Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    06082.HK 31 prosince, 2025

    Technologická společnost, která vyvíjí vysokovýkonná GPU pro AI

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    BTGO Bude oznámeno

    Americká společnost specializující se na bezpečné úschovy kryptoměn

    Minulé IPO.

    02691.HK 22 prosince, 2025

    Finanční společnost zaměřená na obchodování s futures a deriváty

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    06082.HK 31 prosince, 2025

    Technologická společnost, která vyvíjí vysokovýkonná GPU pro AI

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    BTGO Bude oznámeno

    Americká společnost specializující se na bezpečné úschovy kryptoměn

    Minulé IPO.

    02691.HK 22 prosince, 2025

    Finanční společnost zaměřená na obchodování s futures a deriváty

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Vedoucí pracovníci: Přesně takhle by měla vypadat „větší komunikace“

Je zřejmé, že nestačí jen opakovat "více komunikace" jako mantru, protože pak organizace zkoušejí postupy, které zaměstnanci nechtějí nebo je dokonce vášnivě nenávidí.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
15 února, 2022
6 min. čtení
Zdroj: unsplash.com

Zdroj: unsplash.com

6 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Všichni jsme během posledních dvou let viděli mnoho článků: „Interní komunikace je nyní důležitější než kdykoli předtím“ a „Vedoucí pracovníci musí se zaměstnanci komunikovat více než kdykoli předtím“. Tato tvrzení jsou pravdivá, ale stejně jako mnoho lidí jste se možná přistihli, že si říkáte: „No jo, ale co to přesně znamená? Jak přesně vypadá větší komunikace? Jak na to?“ To jsou důležité otázky, protože mnoho lidí jistě také mělo tu smůlu, že se cítili pod tlakem nebo nuceni do zdánlivě komunikačních aktivit, které jim připadaly kontraproduktivní, stresující nebo jako ztráta času.

Je jasné, že nestačí jen opakovat „více komunikace, více komunikace“ jako mantru, protože pak se vám stává, že organizace zkoušejí praktiky, které zaměstnanci nechtějí, nebo je dokonce vášnivě nenávidí (dívám se na vás, Zoom happy hours). Po dvou letech by z toho lidé neměli být stále zmatení. Pojďme se tedy v zájmu lepší přehlednosti zabývat otázkou, co to vlastně znamená „více komunikovat“ a jak konkrétně na to jít.

JE TŘEBA VĚTŠÍ TRANSPARENTNOSTI

V první řadě je třeba mít na paměti, že přístup založený na principu „shotgun“ není efektivní a zaměstnanci nechtějí jen tak bez rozmyslu více komunikace. Musí být vedena s konkrétním cílem, a tím by měla být transparentnost. Transparentnost bude muset být určujícím tématem komunikace po zbytek pandemie i po ní, a musím zdůraznit slovo „po ní“, protože vás ujišťuji, že se nikdy nevrátíme k tomu, jak to na pracovišti vypadalo před pandemií, pokud jde o vedení a komunikaci.

three crumpled yellow papers on green surface surrounded by yellow lined papers
Zdroj: unsplash.com

Co přesně chtějí zaměstnanci transparentně? O všem, co se děje a co se jich týká, například o tom, kde budou pracovat, jak budou pracovat, na čem budou pracovat a podobně. I když o těchto věcech nebylo dosaženo jasných rozhodnutí, buďte transparentní v tom, jak jste na tom s procesem projednávání. Například když se poprvé objevily zprávy o variantě omikron, můžete se vsadit, že zaměstnanci pociťovali obavy z toho, co se bude dít. Mnozí z nich se k velké úlevě právě vrátili do kanceláře. Budou muset opět pracovat na dálku? Nejistota vyvolává úzkost, a i když zatím neznáte odpovědi, udržovat je v obraze o svém rozhodovacím procesu je samo o sobě uklidňující.

Advertisement

Připouštím, že taková transparentnost znamená spoustu informací, zejména během této pandemie, protože firemní zásady a pokyny se musely často měnit v reakci na to, co se zrovna dělo. Velký objem informací vyžaduje častou a neustálou komunikaci, ale dobré je, že právě to většina zaměstnanců chce. Jedna studie zjistila, že 90 % zaměstnanců chce komunikaci od vedení své organizace alespoň jednou týdně. Tento druh časté interní komunikace udržuje motivaci zaměstnanců, udržuje jejich souhlas s cíli a záměry společnosti a zvyšuje jejich retenci.

Chcete využít této příležitosti?

TŘI KLÍČE DOBRÉ INTERNÍ KOMUNIKACE

Dále je třeba mít na paměti tři klíčové prvky transparentní komunikace: aby byla asynchronní, plánovaná a multimodální.

Synchronní komunikace může nutit zaměstnance, aby promarnili své nejproduktivnější hodiny na schůzkách se zoomem, a právě ona je často vede k nevrlým poznámkám typu: „Tohle mohl být e-mail.“ Není to proto, že by nechtěli znát obsah komunikace, ale proto, že se k ní chtějí dostat podle svého rytmu. Udělejte ji tedy asynchronní.

Častá komunikace by sice měla být asynchronní, to však neznamená, že se může odehrávat jen tak náhodně a kdykoli. Musí být také naplánovaná a konzistentní. Tolik firem dnes má kalendáře sociálních médií pro externí komunikaci, a přitom nemá žádný kalendář pro interní komunikaci. Potřebujete ho i pro tu druhou. Váš interní komunikační tým musí předem naplánovat, stanovit strategii a přesně určit, co se bude každý týden (nebo případně i každý den) konzistentně komunikovat.

Dalším problémem synchronní komunikace je, že bývá omezena na jeden formát, ale zaměstnanci mají své vlastní preference, jak nejlépe zpracovávají informace. Pro někoho to může znamenat video, pro jiného zvukový záznam nebo firemní podcast, a ano, pro dalšího třeba e-mail. Proto dbejte na to, aby komunikace byla nejen asynchronní a plánovaná, ale abyste stejné informace poskytovali ve více formátech současně. Dobrou zprávou je, že obvykle není problém stejný obsah znovu použít pro více formátů. Můžete například vzít video a převést ho do formátu pouze pro audio a poté ho nechat přepsat a použít jako e-mail nebo interní příspěvek na blogu. 

Zdroj: pixabay.com

ZAMĚSTNANCI TAKÉ POTŘEBUJÍ VÍCE ZPĚTNÉ VAZBY NEŽ KDY JINDY

Pojďme si nyní na chvíli promluvit o něčem dalším, co zaměstnanci potřebují hodně a často: o zpětné vazbě.

Stejně jako transparentnost byla zpětná vazba vždy důležitou součástí komunikace v organizaci, ale nyní je důležitější než kdy dříve a je třeba ji poskytovat mnohem častěji. Lidé mají přirozenou touhu chtít vědět, jak se jim daří, zda to, co dělají, splňuje očekávání společnosti a zda jsou na správné cestě k dosažení svých cílů, či nikoli. Pokud nejsou na správné cestě, chtějí také vědět, co mohou udělat pro nápravu. A opět, stejně jako transparentnost, častá a účinná zpětná vazba zvyšuje motivaci a udržení zaměstnanců.

Něco, z čeho se můžeme všichni poučit, je design videoher. Proč jsou hry tak návykové a poutavé? Ve své knize Reality is Broken autorka a herní designérka Jane McGonigalová na základě vědeckých poznatků o mozku vysvětluje, že je to díky neustálé zpětné vazbě, kterou hry využívají k tomu, aby hráči věděli, jak si vedou v souvislosti s dosahováním svých herních cílů, což jim poskytuje jak uspokojivý pocit pokroku, tak praktické informace o tom, co je třeba zlepšit. Navíc tak činí v reálném čase prostřednictvím celé řady mechanismů zpětné vazby: bodů, úrovní, analýz, odznaků a odemčených úspěchů i uspokojivých smyslových vstupů (zvuků, vizuálních podnětů, vibrací ovladače atd.). Jak vidíte, i zde se uplatňují některá stejná témata z transparentnosti. Zpětná vazba musí být častá, pravidelně plánovaná a v ideálním případě multimodální, pokud je to možné. Jinými slovy, vykašlete se na nudné každoroční hodnocení výkonu nebo se alespoň neomezujte na zpětnou vazbu.  

Není pochyb o tom, že veškerá tato dodatečná komunikace představuje značné množství práce a investic. Mnohem horší než potřebná práce a investice by však byly důsledky ignorování těchto potřeb. Nedostatečná komunikace sice zdaleka není jediným důvodem například Velké rezignace, ale rozhodně je jedním z hlavních. Zaměstnanci se musí přizpůsobovat a vyvíjet mnoha způsoby, které pravděpodobně zůstanou trvalé, a je jen spravedlivé, aby totéž dělaly i firmy a jejich vedoucí pracovníci. Nyní už přesně víte, co znamená „více komunikace“. Je čas jít to udělat. 

Všichni jsme během posledních dvou let viděli mnoho článků: „Interní komunikace je nyní důležitější než kdykoli předtím“ a „Vedoucí pracovníci musí se zaměstnanci komunikovat více než kdykoli předtím“. Tato tvrzení jsou pravdivá, ale stejně jako mnoho lidí jste se možná přistihli, že si říkáte: „No jo, ale co to přesně znamená? Jak přesně vypadá větší komunikace? Jak na to?“ To jsou důležité otázky, protože mnoho lidí jistě také mělo tu smůlu, že se cítili pod tlakem nebo nuceni do zdánlivě komunikačních aktivit, které jim připadaly kontraproduktivní, stresující nebo jako ztráta času.Je jasné, že nestačí jen opakovat „více komunikace, více komunikace“ jako mantru, protože pak se vám stává, že organizace zkoušejí praktiky, které zaměstnanci nechtějí, nebo je dokonce vášnivě nenávidí . Po dvou letech by z toho lidé neměli být stále zmatení. Pojďme se tedy v zájmu lepší přehlednosti zabývat otázkou, co to vlastně znamená „více komunikovat“ a jak konkrétně na to jít.V první řadě je třeba mít na paměti, že přístup založený na principu „shotgun“ není efektivní a zaměstnanci nechtějí jen tak bez rozmyslu více komunikace. Musí být vedena s konkrétním cílem, a tím by měla být transparentnost. Transparentnost bude muset být určujícím tématem komunikace po zbytek pandemie i po ní, a musím zdůraznit slovo „po ní“, protože vás ujišťuji, že se nikdy nevrátíme k tomu, jak to na pracovišti vypadalo před pandemií, pokud jde o vedení a komunikaci.Zdroj: unsplash.comCo přesně chtějí zaměstnanci transparentně? O všem, co se děje a co se jich týká, například o tom, kde budou pracovat, jak budou pracovat, na čem budou pracovat a podobně. I když o těchto věcech nebylo dosaženo jasných rozhodnutí, buďte transparentní v tom, jak jste na tom s procesem projednávání. Například když se poprvé objevily zprávy o variantě omikron, můžete se vsadit, že zaměstnanci pociťovali obavy z toho, co se bude dít. Mnozí z nich se k velké úlevě právě vrátili do kanceláře. Budou muset opět pracovat na dálku? Nejistota vyvolává úzkost, a i když zatím neznáte odpovědi, udržovat je v obraze o svém rozhodovacím procesu je samo o sobě uklidňující.Připouštím, že taková transparentnost znamená spoustu informací, zejména během této pandemie, protože firemní zásady a pokyny se musely často měnit v reakci na to, co se zrovna dělo. Velký objem informací vyžaduje častou a neustálou komunikaci, ale dobré je, že právě to většina zaměstnanců chce. Jedna studie zjistila, že 90 % zaměstnanců chce komunikaci od vedení své organizace alespoň jednou týdně. Tento druh časté interní komunikace udržuje motivaci zaměstnanců, udržuje jejich souhlas s cíli a záměry společnosti a zvyšuje jejich retenci.Chcete využít této příležitosti?Dále je třeba mít na paměti tři klíčové prvky transparentní komunikace: aby byla asynchronní, plánovaná a multimodální.Synchronní komunikace může nutit zaměstnance, aby promarnili své nejproduktivnější hodiny na schůzkách se zoomem, a právě ona je často vede k nevrlým poznámkám typu: „Tohle mohl být e-mail.“ Není to proto, že by nechtěli znát obsah komunikace, ale proto, že se k ní chtějí dostat podle svého rytmu. Udělejte ji tedy asynchronní.Častá komunikace by sice měla být asynchronní, to však neznamená, že se může odehrávat jen tak náhodně a kdykoli. Musí být také naplánovaná a konzistentní. Tolik firem dnes má kalendáře sociálních médií pro externí komunikaci, a přitom nemá žádný kalendář pro interní komunikaci. Potřebujete ho i pro tu druhou. Váš interní komunikační tým musí předem naplánovat, stanovit strategii a přesně určit, co se bude každý týden konzistentně komunikovat.Dalším problémem synchronní komunikace je, že bývá omezena na jeden formát, ale zaměstnanci mají své vlastní preference, jak nejlépe zpracovávají informace. Pro někoho to může znamenat video, pro jiného zvukový záznam nebo firemní podcast, a ano, pro dalšího třeba e-mail. Proto dbejte na to, aby komunikace byla nejen asynchronní a plánovaná, ale abyste stejné informace poskytovali ve více formátech současně. Dobrou zprávou je, že obvykle není problém stejný obsah znovu použít pro více formátů. Můžete například vzít video a převést ho do formátu pouze pro audio a poté ho nechat přepsat a použít jako e-mail nebo interní příspěvek na blogu. Zdroj: pixabay.comPojďme si nyní na chvíli promluvit o něčem dalším, co zaměstnanci potřebují hodně a často: o zpětné vazbě.Stejně jako transparentnost byla zpětná vazba vždy důležitou součástí komunikace v organizaci, ale nyní je důležitější než kdy dříve a je třeba ji poskytovat mnohem častěji. Lidé mají přirozenou touhu chtít vědět, jak se jim daří, zda to, co dělají, splňuje očekávání společnosti a zda jsou na správné cestě k dosažení svých cílů, či nikoli. Pokud nejsou na správné cestě, chtějí také vědět, co mohou udělat pro nápravu. A opět, stejně jako transparentnost, častá a účinná zpětná vazba zvyšuje motivaci a udržení zaměstnanců.Něco, z čeho se můžeme všichni poučit, je design videoher. Proč jsou hry tak návykové a poutavé? Ve své knize Reality is Broken autorka a herní designérka Jane McGonigalová na základě vědeckých poznatků o mozku vysvětluje, že je to díky neustálé zpětné vazbě, kterou hry využívají k tomu, aby hráči věděli, jak si vedou v souvislosti s dosahováním svých herních cílů, což jim poskytuje jak uspokojivý pocit pokroku, tak praktické informace o tom, co je třeba zlepšit. Navíc tak činí v reálném čase prostřednictvím celé řady mechanismů zpětné vazby: bodů, úrovní, analýz, odznaků a odemčených úspěchů i uspokojivých smyslových vstupů . Jak vidíte, i zde se uplatňují některá stejná témata z transparentnosti. Zpětná vazba musí být častá, pravidelně plánovaná a v ideálním případě multimodální, pokud je to možné. Jinými slovy, vykašlete se na nudné každoroční hodnocení výkonu nebo se alespoň neomezujte na zpětnou vazbu.  Není pochyb o tom, že veškerá tato dodatečná komunikace představuje značné množství práce a investic. Mnohem horší než potřebná práce a investice by však byly důsledky ignorování těchto potřeb. Nedostatečná komunikace sice zdaleka není jediným důvodem například Velké rezignace, ale rozhodně je jedním z hlavních. Zaměstnanci se musí přizpůsobovat a vyvíjet mnoha způsoby, které pravděpodobně zůstanou trvalé, a je jen spravedlivé, aby totéž dělaly i firmy a jejich vedoucí pracovníci. Nyní už přesně víte, co znamená „více komunikace“. Je čas jít to udělat. 
Tagy: businesskomunikacepráce


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    13:21

    Jak vyjednavač ze Silicon Valley získal Trumpa a poskytl Intelu klíčovou příležitost

    13:16

    Schválení léku na hubnutí připraveno urychlit změny v potravinářském průmyslu

    13:13

    Nike a UiPath rostou v předobchodní fázi; Intel klesá

    13:05

    Morgan Stanley Europe SE oznamuje transakce s Avadel Pharmaceuticals

    13:01

    OGDCL obdržela šestou splátku úroků z TFCs.

    12:55

    South32 pokračuje ve své každodenní iniciativě zpětného odkupu akcií.

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Getty Images
    Akcie

    Akcie Huntington Ingalls Industries na rekordu po zakázce na novou fregatu

    23 prosince, 2025

    Akcie společnosti Huntington Ingalls Industries dosáhly nového historického maxima poté, co americké námořnictvo oznámilo, že si tuto firmu vybralo pro...

    Zdroj: Getty images

    UBS vybírá nejlepší akcie ze sektoru sportovní obuvi s potenciálem růstu

    23 prosince, 2025
    Zdroj: Shutterstock

    Je nyní vhodná doba na nákup akcií společnosti Lucid Group?

    23 prosince, 2025
    Zdroj: iStock

    Walmart míří k hodnotě 1 bilionu dolarů a má stále růstový potenciál

    23 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Microsoft má pro rok 2026 růstový potenciál 29 %, říká Dan Ives

    22 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Biren Technology Co., Ltd.

    Datum IPO: 31 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: Poslední financování v červnu 2025 naznačovalo valuaci přibližně 16 miliard RMB (zhruba 2,3 miliardy USD)

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    GBP/USD těží z rozdílné politiky centrálních bank: Fed tlačí na pilu, BoE zůstává opatrná

    23 prosince, 2025

    EUR/USD potvrzuje býčí strukturu: Kupci úspěšně brání technický kanál

    22 prosince, 2025

    Akcie General Motors: silná výkonnost, nízké ocenění a otázky do budoucna

    20 prosince, 2025

    S&P 500 uzavírá výše během začátku svátečního obchodování

    22 prosince, 2025

    Akcie Disney v roce 2026: streamování, zážitky a ekonomický cyklus

    20 prosince, 2025

    Trumpův problematický vztah k míře nezaměstnanosti se dále vyostřuje

    23 prosince, 2025

    USD/JPY: Zvýšení sazeb Bank of Japan dodalo jenu sílu

    24 prosince, 2025

    Soud v Delaware obnovil Muskovu odměnu a uznal jeho klíčový přínos pro Teslu

    21 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: Shutterstock
    AI

    Broadcom a další čipové akcie patří mezi hlavní sázky J.P. Morgan pro rok 2026

    17 prosince, 2025

    Obavy z možné bubliny v oblasti umělé inteligence na finančních trzích v posledních měsících sílí.

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost
      Kontaktujte nás

      Používáme soubory cookie a podobné technologie, které jsou nezbytné pro provoz webových stránek. Další soubory cookie se používají k provádění analýzy používání webových stránek. Pokračováním v používání našich webových stránek vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.