segment populace, který má problém, který můžete vyřešit, je snadno zacílitelný, má potřebnou kupní sílu a je na vzestupu. To vám zajistí, že budete mít vždy dostatečnou poptávku, a ušetříte si tak neustálé běhání a snahu vybičovat zájem.

Zdroj: Getty Images

Závěrečné shrnutí
Velkolepé nabídky jsou tajemstvím, jak vytvořit produkty nebo služby s velkou cenou, které se prodávají.

Využitím psychologie cen a vnímané hodnoty můžete své podnikání posunout od sotva rentabilního k nafouknutému bankovnímu účtu. A to vše, aniž byste investovali více času nebo energie než nyní (a možná dokonce méně).

Místo toho, abyste se nadále řídili konvenčními názory, diferencujte a optimalizujte svou nabídku a prodávejte v kategorii jedna. V kombinaci s tímto přístupem získáte neodolatelnou nabídku, kterou by se vaši potenciální zákazníci cítili hloupě, kdyby ji odmítli.

Rozborem psychologie cen a vnímané hodnoty Alex Hormozi učí čtenáře, jak odlišit a optimalizovat svou nabídku tak, aby byla neodolatelná.O autoroviAlex Hormozi je íránsko-americký podnikatel a investor. Hormozi začal poprvé podnikat ve 23 letech a od roku 2023 jeho portfolio 16 společností generuje více než 200 milionů dolarů ročně. Hormozi je nyní řídícím partnerem společnosti Acquistion.com, jejímž posláním je zpřístupnit reálné podnikatelské vzdělávání všem.Co z toho budu mít? Vytvořte nabídku s velkým obratem, která se prodáváPředstavte si, že při dalším prodeji můžete jít do důchodu navždy. Zní to bláznivě, že? Možná jen nepřemýšlíte dostatečně velkoryse.Podle Alexe Hormoziho spočívá tajemství prodeje na věčný důchod ve vytvoření Grand Slam Offer – nabídky s velkým vstupným, která je tak neodolatelná, že by se lidé cítili hloupě, kdyby ji odmítli.Většina podnikatelů se nachází v neustálém boji o více klientů a větší zisk, pádlují jako blázni z měsíce na měsíc, ale sotva se drží nad vodou. Grand Slam Offers oba tyto problémy řeší. Grand Slam Offers mohou vést k tomu, že současně získáte více klientů a větší zisk, než víte, co s nimi.V tomto shrnutí se zaměříme na to, co je potřeba k vytvoření Grand Slam nabídky. Začneme tím, že prozkoumáme psychologii cen a vnímané hodnoty, a pak se ponoříme do toho, jak odlišit a optimalizovat váš konkrétní produkt nebo službu. Na konci budete mít vlastní Grand Slam Offer – bez ohledu na to, jaký produkt prodáváte.Připraveni? Pak začněme.Business 101„Pokud se budete rozmáchávat k plotům, budete hodně strike out, ale také odpálíte několik homerunů.“Tento citát, převzatý z dopisu Jeffa Bezose akcionářům společnosti Amazon z roku 2015, je dokonalým úvodem k myšlence Alexe Hormoziho o nabídce Grand Slam. Není náhodou, že Jeff Bezos používá baseball jako analogii pro podnikání – být podnikatelem znamená postavit se na pálku a každý den odpalovat. A zatímco rozdíl v úsilí mezi strike outem a homerunem je nepatrný, rozdíl v odměně je obrovský.Odpálení grand slamu je nejlepší možný výsledek, jaký může pálkař získat. Odpálení homerunu při obsazených metách vynese pálkaři čtyři definitivní doběhy a ohlušující řev publika. Jako podnikatel si však můžete počínat ještě lépe. Jak Bezos ve svém dopise dále uvádí: „V podnikání můžete jednou za čas, když se postavíte na pálku, zaznamenat 1000 doběhů.“ Hormoziho Grand Slam Offers – pojmenovaná na počest Bezose i významu takového úkazu v baseballu – právě toto usnadňuje.Než se však ponoříme do toho, jak sestavit nabídku na odchod do důchodu, ujasněme si nejprve, co to nabídka je.Obchodní úspěch vyžaduje, aby vám zákazníci a klienti předávali peníze. Nabídka je způsob, jakým tuto výměnu vyvoláte tím, že předložíte produkt nebo službu spolu s podmínkami, které jsou s nimi spojeny.Zní to až příliš jednoduše, že?Když bylo Hormoziovi 23 let, jeho mentor, milionář Travis Jones, se s ním podělil o tajemství prodeje: „Udělej lidem tak dobrou nabídku, že by se cítili hloupě, kdyby řekli ne.“ Předložte svým zákazníkům a klientům závratně výhodnou transakci a můžete dosáhnout podnikatelského úspěchu. Ve skutečnosti je to tak jednoduché.Potřebujete přesvědčit víc? Pojďme si v následujících kapitolách rozebrat vzorec Grand Slam Offer a prozkoumat několik příkladů z reálného světa. První zastávka: stanovení ceny.Pochopení cenyV portfoliu společností Hormozi je společnou mantrou „růst, nebo zemřít“. I když by to mohlo vyvolat scény z filmu Hunger Games, za tímto heslem se skrývá jistá matematika.Aby si váš podnik udržel obchodní úspěch, musí meziročně odpovídat růstu akciového trhu. Pokud tedy akciový trh letos poroste o devět procent, musí váš podnik růst také o devět procent – jen aby udržel krok. Proto cokoli menšího než devítiprocentní růst je svým způsobem podnikatelská smrt.Zvyšování cen je zřejmou cestou ke zvýšení růstu vašeho podnikání. Snadněji se to však řekne, než udělá, že? Když se všichni ostatní předhánějí ve snižování cen, může se účtování prémiových cen za vaše služby – ať už jde o design nebo vývoj softwaru – zdát šílené. Přesto je to jediná cesta, jak se z této sebezničující cenové války dostat.V tomto okamžiku se běžně objevují dvě otázky: „Je můj produkt nebo služba dostatečně dobrá na to, aby se za ni mohly stanovit vysoké ceny?“ a „Je stanovení vysokých cen vůbec etické?“. Pojďme se zabývat oběma těmito obavami.Je to samozřejmé, ale váš produkt nebo služba musí splnit svůj slib. Po splnění této podmínky platí, že čím větší přidanou hodnotu své nabídce přisoudíte, tím více máte nárok na velkoobchodní ceny.Pro ilustraci dovedeme tento princip do extrému. Představte si, že nabízíte svému potenciálnímu zákazníkovi 100 000 dolarů výměnou za 10 000 dolarů. Pro vás může 10 000 dolarů znít jako přemrštěná provize, kterou si naúčtujete, ale pro vašeho potenciálního zákazníka je to jedinečná nabídka – 90 000 dolarů zisku! I když vaše nabídka Grand Slam nebude doslova vyměňovat libry za haléře, chcete být takto těžkopádní s hodnotou, kterou poskytujete.Pokud jde o otázku etiky, účtování vyšších cen je často laskavostí pro vaše potenciální zákazníky. Čím větší je jejich finanční investice, tím větší je jejich emocionální investice. Čím více času a energie vašemu produktu nebo službě věnují, tím více získají. A v důsledku toho začnou vaší nabídce přikládat větší hodnotu. Vyšší ceny paradoxně katalyzují příznivé cykly.Zde stojí za zmínku, že mít perspektivní trh je rozhodující. Hledejte segment populace, který má problém, který můžete vyřešit, je snadno zacílitelný, má potřebnou kupní sílu a je na vzestupu. To vám zajistí, že budete mít vždy dostatečnou poptávku, a ušetříte si tak neustálé běhání a snahu vybičovat zájem.Závěrečné shrnutíVelkolepé nabídky jsou tajemstvím, jak vytvořit produkty nebo služby s velkou cenou, které se prodávají.Využitím psychologie cen a vnímané hodnoty můžete své podnikání posunout od sotva rentabilního k nafouknutému bankovnímu účtu. A to vše, aniž byste investovali více času nebo energie než nyní .Místo toho, abyste se nadále řídili konvenčními názory, diferencujte a optimalizujte svou nabídku a prodávejte v kategorii jedna. V kombinaci s tímto přístupem získáte neodolatelnou nabídku, kterou by se vaši potenciální zákazníci cítili hloupě, kdyby ji odmítli.
Tagy: $100M OffersAlex HormozibyznysknihanabídkyobchodUSA

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      13:36

      Ceny ropy směřují k týdennímu zisku před jednáními USA-Čína

      13:24

      Outbrain zveřejnil smíšené výsledky za 1. čtvrtletí, akcie mírně vzrostly

      13:12

      Cena zlata mírně roste, trhy sledují jednání USA-Čína po dohodě s Británií

      13:00

      Představitelé Trumpovy administrativy zvažují možné snížení cel před jednáním s Čínou

      12:48

      Zakladatel společnosti Celsius Alex Mashinsky dostal 12 let vězení za kryptoměnový podvod

      12:36

      Generální ředitel Audi očekává v příštích měsících „snesitelnější“ regulaci cel

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Akcie AppLovin mohou po zveřejnění silných výsledků vzrůst o více než 30 %

      9 května, 2025

      Společnost AppLovin, významný hráč v oblasti reklamních technologií, znovu přitáhla pozornost investorů i analytiků poté, co ve středu oznámila výsledky...

      Zdroj: Shutterstock

      Disney plánuje první zábavní park na Blízkém východě v Abú Dhabí

      8 května, 2025
      Zdroj: Unsplash

      Nvidia a další technologické tituly posilují díky očekávání silných výsledků

      6 května, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Tato energetická společnost má našlápnuto k silným ziskům

      5 května, 2025
      zdroj: Getty Images

      Které společnosti si vybrala banka JPMorgan pro začátek května

      5 května, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: Shutterstock
      Akcie

      Velké technologické firmy dál masivně investují do AI, i přes rostoucí obavy

      5 května, 2025

      Velké americké technologické společnosti dávají jednoznačně najevo, že umělá inteligence zůstává jejich hlavní prioritou.

      Nejčtenější zprávy.

      Americké akcie rostou díky obchodní dohodě mezi USA a Velkou Británií

      8 května, 2025

      S&P 500 klesá kvůli propadu Alphabetu a jestřábímu postoji Fedu

      7 května, 2025

      S&P 500 přerušil devítidenní sérii růstu, akciová rally polevuje

      5 května, 2025

      S&P 500 končí výše po divokých výkyvech v důsledku zpráv o Fedu a obchodu

      7 května, 2025

      Greg Abel přebírá otěže: Warren Buffett oznamuje odchod z čela Berkshire Hathaway

      5 května, 2025

      S&P 500 uzavřel výše po rámcové obchodní dohodě USA a Velké Británie

      8 května, 2025

      Uber překonává očekávání v zisku, přesto čelí vlažné reakci trhu

      9 května, 2025

      S&P 500 klesá kvůli nedostatečnému pokroku v obchodních jednáních mezi USA a Čínou

      6 května, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Chime Financial, Inc.

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 25 miliard dolarů

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.