Akcie společnosti Coupang (NYSE:CPNG) se po několika obtížných měsících na trhu nacházejí v rostoucím trendu.
CPNG ublížila rostoucí míra inflace a zřejmý odklon od růstových akcií.
Zdroj: Coupang
Jihokorejský gigant je často přirovnáván k Amazonu. Tento inovátor však v uplynulém měsíci přitáhl pozornost velkých investorů. Investiční magnát Stanley Druckenmiller nedávno vsadil pětinu svého fondu na Coupang a možná byste ho měli následovat.
Společnost Coupang je vysoce diverzifikovaná a má chapadla v mnoha vertikálních oblastech. V tomto smyslu se podobá Amazonu. V některých ohledech však dělá věci podstatně lépe než Amazon.
Například jeho systém Rocket Delivery doručuje téměř 100 % objednávek do 24 hodin. Služba Prime společnosti Amazon je mnohem pomalejší.
Měsíční členství v programu Rocket společnosti Coupang navíc nabízí řadu výhod a služeb, které stojí pouhých 2,45 USD. Cena služby Prime je 14,99 USD měsíčně.
Přestože její podnikání provázejí určitá rizika, daří se jí je dobře diverzifikovat prostřednictvím přeshraniční expanze, investic do nových ziskových vertikál a rychlého zpeněžení své platformy.
Coupang nedávno zveřejnil výsledky za čtvrté čtvrtletí; v obou liniích nedosáhl očekávání analytiků. Čisté tržby se oproti předchozímu roku zlepšily o 34 % na 5,1 miliardy dolarů, očekávání analytiků však zaostaly o 102,6 milionu dolarů.
Zdroj: Coupang
Její čistá ztráta se během čtvrtletí zvýšila z 83 milionů na 405 milionů dolarů. Ztráta na akcii ve výši 23 centů zaostala za odhady o čtyři centy.
Navzdory nepříliš dobrým výsledkům finanční ředitel společnosti Gaurav Anand uvádí, že podnik „vstoupil do roku 2022 se zaměřením na zvyšování efektivity a zlepšování provozní páky“.
Hovořili jsme o tom, že hrubé marže společnosti jsou na dobré cestě k tomu, aby během prvního čtvrtletí vzrostly o 2,5 % a byly na nejvyšší úrovni od začátku pandemie. Kromě toho společnost očekává za celý rok ztrátu EBITDA ve výši necelých 400 milionů USD, což předčí odhady analytiků nejméně o 223 milionů USD.
Coupang se na nasyceném jihokorejském trhu prosadil. Od roku 2018 vykazuje dvouciferný růst, a to navzdory tvrdé konkurenci ve svém odvětví.
Jihokorejské odvětví elektronického obchodování by mohlo v příštích několika letech představovat roční obrat přes 200 miliard dolarů. V roce 2021 byly tržby jihokorejského e-commerce na úrovni zhruba 92 miliard dolarů.
Navzdory působivým výsledkům expandoval do Japonska a na Tchaj-wan a další na řadě je prý Singapur. Díky vysoké hustotě osídlení těchto zemí bude pro Coupang nákladově efektivní rozšiřovat své aktivity.
Některé z nových podniků společnosti navíc začaly být neuvěřitelně slibné. V uplynulém roce byl nesmírně úspěšný zejména její byznys s dodávkami jídla a potravin.
Rocket Fresh, její segment čerstvých potravin, rostl v posledních čtvrtletích téměř trojciferným tempem. Coupang Eats, její nabídka rozvozu jídla, odsunula dominantní hráče v této oblasti, jako je Bae-Min.
Zdroj: Coupang
Právě v doručování Coupang vyniká a efektivně využívá své kompetence i mimo tradiční online maloobchod. Spustila také svou streamovací službu s názvem Coupang Play. Od svého spuštění patří tato platforma mezi nejstahovanější aplikace v zemi.
Akcie společnosti Coupang se po několika obtížných měsících na trhu nacházejí v rostoucím trendu.CPNG ublížila rostoucí míra inflace a zřejmý odklon od růstových akcií.Zdroj: CoupangJihokorejský gigant je často přirovnáván k Amazonu. Tento inovátor však v uplynulém měsíci přitáhl pozornost velkých investorů. Investiční magnát Stanley Druckenmiller nedávno vsadil pětinu svého fondu na Coupang a možná byste ho měli následovat.Společnost Coupang je vysoce diverzifikovaná a má chapadla v mnoha vertikálních oblastech. V tomto smyslu se podobá Amazonu. V některých ohledech však dělá věci podstatně lépe než Amazon.Například jeho systém Rocket Delivery doručuje téměř 100 % objednávek do 24 hodin. Služba Prime společnosti Amazon je mnohem pomalejší.Měsíční členství v programu Rocket společnosti Coupang navíc nabízí řadu výhod a služeb, které stojí pouhých 2,45 USD. Cena služby Prime je 14,99 USD měsíčně.Chcete využít této příležitosti?Přestože její podnikání provázejí určitá rizika, daří se jí je dobře diverzifikovat prostřednictvím přeshraniční expanze, investic do nových ziskových vertikál a rychlého zpeněžení své platformy.Coupang nedávno zveřejnil výsledky za čtvrté čtvrtletí; v obou liniích nedosáhl očekávání analytiků. Čisté tržby se oproti předchozímu roku zlepšily o 34 % na 5,1 miliardy dolarů, očekávání analytiků však zaostaly o 102,6 milionu dolarů.Zdroj: CoupangJejí čistá ztráta se během čtvrtletí zvýšila z 83 milionů na 405 milionů dolarů. Ztráta na akcii ve výši 23 centů zaostala za odhady o čtyři centy.Navzdory nepříliš dobrým výsledkům finanční ředitel společnosti Gaurav Anand uvádí, že podnik „vstoupil do roku 2022 se zaměřením na zvyšování efektivity a zlepšování provozní páky“.Hovořili jsme o tom, že hrubé marže společnosti jsou na dobré cestě k tomu, aby během prvního čtvrtletí vzrostly o 2,5 % a byly na nejvyšší úrovni od začátku pandemie. Kromě toho společnost očekává za celý rok ztrátu EBITDA ve výši necelých 400 milionů USD, což předčí odhady analytiků nejméně o 223 milionů USD.Coupang se na nasyceném jihokorejském trhu prosadil. Od roku 2018 vykazuje dvouciferný růst, a to navzdory tvrdé konkurenci ve svém odvětví.Jihokorejské odvětví elektronického obchodování by mohlo v příštích několika letech představovat roční obrat přes 200 miliard dolarů. V roce 2021 byly tržby jihokorejského e-commerce na úrovni zhruba 92 miliard dolarů.Navzdory působivým výsledkům expandoval do Japonska a na Tchaj-wan a další na řadě je prý Singapur. Díky vysoké hustotě osídlení těchto zemí bude pro Coupang nákladově efektivní rozšiřovat své aktivity.Některé z nových podniků společnosti navíc začaly být neuvěřitelně slibné. V uplynulém roce byl nesmírně úspěšný zejména její byznys s dodávkami jídla a potravin.Rocket Fresh, její segment čerstvých potravin, rostl v posledních čtvrtletích téměř trojciferným tempem. Coupang Eats, její nabídka rozvozu jídla, odsunula dominantní hráče v této oblasti, jako je Bae-Min.Zdroj: CoupangPrávě v doručování Coupang vyniká a efektivně využívá své kompetence i mimo tradiční online maloobchod. Spustila také svou streamovací službu s názvem Coupang Play. Od svého spuštění patří tato platforma mezi nejstahovanější aplikace v zemi.
Výsledková sezóna technologických gigantů opět přinesla důležité signály o tom, jak se jednotlivé společnosti vyrovnávají s nástupem umělé inteligence a...