Píše se v něm pouze „pracujeme na třetí části hlavního plánu“, ale lidé, kteří společnost vyrábějící elektromobily sledují, přesně vědí, o čem Musk mluví.
Třetí část hlavního plánu by navazovala na část Deux, zveřejněnou v roce 2016, a na část 1, kterou Musk sepsal v roce 2006. Plán 1 počítal s nízkoobjemovým vozem, který by byl drahý, ale pomohl by společnosti postavit středněobjemový vůz. Těmito vozy jsou v podstatě Model S, respektive Model 3, i když Model 3 je pravděpodobně lepší než středněobjemový prodejce. Part Deux – webové stránky společnosti Tesla (ticker: TSLA) používají francouzský název ve zjevném odkazu na parodický film Žhavé výstřely z roku 1993 s Charliem Sheenem v hlavní roli – představily plány na integraci výroby a skladování energie do podniku a také na zvýšení objemu výroby. Tesla v podstatě udělala obojí.
Zdroj: unsplash.com
Společnost prodává produkty pro skladování energie z baterií pro komunální účely a pro domácnosti. A má čtyři výrobní závody, které by měly v roce 2022 vyrobit více než 1,5 milionu vozidel, zatímco v době vydání Part Deux to byla jedna továrna.
Část Deux také představila Muskovu vizi autonomního řízení a sdílení jízd. Výstavba samořízených vozů byla náročnější, než si Musk i celý průmysl představovali.
Část 3 by mohla obsahovat více informací o autonomii. Měla by se také týkat plánů společnosti Tesla na větší počet vozidel ve více segmentech trhu. To je zásadní, protože Tesla nakonec bude muset vyrábět menší a levnější elektromobily, aby si udržela svůj růst.
Součástí plánu 3 by mohl být i dlouhodobější výhled výroby. Dlouhodobým cílem společnosti Tesla je vyrábět až 20 milionů vozidel ročně. To si vyžádá mnohem více montážních a bateriových závodů.
Společnost v pátek nereagovala na žádost o komentář.
Analytik Morgan Stanley Adam Jonas ve čtvrtek večer napsal, že Plán 3 by mohl zahrnovat nové zaměření na dodávky baterií a inovace. Ve své zprávě dokonce naznačil, že Plán 3 by mohl zahrnovat větší spolupráci mezi ostatními Muskovými společnostmi: SpaceX a Boring Company, která staví tunely pod městy.
A do Plánu 3 by se mohly dostat i plány na robota společnosti Tesla pojmenovaného Optimus.
Hlavní plán 3 by mohl být blíže tomu, v co investoři doufali, když Musk řekl, že během konferenčního hovoru k výsledkům hospodaření Tesly za čtvrté čtvrtletí v lednu bude investory informovat o produktovém plánu. Tehdy řekl, že Tesla nepracuje na elektromobilu za 25 000 dolarů a že prioritou číslo 1 pro letošní rok je rozšiřování výroby.
Tato aktualizace investory zklamala. Akcie po tomto rozhovoru klesly o 11,6 %, ale zdá se, že vyhlídka na další novinky akcie zvedá.
Akcie Tesla během pátečního obchodování vzrostly o 2,6 %, zatímco index S&P 500 se nezměnil a Dow Jones Industrial Average klesl o 0,3 %. Páteční pohyb se přidává ke čtvrtečnímu růstu o 3,9 %, čímž se akcie dostaly na hranici 900 USD, což je za celý týden přibližně 13% nárůst.
Píše se v něm pouze „pracujeme na třetí části hlavního plánu“, ale lidé, kteří společnost vyrábějící elektromobily sledují, přesně vědí, o čem Musk mluví.Třetí část hlavního plánu by navazovala na část Deux, zveřejněnou v roce 2016, a na část 1, kterou Musk sepsal v roce 2006. Plán 1 počítal s nízkoobjemovým vozem, který by byl drahý, ale pomohl by společnosti postavit středněobjemový vůz. Těmito vozy jsou v podstatě Model S, respektive Model 3, i když Model 3 je pravděpodobně lepší než středněobjemový prodejce.Part Deux – webové stránky společnosti Tesla používají francouzský název ve zjevném odkazu na parodický film Žhavé výstřely z roku 1993 s Charliem Sheenem v hlavní roli – představily plány na integraci výroby a skladování energie do podniku a také na zvýšení objemu výroby. Tesla v podstatě udělala obojí.Zdroj: unsplash.comSpolečnost prodává produkty pro skladování energie z baterií pro komunální účely a pro domácnosti. A má čtyři výrobní závody, které by měly v roce 2022 vyrobit více než 1,5 milionu vozidel, zatímco v době vydání Part Deux to byla jedna továrna.Část Deux také představila Muskovu vizi autonomního řízení a sdílení jízd. Výstavba samořízených vozů byla náročnější, než si Musk i celý průmysl představovali.Část 3 by mohla obsahovat více informací o autonomii. Měla by se také týkat plánů společnosti Tesla na větší počet vozidel ve více segmentech trhu. To je zásadní, protože Tesla nakonec bude muset vyrábět menší a levnější elektromobily, aby si udržela svůj růst.Součástí plánu 3 by mohl být i dlouhodobější výhled výroby. Dlouhodobým cílem společnosti Tesla je vyrábět až 20 milionů vozidel ročně. To si vyžádá mnohem více montážních a bateriových závodů.Společnost v pátek nereagovala na žádost o komentář.Chcete využít této příležitosti?Zdroj: unsplash.com
Analytik Morgan Stanley Adam Jonas ve čtvrtek večer napsal, že Plán 3 by mohl zahrnovat nové zaměření na dodávky baterií a inovace. Ve své zprávě dokonce naznačil, že Plán 3 by mohl zahrnovat větší spolupráci mezi ostatními Muskovými společnostmi: SpaceX a Boring Company, která staví tunely pod městy.A do Plánu 3 by se mohly dostat i plány na robota společnosti Tesla pojmenovaného Optimus.Hlavní plán 3 by mohl být blíže tomu, v co investoři doufali, když Musk řekl, že během konferenčního hovoru k výsledkům hospodaření Tesly za čtvrté čtvrtletí v lednu bude investory informovat o produktovém plánu. Tehdy řekl, že Tesla nepracuje na elektromobilu za 25 000 dolarů a že prioritou číslo 1 pro letošní rok je rozšiřování výroby.Tato aktualizace investory zklamala. Akcie po tomto rozhovoru klesly o 11,6 %, ale zdá se, že vyhlídka na další novinky akcie zvedá.Akcie Tesla během pátečního obchodování vzrostly o 2,6 %, zatímco index S&P 500 se nezměnil a Dow Jones Industrial Average klesl o 0,3 %. Páteční pohyb se přidává ke čtvrtečnímu růstu o 3,9 %, čímž se akcie dostaly na hranici 900 USD, což je za celý týden přibližně 13% nárůst.