Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    CBC 20 listopadu, 2025

    Americká bankovní společnost poskytující komplexní služby bankovnictví

    BLLN 6 listopadu, 2025

    Molekulárně diagnostická společnost vyvíjející prenatalní a onkologické testy

    AERO 6 listopadu, 2025

    Mexický letecký dopravce, který poskytuje mezinárodní i vnitrostátní lety

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    Minulé IPO.

    BETA 4 listopadu, 2025

    Beta Technologies a její úspešný vstup na americkou burzu

    NAVN 30 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    CBC 20 listopadu, 2025

    Americká bankovní společnost poskytující komplexní služby bankovnictví

    BLLN 6 listopadu, 2025

    Molekulárně diagnostická společnost vyvíjející prenatalní a onkologické testy

    AERO 6 listopadu, 2025

    Mexický letecký dopravce, který poskytuje mezinárodní i vnitrostátní lety

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    Minulé IPO.

    BETA 4 listopadu, 2025

    Beta Technologies a její úspešný vstup na americkou burzu

    NAVN 30 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Vedoucí pracovníci: Přesně takhle by měla vypadat „větší komunikace“

Je zřejmé, že nestačí jen opakovat "více komunikace" jako mantru, protože pak organizace zkoušejí postupy, které zaměstnanci nechtějí nebo je dokonce vášnivě nenávidí.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
15 února, 2022
6 min. čtení
Zdroj: unsplash.com

Zdroj: unsplash.com

6 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Všichni jsme během posledních dvou let viděli mnoho článků: „Interní komunikace je nyní důležitější než kdykoli předtím“ a „Vedoucí pracovníci musí se zaměstnanci komunikovat více než kdykoli předtím“. Tato tvrzení jsou pravdivá, ale stejně jako mnoho lidí jste se možná přistihli, že si říkáte: „No jo, ale co to přesně znamená? Jak přesně vypadá větší komunikace? Jak na to?“ To jsou důležité otázky, protože mnoho lidí jistě také mělo tu smůlu, že se cítili pod tlakem nebo nuceni do zdánlivě komunikačních aktivit, které jim připadaly kontraproduktivní, stresující nebo jako ztráta času.

Je jasné, že nestačí jen opakovat „více komunikace, více komunikace“ jako mantru, protože pak se vám stává, že organizace zkoušejí praktiky, které zaměstnanci nechtějí, nebo je dokonce vášnivě nenávidí (dívám se na vás, Zoom happy hours). Po dvou letech by z toho lidé neměli být stále zmatení. Pojďme se tedy v zájmu lepší přehlednosti zabývat otázkou, co to vlastně znamená „více komunikovat“ a jak konkrétně na to jít.

JE TŘEBA VĚTŠÍ TRANSPARENTNOSTI

V první řadě je třeba mít na paměti, že přístup založený na principu „shotgun“ není efektivní a zaměstnanci nechtějí jen tak bez rozmyslu více komunikace. Musí být vedena s konkrétním cílem, a tím by měla být transparentnost. Transparentnost bude muset být určujícím tématem komunikace po zbytek pandemie i po ní, a musím zdůraznit slovo „po ní“, protože vás ujišťuji, že se nikdy nevrátíme k tomu, jak to na pracovišti vypadalo před pandemií, pokud jde o vedení a komunikaci.

three crumpled yellow papers on green surface surrounded by yellow lined papers
Zdroj: unsplash.com

Co přesně chtějí zaměstnanci transparentně? O všem, co se děje a co se jich týká, například o tom, kde budou pracovat, jak budou pracovat, na čem budou pracovat a podobně. I když o těchto věcech nebylo dosaženo jasných rozhodnutí, buďte transparentní v tom, jak jste na tom s procesem projednávání. Například když se poprvé objevily zprávy o variantě omikron, můžete se vsadit, že zaměstnanci pociťovali obavy z toho, co se bude dít. Mnozí z nich se k velké úlevě právě vrátili do kanceláře. Budou muset opět pracovat na dálku? Nejistota vyvolává úzkost, a i když zatím neznáte odpovědi, udržovat je v obraze o svém rozhodovacím procesu je samo o sobě uklidňující.

Advertisement

Připouštím, že taková transparentnost znamená spoustu informací, zejména během této pandemie, protože firemní zásady a pokyny se musely často měnit v reakci na to, co se zrovna dělo. Velký objem informací vyžaduje častou a neustálou komunikaci, ale dobré je, že právě to většina zaměstnanců chce. Jedna studie zjistila, že 90 % zaměstnanců chce komunikaci od vedení své organizace alespoň jednou týdně. Tento druh časté interní komunikace udržuje motivaci zaměstnanců, udržuje jejich souhlas s cíli a záměry společnosti a zvyšuje jejich retenci.

Chcete využít této příležitosti?

TŘI KLÍČE DOBRÉ INTERNÍ KOMUNIKACE

Dále je třeba mít na paměti tři klíčové prvky transparentní komunikace: aby byla asynchronní, plánovaná a multimodální.

Synchronní komunikace může nutit zaměstnance, aby promarnili své nejproduktivnější hodiny na schůzkách se zoomem, a právě ona je často vede k nevrlým poznámkám typu: „Tohle mohl být e-mail.“ Není to proto, že by nechtěli znát obsah komunikace, ale proto, že se k ní chtějí dostat podle svého rytmu. Udělejte ji tedy asynchronní.

Častá komunikace by sice měla být asynchronní, to však neznamená, že se může odehrávat jen tak náhodně a kdykoli. Musí být také naplánovaná a konzistentní. Tolik firem dnes má kalendáře sociálních médií pro externí komunikaci, a přitom nemá žádný kalendář pro interní komunikaci. Potřebujete ho i pro tu druhou. Váš interní komunikační tým musí předem naplánovat, stanovit strategii a přesně určit, co se bude každý týden (nebo případně i každý den) konzistentně komunikovat.

Dalším problémem synchronní komunikace je, že bývá omezena na jeden formát, ale zaměstnanci mají své vlastní preference, jak nejlépe zpracovávají informace. Pro někoho to může znamenat video, pro jiného zvukový záznam nebo firemní podcast, a ano, pro dalšího třeba e-mail. Proto dbejte na to, aby komunikace byla nejen asynchronní a plánovaná, ale abyste stejné informace poskytovali ve více formátech současně. Dobrou zprávou je, že obvykle není problém stejný obsah znovu použít pro více formátů. Můžete například vzít video a převést ho do formátu pouze pro audio a poté ho nechat přepsat a použít jako e-mail nebo interní příspěvek na blogu. 

Zdroj: pixabay.com

ZAMĚSTNANCI TAKÉ POTŘEBUJÍ VÍCE ZPĚTNÉ VAZBY NEŽ KDY JINDY

Pojďme si nyní na chvíli promluvit o něčem dalším, co zaměstnanci potřebují hodně a často: o zpětné vazbě.

Stejně jako transparentnost byla zpětná vazba vždy důležitou součástí komunikace v organizaci, ale nyní je důležitější než kdy dříve a je třeba ji poskytovat mnohem častěji. Lidé mají přirozenou touhu chtít vědět, jak se jim daří, zda to, co dělají, splňuje očekávání společnosti a zda jsou na správné cestě k dosažení svých cílů, či nikoli. Pokud nejsou na správné cestě, chtějí také vědět, co mohou udělat pro nápravu. A opět, stejně jako transparentnost, častá a účinná zpětná vazba zvyšuje motivaci a udržení zaměstnanců.

Něco, z čeho se můžeme všichni poučit, je design videoher. Proč jsou hry tak návykové a poutavé? Ve své knize Reality is Broken autorka a herní designérka Jane McGonigalová na základě vědeckých poznatků o mozku vysvětluje, že je to díky neustálé zpětné vazbě, kterou hry využívají k tomu, aby hráči věděli, jak si vedou v souvislosti s dosahováním svých herních cílů, což jim poskytuje jak uspokojivý pocit pokroku, tak praktické informace o tom, co je třeba zlepšit. Navíc tak činí v reálném čase prostřednictvím celé řady mechanismů zpětné vazby: bodů, úrovní, analýz, odznaků a odemčených úspěchů i uspokojivých smyslových vstupů (zvuků, vizuálních podnětů, vibrací ovladače atd.). Jak vidíte, i zde se uplatňují některá stejná témata z transparentnosti. Zpětná vazba musí být častá, pravidelně plánovaná a v ideálním případě multimodální, pokud je to možné. Jinými slovy, vykašlete se na nudné každoroční hodnocení výkonu nebo se alespoň neomezujte na zpětnou vazbu.  

Není pochyb o tom, že veškerá tato dodatečná komunikace představuje značné množství práce a investic. Mnohem horší než potřebná práce a investice by však byly důsledky ignorování těchto potřeb. Nedostatečná komunikace sice zdaleka není jediným důvodem například Velké rezignace, ale rozhodně je jedním z hlavních. Zaměstnanci se musí přizpůsobovat a vyvíjet mnoha způsoby, které pravděpodobně zůstanou trvalé, a je jen spravedlivé, aby totéž dělaly i firmy a jejich vedoucí pracovníci. Nyní už přesně víte, co znamená „více komunikace“. Je čas jít to udělat. 

Všichni jsme během posledních dvou let viděli mnoho článků: „Interní komunikace je nyní důležitější než kdykoli předtím“ a „Vedoucí pracovníci musí se zaměstnanci komunikovat více než kdykoli předtím“. Tato tvrzení jsou pravdivá, ale stejně jako mnoho lidí jste se možná přistihli, že si říkáte: „No jo, ale co to přesně znamená? Jak přesně vypadá větší komunikace? Jak na to?“ To jsou důležité otázky, protože mnoho lidí jistě také mělo tu smůlu, že se cítili pod tlakem nebo nuceni do zdánlivě komunikačních aktivit, které jim připadaly kontraproduktivní, stresující nebo jako ztráta času.Je jasné, že nestačí jen opakovat „více komunikace, více komunikace“ jako mantru, protože pak se vám stává, že organizace zkoušejí praktiky, které zaměstnanci nechtějí, nebo je dokonce vášnivě nenávidí . Po dvou letech by z toho lidé neměli být stále zmatení. Pojďme se tedy v zájmu lepší přehlednosti zabývat otázkou, co to vlastně znamená „více komunikovat“ a jak konkrétně na to jít.V první řadě je třeba mít na paměti, že přístup založený na principu „shotgun“ není efektivní a zaměstnanci nechtějí jen tak bez rozmyslu více komunikace. Musí být vedena s konkrétním cílem, a tím by měla být transparentnost. Transparentnost bude muset být určujícím tématem komunikace po zbytek pandemie i po ní, a musím zdůraznit slovo „po ní“, protože vás ujišťuji, že se nikdy nevrátíme k tomu, jak to na pracovišti vypadalo před pandemií, pokud jde o vedení a komunikaci.Zdroj: unsplash.comCo přesně chtějí zaměstnanci transparentně? O všem, co se děje a co se jich týká, například o tom, kde budou pracovat, jak budou pracovat, na čem budou pracovat a podobně. I když o těchto věcech nebylo dosaženo jasných rozhodnutí, buďte transparentní v tom, jak jste na tom s procesem projednávání. Například když se poprvé objevily zprávy o variantě omikron, můžete se vsadit, že zaměstnanci pociťovali obavy z toho, co se bude dít. Mnozí z nich se k velké úlevě právě vrátili do kanceláře. Budou muset opět pracovat na dálku? Nejistota vyvolává úzkost, a i když zatím neznáte odpovědi, udržovat je v obraze o svém rozhodovacím procesu je samo o sobě uklidňující.Připouštím, že taková transparentnost znamená spoustu informací, zejména během této pandemie, protože firemní zásady a pokyny se musely často měnit v reakci na to, co se zrovna dělo. Velký objem informací vyžaduje častou a neustálou komunikaci, ale dobré je, že právě to většina zaměstnanců chce. Jedna studie zjistila, že 90 % zaměstnanců chce komunikaci od vedení své organizace alespoň jednou týdně. Tento druh časté interní komunikace udržuje motivaci zaměstnanců, udržuje jejich souhlas s cíli a záměry společnosti a zvyšuje jejich retenci.Chcete využít této příležitosti?Dále je třeba mít na paměti tři klíčové prvky transparentní komunikace: aby byla asynchronní, plánovaná a multimodální.Synchronní komunikace může nutit zaměstnance, aby promarnili své nejproduktivnější hodiny na schůzkách se zoomem, a právě ona je často vede k nevrlým poznámkám typu: „Tohle mohl být e-mail.“ Není to proto, že by nechtěli znát obsah komunikace, ale proto, že se k ní chtějí dostat podle svého rytmu. Udělejte ji tedy asynchronní.Častá komunikace by sice měla být asynchronní, to však neznamená, že se může odehrávat jen tak náhodně a kdykoli. Musí být také naplánovaná a konzistentní. Tolik firem dnes má kalendáře sociálních médií pro externí komunikaci, a přitom nemá žádný kalendář pro interní komunikaci. Potřebujete ho i pro tu druhou. Váš interní komunikační tým musí předem naplánovat, stanovit strategii a přesně určit, co se bude každý týden konzistentně komunikovat.Dalším problémem synchronní komunikace je, že bývá omezena na jeden formát, ale zaměstnanci mají své vlastní preference, jak nejlépe zpracovávají informace. Pro někoho to může znamenat video, pro jiného zvukový záznam nebo firemní podcast, a ano, pro dalšího třeba e-mail. Proto dbejte na to, aby komunikace byla nejen asynchronní a plánovaná, ale abyste stejné informace poskytovali ve více formátech současně. Dobrou zprávou je, že obvykle není problém stejný obsah znovu použít pro více formátů. Můžete například vzít video a převést ho do formátu pouze pro audio a poté ho nechat přepsat a použít jako e-mail nebo interní příspěvek na blogu. Zdroj: pixabay.comPojďme si nyní na chvíli promluvit o něčem dalším, co zaměstnanci potřebují hodně a často: o zpětné vazbě.Stejně jako transparentnost byla zpětná vazba vždy důležitou součástí komunikace v organizaci, ale nyní je důležitější než kdy dříve a je třeba ji poskytovat mnohem častěji. Lidé mají přirozenou touhu chtít vědět, jak se jim daří, zda to, co dělají, splňuje očekávání společnosti a zda jsou na správné cestě k dosažení svých cílů, či nikoli. Pokud nejsou na správné cestě, chtějí také vědět, co mohou udělat pro nápravu. A opět, stejně jako transparentnost, častá a účinná zpětná vazba zvyšuje motivaci a udržení zaměstnanců.Něco, z čeho se můžeme všichni poučit, je design videoher. Proč jsou hry tak návykové a poutavé? Ve své knize Reality is Broken autorka a herní designérka Jane McGonigalová na základě vědeckých poznatků o mozku vysvětluje, že je to díky neustálé zpětné vazbě, kterou hry využívají k tomu, aby hráči věděli, jak si vedou v souvislosti s dosahováním svých herních cílů, což jim poskytuje jak uspokojivý pocit pokroku, tak praktické informace o tom, co je třeba zlepšit. Navíc tak činí v reálném čase prostřednictvím celé řady mechanismů zpětné vazby: bodů, úrovní, analýz, odznaků a odemčených úspěchů i uspokojivých smyslových vstupů . Jak vidíte, i zde se uplatňují některá stejná témata z transparentnosti. Zpětná vazba musí být častá, pravidelně plánovaná a v ideálním případě multimodální, pokud je to možné. Jinými slovy, vykašlete se na nudné každoroční hodnocení výkonu nebo se alespoň neomezujte na zpětnou vazbu.  Není pochyb o tom, že veškerá tato dodatečná komunikace představuje značné množství práce a investic. Mnohem horší než potřebná práce a investice by však byly důsledky ignorování těchto potřeb. Nedostatečná komunikace sice zdaleka není jediným důvodem například Velké rezignace, ale rozhodně je jedním z hlavních. Zaměstnanci se musí přizpůsobovat a vyvíjet mnoha způsoby, které pravděpodobně zůstanou trvalé, a je jen spravedlivé, aby totéž dělaly i firmy a jejich vedoucí pracovníci. Nyní už přesně víte, co znamená „více komunikace“. Je čas jít to udělat. 
Tagy: businesskomunikacepráce

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. Odysseus Honeygold: nejvzácnější klenot od A. Lange & Söhne
      2. Assort Health získává 50 milionů dolarů na rozvoj AI řešení pro zdravotnictví
      3. Ministerstvo financí odmítá spekulace o rozpočtu na rok 2026
      4. Skutečnou revolucí na pracovišti není AI, ale lidské štěstí
      5. Umělá inteligence mění pracovní trh: pro někoho hrozba, pro jiné příležitost
      6. Jediná skutečná síla vůdce: schopnost probudit víru v budoucnost
      7. Společnost EchoStar Corp. směřuje k dalším miliardovým ziskům
      Advertisement

      Breaking.

      16:56

      Akcie Bioharvest Sciences klesají po stanovení ceny veřejné nabídky

      16:51

      Bybit PWM dosahuje 16,9% návratnosti uprostřed turbulence kryptoměnového trhu během „Uptoberu“

      16:47

      Generální ředitel Exxon Mobil: Fosilní paliva budou i nadále nezbytná v dohledné budoucnosti.

      16:43

      S&P snížila rating Baxter International na ‚BBB-‚ kvůli špatným výsledkům.

      16:40

      Předpověď společnosti Kering upravena na stabilní po dohodě o kráse s L’Oreal

      16:36

      Činnost Lukoilu ovlivněna sankcemi Trumpa, Gunvor stahuje nabídku

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Societe Generale upozorňuje na silný potenciál pro reshoring v roce 2026

      7 listopadu, 2025

      Podle analytiků ze Societe Generale může být příští rok příznivý pro společnosti, které těží z trendu reshoringu, tedy přesunu výrobních...

      Zdroj: Getty Images

      Stifel zvyšuje doporučení pro Scotts Miracle-Gro díky lepším maržím a výhledu

      7 listopadu, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Nárůst hodnoty Amazonu o stovky miliard posiluje jeho postavení v AI sektoru

      6 listopadu, 2025

      Central Bancompany míří na Nasdaq: skrytý klenot roku 2025?

      6 listopadu, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Bank of America vidí prostor pro další růst akcií společnosti Sandisk

      5 listopadu, 2025

      IPO Radar.

      Central Bancompany, Inc.

      Datum IPO: 20 listopadu, 2025
      Potenciální ocenění: 5,7 miliardy USD

      Buďte u toho

      Nejčtenější zprávy.

      Palantir klesá navzdory rekordním výsledkům a silnému růstu v AI

      6 listopadu, 2025

      S&P 500 stoupá díky nákupům technologických akcií po nedávném výprodeji

      5 listopadu, 2025

      Nvidia a Amazon se stávají symbolem růstu technologických akcií

      3 listopadu, 2025

      S&P 500 ve středu posílil díky růstu technologických titulů

      5 listopadu, 2025

      S&P 500 roste, Nvidia opět posiluje celý sektor AI průmyslu

      3 listopadu, 2025

      S&P 500 klesá, vlna propouštění vyvolává obavy o ekonomiku USA

      6 listopadu, 2025

      Akcie společnosti D-Wave Quantum klesají kvůli výnosům a obavám investorů

      7 listopadu, 2025

      S&P 500 propadá, generální ředitelé varovali před oceněním trhu

      4 listopadu, 2025
      Advertisement

      Tip editora.

      Zdroj: Shutterstock
      Bullionář Recap

      Nvidia a Amazon se stávají symbolem růstu technologických akcií

      3 listopadu, 2025

      Index S&P 500 v pondělí posílil, když akcie spojené s tématem umělé inteligence, vedené společností Nvidia, pokračovaly v růstu díky...

      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      • Pomoc investorům
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.