Akcie této sociální mediální společnosti klesly o více než 40 % poté, co zveřejnila, že nesplní finanční cíle pro druhé čtvrtletí – a my si neuvěřitelně myslíme, že je to zlatá příležitost k nákupu akcií Snap.
Graf zobrazující % změnu ceny akcií společnosti Snap, Inc. (SNAP)
Začněme tím, že americká ekonomika rychle zpomaluje. Když ekonomika zpomaluje, spotřebitelé přestávají utrácet peníze. Když spotřebitelé přestanou utrácet, inzerenti přestanou inzerovat. V důsledku toho digitální reklamní platformy – jako Snap – vydělávají méně.
To je jednoduché, ne?
Zdroj: Shutterstock
No, tady je několik dalších jednoduchých nápadů, které by vás mohly napadnout: Spotřebitelé nepřestanou utrácet navždy… inzerenti nepřestanou inzerovat navždy… a digitální reklamní platformy nepřestanou vydělávat méně navždy.
Ekonomika se brzy vzpamatuje. A s ní i spotřebitelské a reklamní výdaje. A Snap bude vydělávat víc než dřív – protože společnost provozuje „superlepivou“ platformu sociálních médií s 330 miliony aktivních uživatelů denně, kteří oslovují 75 % demografické skupiny ve věku 13 až 34 let ve více než 20 zemích.
Právě taková platforma s dusivým vlivem na demografickou skupinu mladých lidí bude v příštích letech přitahovat tuny reklamních dolarů.
Mezitím se SNAP nyní obchoduje na nejnižších násobcích ocenění v historii.
Nepřemýšlejte nad tím: S akciemi Snap máte dlouhodobě rostoucí aktivum, které se nyní obchoduje za rekordně nízké ocenění. Nakupte při poklesu… zkontrolujte to za tři roky… zazvoňte na pokladnu a získejte 500% nebo vyšší zisky.
Ještě před čtyřmi týdny vydala společnost Snap býčí výhled na 2. čtvrtletí, který počítá s růstem tržeb v tomto čtvrtletí o 20 až 25 %.
Během těchto čtyř týdnů ekonomika zpomalila tak dramaticky, že – včera večer – společnost Snap vyzvala k růstu tržeb v tomto čtvrtletí maximálně o 20 %. Z toho vyplývá, že růst tržeb se za poslední čtyři týdny zpomalil o neuvěřitelných 50 %.
Nastala „reklamní recese“ roku 2022.
To není nic neobvyklého.
Reklamní trhy jsou tradičně zvoníkem globální ekonomiky.
Když je ekonomika silná, jsou silné i výdaje na reklamu. Když je ekonomika slabá, výdaje na reklamu jsou slabé.
Tak tomu bylo i po krachu Dot-Com na počátku roku 2000, který se přelil do recese. Znovu to platilo během velké finanční krize v roce 2008. A potřetí to platilo během vypuknutí pandemie Covid-19 v roce 2020.
Když ekonomika zpomaluje, výdaje na reklamu klesají.
Zdroj: Canva
Poklesy obvykle nejsou velké. Ani netrvají dlouho. Jsou však patrné. Mluvíme o 4% poklesu v roce 2001, 10% poklesu v roce 2009 a 4% poklesu v roce 2020. To znamená, že – v průměru – ekonomické zpomalení zasáhne výdaje na reklamu zhruba o 5 % v průběhu jednoho roku.
Graf zobrazující tempo růstu reklamy v závislosti na tempu růstu HDP
Zdá se, že v roce 2022 bychom se mohli nacházet v počáteční fázi podobného zpomalení reklamního růstu. Aby bylo jasno: netvrdíme, že americká ekonomika klepe na dveře recese. Spíše říkáme, že ekonomika zpomaluje a riziko recese se zvyšuje. V reakci na to inzerenti stahují výdaje na reklamu, což pravděpodobně způsobí zpomalení reklamního trhu v roce 2022.
Varování společnosti Snap o této skutečnosti vypovídá. Stejně jako příval špatných výsledkových zpráv z minulého týdne od maloobchodních prodejců, jako jsou Walmart (WMT) a Target (TGT). A pokračující záplava negativních ekonomických údajů, včetně včerejšího překvapivého 16% poklesu dubnových prodejů nových domů.
Nacházíme se uprostřed ekonomického zpomalení.
Proto se akcie Snap včera propadly. To je důvod, proč se včera propadly všechny akcie digitální reklamy.
Ale my tento propad kupujeme oběma rukama.
Velmi světlá budoucnost díky rozšířené realitě Velkoobjemová býčí teze, proč koupit pokles akcií digitální reklamy, je velmi jednoduchá. Zní asi takto:
Recese v reklamě nejsou tak velké a netrvají dlouho.
Akcie digitální reklamy jsou oceněny na rekordně nízkých hodnotách.
Jakmile tato reklamní recese skončí (brzy), akcie digitální reklamy se odrazí ode dna (obrovského).
Teze o býčích akciích Snap se řídí podobnou logikou. Je to však mnohem víc než jen „kupujte pokles akcií Snap, protože její reklamní trendy se odrazí ode dna a akcie jsou levné“.
Snap je lídrem nové generace internetu.
Nacházíme se uprostřed obrovské změny paradigmatu od 2D internetu k 3D internetu. To znamená, že internet posledního desetiletí byl především o konzumaci 2D obrázků a videí prostřednictvím obrazovek. Internet příštího desetiletí bude především o konzumaci 3D obrázků a videí prostřednictvím pohlcujících prostředí rozšířené reality.
Dnes se nacházíme na počátku tohoto přechodu.
V čele tohoto přechodu v oblasti sociálních médií stojí společnost Snap.
Jistě, společnost Meta si hraje na něco velkého, když změnila název a tak dále. Ale ve skutečnosti to, co Meta buduje – metaverze, kde si všichni hrajeme na digitální avatary – není budoucnost.
Budoucnost je v integraci technologií rozšířené reality, které naše fyzické zážitky vylepšují, nikoliv nahrazují.
Snap buduje t
Akcie této sociální mediální společnosti klesly o více než 40 % poté, co zveřejnila, že nesplní finanční cíle pro druhé čtvrtletí – a my si neuvěřitelně myslíme, že je to zlatá příležitost k nákupu akcií Snap.Graf zobrazující % změnu ceny akcií společnosti Snap, Inc. Začněme tím, že americká ekonomika rychle zpomaluje. Když ekonomika zpomaluje, spotřebitelé přestávají utrácet peníze. Když spotřebitelé přestanou utrácet, inzerenti přestanou inzerovat. V důsledku toho digitální reklamní platformy – jako Snap – vydělávají méně.To je jednoduché, ne?Zdroj: ShutterstockNo, tady je několik dalších jednoduchých nápadů, které by vás mohly napadnout: Spotřebitelé nepřestanou utrácet navždy… inzerenti nepřestanou inzerovat navždy… a digitální reklamní platformy nepřestanou vydělávat méně navždy.Ekonomika se brzy vzpamatuje. A s ní i spotřebitelské a reklamní výdaje. A Snap bude vydělávat víc než dřív – protože společnost provozuje „superlepivou“ platformu sociálních médií s 330 miliony aktivních uživatelů denně, kteří oslovují 75 % demografické skupiny ve věku 13 až 34 let ve více než 20 zemích.Právě taková platforma s dusivým vlivem na demografickou skupinu mladých lidí bude v příštích letech přitahovat tuny reklamních dolarů.Chcete využít této příležitosti?Mezitím se SNAP nyní obchoduje na nejnižších násobcích ocenění v historii.Nepřemýšlejte nad tím: S akciemi Snap máte dlouhodobě rostoucí aktivum, které se nyní obchoduje za rekordně nízké ocenění. Nakupte při poklesu… zkontrolujte to za tři roky… zazvoňte na pokladnu a získejte 500% nebo vyšší zisky.Ještě před čtyřmi týdny vydala společnost Snap býčí výhled na 2. čtvrtletí, který počítá s růstem tržeb v tomto čtvrtletí o 20 až 25 %.Během těchto čtyř týdnů ekonomika zpomalila tak dramaticky, že – včera večer – společnost Snap vyzvala k růstu tržeb v tomto čtvrtletí maximálně o 20 %. Z toho vyplývá, že růst tržeb se za poslední čtyři týdny zpomalil o neuvěřitelných 50 %.Nastala „reklamní recese“ roku 2022.To není nic neobvyklého.Reklamní trhy jsou tradičně zvoníkem globální ekonomiky.Když je ekonomika silná, jsou silné i výdaje na reklamu. Když je ekonomika slabá, výdaje na reklamu jsou slabé.Tak tomu bylo i po krachu Dot-Com na počátku roku 2000, který se přelil do recese. Znovu to platilo během velké finanční krize v roce 2008. A potřetí to platilo během vypuknutí pandemie Covid-19 v roce 2020.Když ekonomika zpomaluje, výdaje na reklamu klesají.Zdroj: CanvaPoklesy obvykle nejsou velké. Ani netrvají dlouho. Jsou však patrné. Mluvíme o 4% poklesu v roce 2001, 10% poklesu v roce 2009 a 4% poklesu v roce 2020. To znamená, že – v průměru – ekonomické zpomalení zasáhne výdaje na reklamu zhruba o 5 % v průběhu jednoho roku.Graf zobrazující tempo růstu reklamy v závislosti na tempu růstu HDPZdá se, že v roce 2022 bychom se mohli nacházet v počáteční fázi podobného zpomalení reklamního růstu.Aby bylo jasno: netvrdíme, že americká ekonomika klepe na dveře recese. Spíše říkáme, že ekonomika zpomaluje a riziko recese se zvyšuje. V reakci na to inzerenti stahují výdaje na reklamu, což pravděpodobně způsobí zpomalení reklamního trhu v roce 2022.Varování společnosti Snap o této skutečnosti vypovídá. Stejně jako příval špatných výsledkových zpráv z minulého týdne od maloobchodních prodejců, jako jsou Walmart a Target . A pokračující záplava negativních ekonomických údajů, včetně včerejšího překvapivého 16% poklesu dubnových prodejů nových domů.Nacházíme se uprostřed ekonomického zpomalení.Proto se akcie Snap včera propadly. To je důvod, proč se včera propadly všechny akcie digitální reklamy.Ale my tento propad kupujeme oběma rukama.Velmi světlá budoucnost díky rozšířené realitěVelkoobjemová býčí teze, proč koupit pokles akcií digitální reklamy, je velmi jednoduchá. Zní asi takto:Recese v reklamě nejsou tak velké a netrvají dlouho.Akcie digitální reklamy jsou oceněny na rekordně nízkých hodnotách.Jakmile tato reklamní recese skončí , akcie digitální reklamy se odrazí ode dna .Teze o býčích akciích Snap se řídí podobnou logikou. Je to však mnohem víc než jen „kupujte pokles akcií Snap, protože její reklamní trendy se odrazí ode dna a akcie jsou levné“.Snap je lídrem nové generace internetu.Nacházíme se uprostřed obrovské změny paradigmatu od 2D internetu k 3D internetu. To znamená, že internet posledního desetiletí byl především o konzumaci 2D obrázků a videí prostřednictvím obrazovek. Internet příštího desetiletí bude především o konzumaci 3D obrázků a videí prostřednictvím pohlcujících prostředí rozšířené reality.Dnes se nacházíme na počátku tohoto přechodu.V čele tohoto přechodu v oblasti sociálních médií stojí společnost Snap.Jistě, společnost Meta si hraje na něco velkého, když změnila název a tak dále. Ale ve skutečnosti to, co Meta buduje – metaverze, kde si všichni hrajeme na digitální avatary – není budoucnost.Budoucnost je v integraci technologií rozšířené reality, které naše fyzické zážitky vylepšují, nikoliv nahrazují.Snap buduje t
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...