března v Hongkongu pod kódem 9866, jakmile obdrží konečné schválení od burzy.
Společnost původně podala žádost o vstup na hongkongskou burzu v březnu 2021, ale ta byla odložena kvůli obavám regulátorů z aspektů její struktury, uvedla loni agentura Bloomberg News. V roce 2019 převedl generální ředitel William Li 50 milionů akcií společnosti na fond Nio User Trust, ačkoli si nad nimi ponechal hlasovací práva.
Tento krok završuje svého druhu návrat všech tří čínských výrobců elektromobilů obchodovaných v USA – společností Nio, Xpeng Inc. a Li Auto Inc. do vlasti poté, co posledně jmenovaná dvojice loni vstoupila na hongkongskou burzu. Druhé uvedení na burzu v Hongkongu je pojistkou proti riziku vyřazení z amerických burz.
Na rozdíl od svých konkurentů se však společnost Nio rozhodla pro uvedení na burzu – což je pro společnost, která je již kótována jinde, snazší způsob, jak vstoupit na hongkongský trh. Podle internetových stránek burzy nebude společnost Nio prodávat akcie ani získávat nové finanční prostředky, takže jí nevzniknou další náklady spojené s uvedením na burzu. Společnost Xpeng získala při svém vstupu na burzu v Hongkongu přibližně 2 miliardy dolarů, zatímco společnost Li Auto získala přibližně 1,7 miliardy dolarů.
Společnost Nio v září získala 2 miliardy dolarů v amerických depozitních certifikátech, protože její vstup na burzu v Hongkongu byl odložen.
Zdroj: nio.com
Společnost Nio samostatně uvedla, že rovněž požádala o sekundární kótování formou uvedení na singapurskou burzu cenných papírů a že žádost se posuzuje.
Kótování na burzách v Hongkongu a Singapuru rozšíří možnosti financování společnosti Nio, zmírní politická rizika a umožní společnosti navázat hlubší kontakty s asijskými investory, uvádí se v poznámce Citigroup.
Společnost Nio, která byla založena v roce 2014, se vzpamatovala z téměř smrtelné zkušenosti a získala pevnou pozici na rostoucím čínském trhu s elektromobily, přičemž v roce 2021 dodala 91 429 vozů. Její americké depozitní certifikáty budou i nadále primárně kótovány a obchodovány na newyorské burze.
Čína v roce 2021 vykázala prodej 2,99 milionu vozidel na novou energii (NEV) – zahrnujících čistě elektrické vozy, plug-in hybridy a vozy s palivovými články -, což představuje meziroční skok o 169 %. A protože stále více řidičů zvažuje výměnu svých konvenčních vozů za elektromobily, očekává se, že objem dodávek těchto vozidel letos překročí 5,5 milionu kusů, což je o 84 % více než v roce 2021, uvedl generální tajemník Čínské asociace osobních automobilů Cui Dongshu.
Společnost NIO vstoupila na burzu v New Yorku dne 2.9.2018 za cenu USD 6,60 a dnes se obchodují za cenu USD 22,00, což je nárůst 233%.
března v Hongkongu pod kódem 9866, jakmile obdrží konečné schválení od burzy.Společnost původně podala žádost o vstup na hongkongskou burzu v březnu 2021, ale ta byla odložena kvůli obavám regulátorů z aspektů její struktury, uvedla loni agentura Bloomberg News. V roce 2019 převedl generální ředitel William Li 50 milionů akcií společnosti na fond Nio User Trust, ačkoli si nad nimi ponechal hlasovací práva.Tento krok završuje svého druhu návrat všech tří čínských výrobců elektromobilů obchodovaných v USA – společností Nio, Xpeng Inc. a Li Auto Inc. do vlasti poté, co posledně jmenovaná dvojice loni vstoupila na hongkongskou burzu. Druhé uvedení na burzu v Hongkongu je pojistkou proti riziku vyřazení z amerických burz. Na rozdíl od svých konkurentů se však společnost Nio rozhodla pro uvedení na burzu – což je pro společnost, která je již kótována jinde, snazší způsob, jak vstoupit na hongkongský trh. Podle internetových stránek burzy nebude společnost Nio prodávat akcie ani získávat nové finanční prostředky, takže jí nevzniknou další náklady spojené s uvedením na burzu. Společnost Xpeng získala při svém vstupu na burzu v Hongkongu přibližně 2 miliardy dolarů, zatímco společnost Li Auto získala přibližně 1,7 miliardy dolarů.Společnost Nio v září získala 2 miliardy dolarů v amerických depozitních certifikátech, protože její vstup na burzu v Hongkongu byl odložen. Zdroj: nio.comSpolečnost Nio samostatně uvedla, že rovněž požádala o sekundární kótování formou uvedení na singapurskou burzu cenných papírů a že žádost se posuzuje. Kótování na burzách v Hongkongu a Singapuru rozšíří možnosti financování společnosti Nio, zmírní politická rizika a umožní společnosti navázat hlubší kontakty s asijskými investory, uvádí se v poznámce Citigroup.Chcete využít této příležitosti?Společnost Nio, která byla založena v roce 2014, se vzpamatovala z téměř smrtelné zkušenosti a získala pevnou pozici na rostoucím čínském trhu s elektromobily, přičemž v roce 2021 dodala 91 429 vozů. Její americké depozitní certifikáty budou i nadále primárně kótovány a obchodovány na newyorské burze.Čína v roce 2021 vykázala prodej 2,99 milionu vozidel na novou energii – zahrnujících čistě elektrické vozy, plug-in hybridy a vozy s palivovými články -, což představuje meziroční skok o 169 %. A protože stále více řidičů zvažuje výměnu svých konvenčních vozů za elektromobily, očekává se, že objem dodávek těchto vozidel letos překročí 5,5 milionu kusů, což je o 84 % více než v roce 2021, uvedl generální tajemník Čínské asociace osobních automobilů Cui Dongshu.Společnost NIO vstoupila na burzu v New Yorku dne 2.9.2018 za cenu USD 6,60 a dnes se obchodují za cenu USD 22,00, což je nárůst 233%.
Společnost AppLovin Corp, jeden z nejrychleji rostoucích hráčů v oblasti digitální reklamy a mobilních technologií, získala silnou podporu od Deutsche...