Just Eat Takeaway uvádí, že objednávky ve 4. čtvrtletí vzrostly o 14 %, a opakuje prognózy pro rok 2022
Společnost Just Eat Takeaway.com NV, největší evropská společnost zabývající se rozvozem jídel, ve středu oznámila 14% nárůst objednávek ve čtvrtém čtvrtletí a potvrdila své finanční prognózy pro rok 2022.
V aktualizaci obchodování společnost uvedla, že ve čtvrtém čtvrtletí roku 2021 doručila 273,7 milionu objednávek, což je více než 240,4 milionu ve stejném období předchozího roku.
Společnost Takeaway se dostala pod tlak investorů, aby prodala své aktivity včetně americké dceřiné společnosti Grubhub, protože skupina je ve ztrátě a impuls, který společnostem rozvážejícím jídlo přinesl nárůst objednávek během pandemie COVID-19, začal slábnout.
Společnost Takeaway ve středu nezveřejnila údaje o svém zisku a ztrátě, ale generální ředitel Jitse Groen potvrdil, že upravený zisk společnosti před úroky, zdaněním a odpisy (EBITDA) se zlepšil na menší ztrátu než v první polovině roku 2021.
„V průběhu druhého pololetí roku 2021 jsme výrazně zlepšili upravený zisk EBITDA a v letošním roce dosáhneme dalšího zlepšení,“ uvedl v prohlášení.
Společnost Takeaway by měla 2. března oznámit své celkové hospodářské výsledky.
V prvním pololetí roku 2021 společnost vykázala upravenou ztrátu EBITDA ve výši 190 milionů eur při tržbách 2,6 miliardy eur.
Akcie Takeaway v roce 2022 zatím klesly o 11 % a v úterý uzavřely na 43,27 eura – hluboko pod svým historickým maximem nad 109 eury z října 2020.
Společnost uvedla, že hrubá hodnota transakcí (GTV), což je běžná metrika odvětví, dosáhla 28,2 miliardy eur, což je spodní hranice rozpětí 28-30 miliard eur. A potvrdila cíl růstu GTV ve středních desítkách pro rok 2022, přičemž EBITDA marže se zlepší na záporných 0,6-0,8 % ze záporných 1,3 % v roce 2021.
V aktualizaci obchodování společnost uvedla, že ve čtvrtém čtvrtletí roku 2021 doručila 273,7 milionu objednávek, což je více než 240,4 milionu ve stejném období předchozího roku.Společnost Takeaway se dostala pod tlak investorů, aby prodala své aktivity včetně americké dceřiné společnosti Grubhub, protože skupina je ve ztrátě a impuls, který společnostem rozvážejícím jídlo přinesl nárůst objednávek během pandemie COVID-19, začal slábnout.Společnost Takeaway ve středu nezveřejnila údaje o svém zisku a ztrátě, ale generální ředitel Jitse Groen potvrdil, že upravený zisk společnosti před úroky, zdaněním a odpisy se zlepšil na menší ztrátu než v první polovině roku 2021.„V průběhu druhého pololetí roku 2021 jsme výrazně zlepšili upravený zisk EBITDA a v letošním roce dosáhneme dalšího zlepšení,“ uvedl v prohlášení.Společnost Takeaway by měla 2. března oznámit své celkové hospodářské výsledky.V prvním pololetí roku 2021 společnost vykázala upravenou ztrátu EBITDA ve výši 190 milionů eur při tržbách 2,6 miliardy eur.Chcete využít této příležitosti?Akcie Takeaway v roce 2022 zatím klesly o 11 % a v úterý uzavřely na 43,27 eura – hluboko pod svým historickým maximem nad 109 eury z října 2020.Společnost uvedla, že hrubá hodnota transakcí , což je běžná metrika odvětví, dosáhla 28,2 miliardy eur, což je spodní hranice rozpětí 28-30 miliard eur. A potvrdila cíl růstu GTV ve středních desítkách pro rok 2022, přičemž EBITDA marže se zlepší na záporných 0,6-0,8 % ze záporných 1,3 % v roce 2021.
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...