Provozování místního podniku v roce 2022 vypadá o dost jinak než provozování podniku v roce 2019, nemluvě o rychlých změnách, ke kterým docházelo již v minulém desetiletí. Co to tedy znamená? Jaké změny podniky provedly a které změny fungují pro vaše zákazníky?
Pokud provozujete místní podnik, pravděpodobně jste si tím za poslední dva roky prošli – narušením dodavatelského řetězce, zvyšováním cen a nepředvídatelnou zákaznickou základnou a trhem práce. Tyto divoké výkyvy způsobily obrovský rozvrat napříč odvětvími a vedly dokonce k uzavření mnoha zavedených podniků. Nejlépe přežijí a budou prosperovat ty podniky, které se na nepředvídatelnost dokážou adekvátně připravit.
V nedávné studii společnosti Podium bylo dotazováno více než 1 300 zákazníků a 900 místních podniků v USA, Kanadě a Austrálii, aby se zjistilo, co zákazníci chtějí a jak to může ovlivnit vaše obchodní rozhodnutí. Nestačí se jen tak ploužit – zjistěte, jak být v čele požadavků zákazníků a jak se dostat před konkurenci.
Zde je pět klíčových poznatků ze zprávy:
1. V roce 2022 bude hrát prim efektivita

Vzhledem k přetrvávající nepředvídatelnosti práce a materiálů a znatelnému nárůstu poptávky se mnoho podniků zaměřuje na chytřejší práci, aby využily to, co mají. Optimalizace provozu tak, aby se s těmito změnami vypořádal již nyní, se stane rozhodující pro uspokojení potřeb spotřebitelů v budoucnosti.
2. Podniky investují do technologií, které pomáhají jejich zaměstnancům
Vzhledem k tomu, že v letošním a příštím roce je na prvním místě nábor zaměstnanců a jejich přijímání, mnoho podniků investuje do technologií, aby svým zaměstnancům ulehčily práci. Sedmdesát pět procent z nich uvádí, že v uplynulých 12 měsících zakoupilo technologie, které mají jejich týmům pomoci pracovat efektivněji.
„Podium bylo perfektním řešením. [Pacienti] se skutečně zapojí do komunikace s mými zaměstnanci – lidmi, kteří jsou důvěrně obeznámeni s tím, co děláme, a mohou mluvit do všeho,“ citovala zpráva Julii Davisovou, prezidentku/výkonnou ředitelku společnosti Pura Vida.
3. Větší pohodlí = opakované obchody a doporučení

Podle údajů dnešní spotřebitelé hledají snadnost podnikání na druhém místě za cenou jako klíčový rozlišovací znak místních podniků. Tato preference se zvyšuje, pokud jde o opakované obchody a doporučení.
4. Podniky musí vyhovět změnám v chování zákazníků
Je pravda, že zákazníci stále chtějí pandemicky přívětivé služby. Zákazníci však také očekávají větší pohodlí – více možností digitální a mobilní komunikace a bezkontaktní transakce a platby.
5. Hrdost na to, že jste místní
Devět z deseti spotřebitelů se snaží vybočit z cesty, aby mohli obchodovat lokálně. I když místní podniky mohou a měly by usilovat o pohodlí na úrovni Amazonu, měly by se opřít o to, za co je jejich zákazníci oceňují – za to, že jsou místní.
Společnost Podium poskytuje software pro zasílání zpráv, který vás spojí se zákazníky, takže můžete odpovídat na dotazy, sjednávat schůzky a dokonce přijímat platby prostřednictvím textových zpráv. Zaregistrujte se k bezplatné zkušební verzi ještě dnes.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky



























