Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

    2788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

    CBC 20 listopadu, 2025

    Americká bankovní společnost poskytující komplexní služby bankovnictví

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

    2788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

    CBC 20 listopadu, 2025

    Americká bankovní společnost poskytující komplexní služby bankovnictví

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

U Disneyho mají nový model pro streaming – O co jde?

Služba D+ společnosti Disney bude mít novou úroveň, která využívá reklamu k financování nižší ceny.

David Škvára Autor: David Škvára
16 března, 2022
5 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

5 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Streamovací války pravděpodobně vstoupily do nové fáze, když společnost Disney (DIS) oznámila, že její služba D+ se rozšíří o novou úroveň podporovanou inzerenty. Stalo se tak v návaznosti na únorovou zprávu o výsledcích hospodaření, v níž byl zmíněn lepší než očekávaný skok v počtu předplatitelů služby D+: společnost zaregistrovala 11,8 milionu uživatelů oproti 7 milionům podle odhadů Wall Street. To dalo všem zapomenout na anemický přírůstek jen něco málo přes 2 miliony v předchozím čtvrtletí. Společnost Disney má nyní 130 milionů předplatitelů oproti 95 milionům, které uváděla před rokem.

Zdroj: Unsplash

Zajímavé je, že společnost zmínila, že tato strategie by měla být považována za „stavební kámen“ ve struktuře jejího celkového plánu na vytvoření 230 až 260 milionů předplatitelů D+ do konce fiskálního roku 2024. To nutí k zamyšlení, zda bylo zavedení úrovně založené na inzerentech v této době již ve hře, nebo zda se společnost rozhodla spíše mimoděk využít komerční zásoby jako potřebný katalyzátor, aby se udržela na správné cestě.

Ať tak či onak, věříme, že nová úroveň potenciálně umožní společnosti dosáhnout nebo překročit horní hranici očekávaných předplatitelů. Nabízí také spoustu příležitostí… a nutí k zamyšlení, jaký vliv to bude mít na Reeda Hastingse ve společnosti Netflix (NFLX).

Společnost Disney už reklamu zná

Společnost Disney již samozřejmě podniká v oblasti reklamních platforem. ABC, Freeform, Disney Channel – všechny obsahují obsah sponzorovaný komerčními sděleními.

Advertisement

To znamená, že se společnost nemusí v této oblasti škálovat a učit se – což bude muset pravděpodobně udělat Netflix, až v budoucnu případně spustí reklamní vrstvu.

Chcete využít této příležitosti?

Znamená to také, že společnost může ještě více škálovat (vracíme se k tomuto slovu) svou stávající reklamní platformu, což jí umožní nabídnout více příležitostí a efektivnější výsledky návratnosti investic pro kupce inventáře.

blue ferris wheel during daytime
Zdroj: Unsplash

Je tu ještě jedna klíčová výhoda: Společnost Disney může v rámci služby propagovat také sama sebe. Společnost to již jistě dělá, ale může cíleně vytvářet propagační sdělení podobná těm, která jsou k vidění ve vysílání/lineárním vysílání – kromě placených reklam od externích subjektů by Disney mohl spouštět sdělení propagující jeho nejnovější filmy a programy na jiných platformách; může také propagovat balíček D+/Hulu/E+.

To vše znamená, že Disney může uplatnit svou největší přednost: synergii. V rámci reklamního i tvůrčího ekosystému bude moci společnost získat značné výhody a stane se skvělým doplňkem platformy Hulu, která již reklamu nabízí a připravuje se na budoucnost po skončení vysílání společnosti Comcast (CMCSA).

Zajištění modelu prémiového předplatného

Netflix v současné době vsadil na model prémiového předplatného. To by se vzhledem k nedávnému vyjádření finančního ředitele Spencera Neumanna mohlo změnit dříve, než se očekávalo, ale prozatím budu předpokládat, že se streamovací gigant, který v současnosti čítá přes 220 milionů globálních diváků, bude reklamám i nadále vyhýbat.

Na podpoře reklam je skvělé to, že umožňuje koncernu, který se zabývá streamováním obsahu, zajistit si své sázky. Reklama nemusí být vždy populární, ale zůstává způsobem, jak oslovit ty, kteří nechtějí nutně platit nejvyšší částky za program; pravděpodobně také pomáhá ovlivnit celkovou míru odlivu. Udržuje mediální společnost ve směsici odvětví, které bylo ve vysílání vždy důležité, bez ohledu na to, jakým způsobem je toto vysílání realizováno.

Zdroj: Canva

Společnost Linear vždy fungovala na hybridním modelu předplatného a reklamy. Poplatky jsou samozřejmě jedním z důvodů, proč tolik lidí přestřihlo pověstnou šňůru: při absenci možnosti volby a la carte se spotřebitelům nelíbila představa, že by byli nuceni dotovat kanály, které nebyly dostatečně využívány. Zde, u D+, však divák, který si aktivně předplatí reklamní úroveň, projevil ochotu přijímat sponzorovaná sdělení spolu s nižší cenou za obsah společnosti… pro inzerenty by to zřejmě představovalo lepší prostředí.

Hybridní model však zaručoval příjmy v obdobích recese v reklamním byznysu; nyní bude prodej reklamy zárukou zajištění proti pomalejšímu růstu počtu předplatitelů. V podstatě to může společnosti Disney získat nějaký čas při přechodu od strategie s nízkým objemem obsahu ke strategii s vysokým objemem obsahu. Bývalý generální ředitel Robert Iger se slavně zmínil, že kvalita bude převažovat nad kvantitou; časy se však změnily a pod novým šéfem Robertem Chapekem společnost rozšířila svůj program o mnoho projektů Star Wars a Marvelu, spolu s filmy přímo ke streamování (např. některé produkty Pixaru). Někteří čtenáři v minulých článcích poznamenali, že D+ potřebuje více obsahu, takže i když společnost na toto volání již zřejmě reaguje, očekávám, že se služba dočká ještě většího objemu… další investice opět pomohou ospravedlnit příjmy z reklamy.

Streamovací války pravděpodobně vstoupily do nové fáze, když společnost Disney oznámila, že její služba D+ se rozšíří o novou úroveň podporovanou inzerenty. Stalo se tak v návaznosti na únorovou zprávu o výsledcích hospodaření, v níž byl zmíněn lepší než očekávaný skok v počtu předplatitelů služby D+: společnost zaregistrovala 11,8 milionu uživatelů oproti 7 milionům podle odhadů Wall Street. To dalo všem zapomenout na anemický přírůstek jen něco málo přes 2 miliony v předchozím čtvrtletí. Společnost Disney má nyní 130 milionů předplatitelů oproti 95 milionům, které uváděla před rokem.Zdroj: UnsplashZajímavé je, že společnost zmínila, že tato strategie by měla být považována za „stavební kámen“ ve struktuře jejího celkového plánu na vytvoření 230 až 260 milionů předplatitelů D+ do konce fiskálního roku 2024. To nutí k zamyšlení, zda bylo zavedení úrovně založené na inzerentech v této době již ve hře, nebo zda se společnost rozhodla spíše mimoděk využít komerční zásoby jako potřebný katalyzátor, aby se udržela na správné cestě.Ať tak či onak, věříme, že nová úroveň potenciálně umožní společnosti dosáhnout nebo překročit horní hranici očekávaných předplatitelů. Nabízí také spoustu příležitostí… a nutí k zamyšlení, jaký vliv to bude mít na Reeda Hastingse ve společnosti Netflix .Společnost Disney už reklamu znáSpolečnost Disney již samozřejmě podniká v oblasti reklamních platforem. ABC, Freeform, Disney Channel – všechny obsahují obsah sponzorovaný komerčními sděleními.To znamená, že se společnost nemusí v této oblasti škálovat a učit se – což bude muset pravděpodobně udělat Netflix, až v budoucnu případně spustí reklamní vrstvu.Chcete využít této příležitosti?Znamená to také, že společnost může ještě více škálovat svou stávající reklamní platformu, což jí umožní nabídnout více příležitostí a efektivnější výsledky návratnosti investic pro kupce inventáře.Zdroj: UnsplashJe tu ještě jedna klíčová výhoda: Společnost Disney může v rámci služby propagovat také sama sebe. Společnost to již jistě dělá, ale může cíleně vytvářet propagační sdělení podobná těm, která jsou k vidění ve vysílání/lineárním vysílání – kromě placených reklam od externích subjektů by Disney mohl spouštět sdělení propagující jeho nejnovější filmy a programy na jiných platformách; může také propagovat balíček D+/Hulu/E+.To vše znamená, že Disney může uplatnit svou největší přednost: synergii. V rámci reklamního i tvůrčího ekosystému bude moci společnost získat značné výhody a stane se skvělým doplňkem platformy Hulu, která již reklamu nabízí a připravuje se na budoucnost po skončení vysílání společnosti Comcast .Zajištění modelu prémiového předplatnéhoNetflix v současné době vsadil na model prémiového předplatného. To by se vzhledem k nedávnému vyjádření finančního ředitele Spencera Neumanna mohlo změnit dříve, než se očekávalo, ale prozatím budu předpokládat, že se streamovací gigant, který v současnosti čítá přes 220 milionů globálních diváků, bude reklamám i nadále vyhýbat.Na podpoře reklam je skvělé to, že umožňuje koncernu, který se zabývá streamováním obsahu, zajistit si své sázky. Reklama nemusí být vždy populární, ale zůstává způsobem, jak oslovit ty, kteří nechtějí nutně platit nejvyšší částky za program; pravděpodobně také pomáhá ovlivnit celkovou míru odlivu. Udržuje mediální společnost ve směsici odvětví, které bylo ve vysílání vždy důležité, bez ohledu na to, jakým způsobem je toto vysílání realizováno.Zdroj: CanvaSpolečnost Linear vždy fungovala na hybridním modelu předplatného a reklamy. Poplatky jsou samozřejmě jedním z důvodů, proč tolik lidí přestřihlo pověstnou šňůru: při absenci možnosti volby a la carte se spotřebitelům nelíbila představa, že by byli nuceni dotovat kanály, které nebyly dostatečně využívány. Zde, u D+, však divák, který si aktivně předplatí reklamní úroveň, projevil ochotu přijímat sponzorovaná sdělení spolu s nižší cenou za obsah společnosti… pro inzerenty by to zřejmě představovalo lepší prostředí.Hybridní model však zaručoval příjmy v obdobích recese v reklamním byznysu; nyní bude prodej reklamy zárukou zajištění proti pomalejšímu růstu počtu předplatitelů. V podstatě to může společnosti Disney získat nějaký čas při přechodu od strategie s nízkým objemem obsahu ke strategii s vysokým objemem obsahu. Bývalý generální ředitel Robert Iger se slavně zmínil, že kvalita bude převažovat nad kvantitou; časy se však změnily a pod novým šéfem Robertem Chapekem společnost rozšířila svůj program o mnoho projektů Star Wars a Marvelu, spolu s filmy přímo ke streamování . Někteří čtenáři v minulých článcích poznamenali, že D+ potřebuje více obsahu, takže i když společnost na toto volání již zřejmě reaguje, očekávám, že se služba dočká ještě většího objemu… další investice opět pomohou ospravedlnit příjmy z reklamy.
Tagy: disdisney


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    11:19

    Cloudflare zkoumá problémy ve skriptech Workers

    11:14

    Uživatelé Coinbase se potýkají s problémy s přístupem kvůli výpadku Cloudflare.

    11:10

    Derichebourg stoupá o 10 %, protože roční čistý zisk vzrostl o 63 % díky Elioru.

    11:07

    Hemnet oznamuje plány na zvýšení své tržní přítomnosti.

    11:03

    Boliden reviduje prognózu produkce pro rok 2026 a odkládá rozšíření Odda.

    10:56

    Ocado má získat 350 milionů dolarů po uzavření automatizovaných skladů Kroger.

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: lumexaimaging
    Investice

    IPO Lumexa Imaging: Jeden z největších hráčů v diagnostice míří na burzu

    5 prosince, 2025

    Zdravotnická diagnostika prochází v USA bezprecedentním boomem – stárnutí populace, nárůst chronických onemocnění a tlak na rychlejší a přesnější vyšetření...

    Zdroj: Shutterstock

    Proč partnerství Microsoftu s OpenAI může být klíčové pro růst akcií

    5 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Akcie tohoto provozovatele výletních plaveb by mohla vzrůst o více než 400 %

    4 prosince, 2025
    Zdroj: Nyse

    JPMorgan vidí příležitost v akciích Toast – po slabém roce může přijít růst

    4 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    ASML podle BofA směřuje k dalšímu růstu a je top volbou do roku 2026

    4 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Cardinal Infrastructure Group Inc.

    Datum IPO: 10 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 768 milionů USD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    Microsoft po úpravě AI cílů uklidňuje trh a potvrzuje silnou poptávku

    4 prosince, 2025

    Americké akcie po slabých údajích o zaměstnanosti v soukromém sektoru klesají

    3 prosince, 2025

    Index S&P 500 zahajuje prosinec s mírnými ztrátami, investoři sledují Fed

    1 prosince, 2025

    S&P 500 sílí, data o zaměstnanosti podpořila sázky na snížení úrokových sazeb

    3 prosince, 2025

    Trump vybírá šéfa Fedu, který prosadí rychlejší snížení sazeb

    1 prosince, 2025

    Trumpova úprava norem spotřeby paliva: proč nepovede k levnějším automobilům

    4 prosince, 2025

    Akcie Kroger klesají po slabších tržbách a rostoucích nákladech

    5 prosince, 2025

    S&P 500 posiluje díky obnovení zájmu o technologické akcie

    2 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: BurzovníSvět.cz
    Tip editora

    Bublina na trhu nezastavila boom umělé inteligence v Silicon Valley

    30 listopadu, 2025

    Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • DIP
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost