Společnost Swiggy podporovaná SoftBank získala 700 milionů dolarů na rozvoj potravinářské sekce
Indická platforma Swiggy získala od investorů vedených společností Invesco 700 milionů dolarů na rozšíření své služby dodávání potravin na vyžádání, protože poptávka po nich roste.
Mezi zúčastněnými investory jsou také Baron Capital Group, Sumeru Venture, IIFL AMC Late Stage Tech Fund, Kotak, Axis Growth Avenues AIF- I, Sixteenth Street Capital, Ghisallo, Smile Group a Segantii Capital, uvedl startup v pondělním prohlášení. Podíleli se na něm také stávající sponzoři včetně Alpha Wave Global a Qatar Investment Authority.
Ačkoli Swiggy nezveřejnila své ocenění, podle lidí obeznámených s touto záležitostí má společnost hodnotu 10,7 miliardy dolarů. Toto kolo přichází šest měsíců poté, co startup se sídlem v Bangalore získal 1,25 miliardy dolarů.
Společnost Swiggy, kterou podporuje například SoftBank Group Corp., patří mezi řadu indických startupů, které narušují tradiční odvětví, protože stále více spotřebitelů se vydává na internet. Soupeří s dalším jednorožcem, společností Zomato Ltd., která loni vstoupila na burzu v rámci primární nabídky akcií v hodnotě 1,3 miliardy dolarů, a s indickou pobočkou společnosti Amazon.com Inc., která se zabývá rozvozem jídla.
Zatímco se hrubá hodnota objednávek doručování jídla společnosti Swiggy v uplynulém roce téměř zdvojnásobila, tento startup také rozšiřuje svou službu Instamart na nákup potravin. Ta nyní funguje v 19 městech po celé zemi.
Swiggy chce být lídrem na nově vznikajícím trhu rychlého nákupu potravin, což obvykle znamená doručení do 10 až 30 minut. Instamart má v příštích třech čtvrtletích dosáhnout roční hrubé hodnoty zboží ve výši 1 miliardy dolarů, uvedla společnost.
„Naším cílem je, aby se Swiggy stala platformou, kterou může 15krát měsíčně využít 100 milionů spotřebitelů,“ uvedl v prohlášení Sriharsha Majety, spoluzakladatel a výkonný ředitel společnosti Swiggy.
Společnost byla založena v roce 2014 a spojuje uživatele s více než 185 000 restauracemi.
Mezi zúčastněnými investory jsou také Baron Capital Group, Sumeru Venture, IIFL AMC Late Stage Tech Fund, Kotak, Axis Growth Avenues AIF- I, Sixteenth Street Capital, Ghisallo, Smile Group a Segantii Capital, uvedl startup v pondělním prohlášení. Podíleli se na něm také stávající sponzoři včetně Alpha Wave Global a Qatar Investment Authority.Ačkoli Swiggy nezveřejnila své ocenění, podle lidí obeznámených s touto záležitostí má společnost hodnotu 10,7 miliardy dolarů. Toto kolo přichází šest měsíců poté, co startup se sídlem v Bangalore získal 1,25 miliardy dolarů.Společnost Swiggy, kterou podporuje například SoftBank Group Corp., patří mezi řadu indických startupů, které narušují tradiční odvětví, protože stále více spotřebitelů se vydává na internet. Soupeří s dalším jednorožcem, společností Zomato Ltd., která loni vstoupila na burzu v rámci primární nabídky akcií v hodnotě 1,3 miliardy dolarů, a s indickou pobočkou společnosti Amazon.com Inc., která se zabývá rozvozem jídla.Zatímco se hrubá hodnota objednávek doručování jídla společnosti Swiggy v uplynulém roce téměř zdvojnásobila, tento startup také rozšiřuje svou službu Instamart na nákup potravin. Ta nyní funguje v 19 městech po celé zemi.Swiggy chce být lídrem na nově vznikajícím trhu rychlého nákupu potravin, což obvykle znamená doručení do 10 až 30 minut. Instamart má v příštích třech čtvrtletích dosáhnout roční hrubé hodnoty zboží ve výši 1 miliardy dolarů, uvedla společnost.„Naším cílem je, aby se Swiggy stala platformou, kterou může 15krát měsíčně využít 100 milionů spotřebitelů,“ uvedl v prohlášení Sriharsha Majety, spoluzakladatel a výkonný ředitel společnosti Swiggy.Chcete využít této příležitosti?Společnost byla založena v roce 2014 a spojuje uživatele s více než 185 000 restauracemi.
Hongkongská burza zažívá v posledních měsících opětovné oživení a zvyšující se množství technologických titulů přitahuje pozornost globálních investorů. Do tohoto...