Proč jsou aktuálně akcie platformy Shopify v centru pozornosti?
Akcie společnosti Shopify (NYSE:SHOP) jsou ve čtvrtek v pohybu, protože investoři reagují na několik zpráv týkajících se této společnosti zabývající se elektronickým obchodováním.
Nejprve se objevila zpráva agentury Bloomberg, že Shopify chce získat technologický startup Deliverr. Jak již název napovídá, Deliverr je doručovací společnost a zaměřuje se konkrétně na doručování produktů zakoupených online spotřebitelům.
Deliverr v současné době spolupracuje s několika společnostmi zabývajícími se elektronickým obchodem, včetně konkurentů Shopify, společností Amazon (NASDAQ:AMZN) a eBay (NASDAQ:EBAY). Díky svému zaměření na poskytování rychlých dodávek by společnost Deliverr mohla výrazně zlepšit logistickou síť společnosti SHOP a pomoci jí tak lépe konkurovat společnosti AMZN.
Zdroj: Shutterstock
Podle těchto nedávných zpráv může společnost Shopify utratit celkem 2 miliardy dolarů, aby do svých řad přivedla společnost Deliverr. Zasvěcené zdroje však také varovaly, že k dohodě nemusí dojít.
Další důležitá zpráva, která dnes ovlivňuje akcie SHOP, pochází od konkurenčního Amazonu. Tento gigant v oblasti elektronického obchodu spustil novou funkci Buy With Prime. Ta umožňuje obchodníkům využívat platební a realizační služby Amazonu na svých vlastních webových stránkách.
Tento krok Amazonu je zřejmě přímou reakcí na nedávný růst společnosti Shopify. Obliba této menší společnosti pro elektronické obchodování u obchodníků roste, protože jim umožňuje plnit objednávky jejím prostřednictvím na vlastních webových stránkách. Společnost AMZN o to zjevně nechce přijít a zavádí vlastní metodu, jak tento druh vztahu s obchodníky usnadnit.
Nejprve se objevila zpráva agentury Bloomberg, že Shopify chce získat technologický startup Deliverr. Jak již název napovídá, Deliverr je doručovací společnost a zaměřuje se konkrétně na doručování produktů zakoupených online spotřebitelům.Deliverr v současné době spolupracuje s několika společnostmi zabývajícími se elektronickým obchodem, včetně konkurentů Shopify, společností Amazon a eBay . Díky svému zaměření na poskytování rychlých dodávek by společnost Deliverr mohla výrazně zlepšit logistickou síť společnosti SHOP a pomoci jí tak lépe konkurovat společnosti AMZN.Zdroj: ShutterstockPodle těchto nedávných zpráv může společnost Shopify utratit celkem 2 miliardy dolarů, aby do svých řad přivedla společnost Deliverr. Zasvěcené zdroje však také varovaly, že k dohodě nemusí dojít.Další důležitá zpráva, která dnes ovlivňuje akcie SHOP, pochází od konkurenčního Amazonu. Tento gigant v oblasti elektronického obchodu spustil novou funkci Buy With Prime. Ta umožňuje obchodníkům využívat platební a realizační služby Amazonu na svých vlastních webových stránkách.Tento krok Amazonu je zřejmě přímou reakcí na nedávný růst společnosti Shopify. Obliba této menší společnosti pro elektronické obchodování u obchodníků roste, protože jim umožňuje plnit objednávky jejím prostřednictvím na vlastních webových stránkách. Společnost AMZN o to zjevně nechce přijít a zavádí vlastní metodu, jak tento druh vztahu s obchodníky usnadnit.