Hlavní akcionář španělského výrobce vlaků Talgo, společnost Trilantic, údajně jedná o prodeji svého 40% podílu švýcarskému konkurentovi Stadler Rail, místo aby přijal nabídku maďarského konsorcia Ganz-Mavag. Ganz-Mavag nabídl za všechny akcie Talgo 619 milionů eur (669 milionů USD), proti čemuž se postavil španělský ministr dopravy Oscar Puente. Společnost Trilantic údajně považuje Stadler za potenciálního kupce, který by mohl rozšířit její sortiment o španělskou vysokorychlostní technologii a technologii proměnlivého rozchodu. Podle španělské legislativy však musí Stadler, pokud chce získat více než 30 % veřejně obchodované společnosti, podat nabídku na převzetí celé firmy. Španělská vláda považuje Talgo za strategickou společnost a uvedla, že transakce vyžaduje její souhlas kvůli přístupu Talga k citlivým informacím o železniční síti země. Společnost Stadler, která již má ve Španělsku dceřinou společnost a továrnu, zatím neodpověděla na žádost o komentář.
Hlavní akcionář španělského výrobce vlaků Talgo, společnost Trilantic, údajně jedná o prodeji svého 40% podílu švýcarskému konkurentovi Stadler Rail, místo aby přijal nabídku maďarského konsorcia Ganz-Mavag. Ganz-Mavag nabídl za všechny akcie Talgo 619 milionů eur , proti čemuž se postavil španělský ministr dopravy Oscar Puente. Společnost Trilantic údajně považuje Stadler za potenciálního kupce, který by mohl rozšířit její sortiment o španělskou vysokorychlostní technologii a technologii proměnlivého rozchodu. Podle španělské legislativy však musí Stadler, pokud chce získat více než 30 % veřejně obchodované společnosti, podat nabídku na převzetí celé firmy. Španělská vláda považuje Talgo za strategickou společnost a uvedla, že transakce vyžaduje její souhlas kvůli přístupu Talga k citlivým informacím o železniční síti země. Společnost Stadler, která již má ve Španělsku dceřinou společnost a továrnu, zatím neodpověděla na žádost o komentář.