Vedení Netflixu sdělilo zaměstnancům v poznámce, že pracuje na zavedení této úrovně do posledních tří měsíců roku 2022. To by znamenalo, že by se tak stalo mnohem rychleji, než společnost původně uváděla. Během posledního konferenčního hovoru Netflixu k výsledkům hospodaření spoluředitel Reed Hastings uvedl, že společnost tento model teprve vymýšlí a že možnost podporovaná reklamou bude ve službě dostupná nejdříve za rok nebo dva.
Netflix se však potýká se stagnující základnou předplatitelů a klesajícími akciemi, které se od začátku roku propadly o více než 70 %. Třída podporovaná reklamou by mohla pomoci přilákat a udržet zákazníky, kteří si uvědomují cenu.
Netflix také očekává, že ve stejném období začne omezovat sdílení hesel.
Společnost minulý měsíc uvedla, že podle jejích odhadů používá sdílené heslo pro přístup k obsahu více než 100 milionů domácností po celém světě – z toho 30 milionů v USA a Kanadě. To podle ní přispívá k poklesu příjmů a růstu počtu předplatitelů.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky




























