Společnost Intercontinental Hotels Group (IHG) vykázala v prvním čtvrtletí nárůst příjmů z pokojů o 2,6 %, a to díky dobrým výsledkům v Japonsku, Austrálii, Evropě a na Středním východě. Vlastník hotelu Holiday Inn tento růst přičítá nárůstu obchodních a rekreačních cest v těchto regionech.
I přes náročné podmínky na trhu se společnosti IHG podařilo udržet stabilní růstovou trajektorii, přičemž region Asie, Blízkého východu a Afriky vykázal 4% nárůst příjmů na dostupný pokoj (RevPAR). K tomu přispěla především silná poptávka v Japonsku a Austrálii.
V Evropě se RevPAR zvýšil o 1,9 %, k čemuž přispěly dobré výsledky v Německu, Francii a Velké Británii. Pozitivní výsledky vykázal také Blízký východ, kde RevPAR vzrostl o 3,9 % díky lepším výsledkům v Saúdské Arábii, Kataru a Spojených arabských emirátech.
Generální ředitel společnosti IHG Keith Barr vyjádřil optimismus ohledně výsledků společnosti a uvedl, že pozitivní začátek roku odráží jejich “strategické zaměření na zvyšování podílu na trhu”. Jako faktory, které přispěly k silnému růstu, vyzdvihl také iniciativy společnosti IHG zaměřené na zlepšení zákaznické zkušenosti a věrnostní programy.
Společnost Intercontinental Hotels Group vykázala v prvním čtvrtletí nárůst příjmů z pokojů o 2,6 %, a to díky dobrým výsledkům v Japonsku, Austrálii, Evropě a na Středním východě. Vlastník hotelu Holiday Inn tento růst přičítá nárůstu obchodních a rekreačních cest v těchto regionech.
I přes náročné podmínky na trhu se společnosti IHG podařilo udržet stabilní růstovou trajektorii, přičemž region Asie, Blízkého východu a Afriky vykázal 4% nárůst příjmů na dostupný pokoj . K tomu přispěla především silná poptávka v Japonsku a Austrálii.
V Evropě se RevPAR zvýšil o 1,9 %, k čemuž přispěly dobré výsledky v Německu, Francii a Velké Británii. Pozitivní výsledky vykázal také Blízký východ, kde RevPAR vzrostl o 3,9 % díky lepším výsledkům v Saúdské Arábii, Kataru a Spojených arabských emirátech.
Generální ředitel společnosti IHG Keith Barr vyjádřil optimismus ohledně výsledků společnosti a uvedl, že pozitivní začátek roku odráží jejich “strategické zaměření na zvyšování podílu na trhu”. Jako faktory, které přispěly k silnému růstu, vyzdvihl také iniciativy společnosti IHG zaměřené na zlepšení zákaznické zkušenosti a věrnostní programy.