Colin Sebastian ze společnosti Baird nedávno vydal býčí prohlášení k akciím Shopify (NYSE:SHOP), ve kterém tvrdí, že „investoři se pravděpodobně budou v blízké budoucnosti nadále soustředit na protivětry v oblasti spotřebitelských výdajů, věříme, že zlepšující se trendy u obchodníků by mohly zlepšit viditelnost růstu a zmírnit některé obavy z konkurence.“
Zdroj: Shutterstock
Se Sebastianem naprosto souhlasím. Společnost Shopify je „nejlepší řešení ve své třídě“, které pravděpodobně nebude tolik korelovat s ekonomickým poklesem jako jiné akcie. Společnost si vytvořila silnou pozici na trhu se strategií diferenciace produktů, což jí umožňuje udržet si finanční výkonnost i v turbulentních ekonomických časech.
Společnost Shopify překonala odhady zisku za čtvrté čtvrtletí o 6 centů na akcii. Společnost zažila v uplynulém finančním roce obrovský úspěch. Její tržby od obchodníků vzrostly o 41 % a tržby z předplatného o 26 %. Kromě toho se společnosti SHOP podařilo v uplynulém čtvrtletí posílit své hrubé marže o 37 %, což vedlo k 60% meziročnímu zlepšení. Zlepšující se hrubá marže společnosti Shopify naznačuje, že společnost uvádí své produkty na trh efektivněji než v minulosti. To by mohlo v budoucnu vést k vyšším provozním maržím.
Analytici společnosti Baird se zmínili o aspektech růstu monetizace společnosti SHOP a uvedli, že rozmanitá nabídka produktů společnosti by mohla přidat integrované hodnotě podnikání. Řekl bych, že cílový trh společnosti Shopify je jedním z nejlepších, které může moderní podnik mít. Jaký je můj předpoklad? Inu, jen ve Spojených státech dosáhl růst malých a středních podniků v letech 2017 až 2021 9,8 %, což naznačuje, že odvětví jsou stále více roztříštěná. Obchodní model společnosti Shopify navíc spočívá ve zvyšování dostupnosti cenově dostupných technologií, nástrojů a aplikací na vysoké úrovni. To by mohlo být dobrou vizitkou v prostředí rostoucích start-upů nebo podniků v rané fázi vývoje.
Zdroj: Shutterstock
Akcie SHOP jsou podhodnocené. Ano, její poměr ceny k zisku se může zdát nadsazený na úrovni 92,07x, ale musíme zdůraznit metriku poměru ceny k růstu zisku (PEG). SHOP má PEG 0,03, což znamená, že růst zisku na akcii převyšuje růst ceny akcií 33,33x, což ponechává na stole hojnost hodnoty, kterou mohou investoři využít.
Colin Sebastian ze společnosti Baird nedávno vydal býčí prohlášení k akciím Shopify , ve kterém tvrdí, že „investoři se pravděpodobně budou v blízké budoucnosti nadále soustředit na protivětry v oblasti spotřebitelských výdajů, věříme, že zlepšující se trendy u obchodníků by mohly zlepšit viditelnost růstu a zmírnit některé obavy z konkurence.“Zdroj: ShutterstockSe Sebastianem naprosto souhlasím. Společnost Shopify je „nejlepší řešení ve své třídě“, které pravděpodobně nebude tolik korelovat s ekonomickým poklesem jako jiné akcie. Společnost si vytvořila silnou pozici na trhu se strategií diferenciace produktů, což jí umožňuje udržet si finanční výkonnost i v turbulentních ekonomických časech.Společnost Shopify překonala odhady zisku za čtvrté čtvrtletí o 6 centů na akcii. Společnost zažila v uplynulém finančním roce obrovský úspěch. Její tržby od obchodníků vzrostly o 41 % a tržby z předplatného o 26 %. Kromě toho se společnosti SHOP podařilo v uplynulém čtvrtletí posílit své hrubé marže o 37 %, což vedlo k 60% meziročnímu zlepšení. Zlepšující se hrubá marže společnosti Shopify naznačuje, že společnost uvádí své produkty na trh efektivněji než v minulosti. To by mohlo v budoucnu vést k vyšším provozním maržím.Analytici společnosti Baird se zmínili o aspektech růstu monetizace společnosti SHOP a uvedli, že rozmanitá nabídka produktů společnosti by mohla přidat integrované hodnotě podnikání. Řekl bych, že cílový trh společnosti Shopify je jedním z nejlepších, které může moderní podnik mít. Jaký je můj předpoklad? Inu, jen ve Spojených státech dosáhl růst malých a středních podniků v letech 2017 až 2021 9,8 %, což naznačuje, že odvětví jsou stále více roztříštěná. Obchodní model společnosti Shopify navíc spočívá ve zvyšování dostupnosti cenově dostupných technologií, nástrojů a aplikací na vysoké úrovni. To by mohlo být dobrou vizitkou v prostředí rostoucích start-upů nebo podniků v rané fázi vývoje.Zdroj: ShutterstockAkcie SHOP jsou podhodnocené. Ano, její poměr ceny k zisku se může zdát nadsazený na úrovni 92,07x, ale musíme zdůraznit metriku poměru ceny k růstu zisku . SHOP má PEG 0,03, což znamená, že růst zisku na akcii převyšuje růst ceny akcií 33,33x, což ponechává na stole hojnost hodnoty, kterou mohou investoři využít.