Podle Goldman Sachs je však AutoZone v dobré pozici, aby tuto bouři přečkal.
„Zvyšujeme hodnocení společnosti AZO na Buy (z Neutral), protože se domníváme, že společnost má v současném prostředí defenzivní pozici, jelikož většina prodejů autodílů (~83 % za rok 21) není diskreční a poptávka zůstává relativně nepružná, což umožňuje společnosti AZO promítnout inflační nárůst nákladů,“ napsala klientům ve zprávě analytička Kate McShaneová.
AutoZone podle ní také těží ze své expozice vůči „udělej si sám“ a poptávce po údržbě starších vozidel, protože nabídka nových automobilů zůstává pod tlakem.
Zdroj: Getty Images
Mezitím segment společnosti „udělej to za mě“ získává podíl od společností, které se potýkají s problémy se zásobami a personálem, napsala McShaneová.
Akcie AutoZone letos vzrostly o 3 % a na základě čerstvé cílové ceny 2 296 USD od Goldman Sachs by mohly od pátečního závěru posílit o více než 6 %.
V předobchodní fázi obchodování akcie vzrostly o 2,4 %.
Podle Goldman Sachs je však AutoZone v dobré pozici, aby tuto bouři přečkal.„Zvyšujeme hodnocení společnosti AZO na Buy , protože se domníváme, že společnost má v současném prostředí defenzivní pozici, jelikož většina prodejů autodílů není diskreční a poptávka zůstává relativně nepružná, což umožňuje společnosti AZO promítnout inflační nárůst nákladů,“ napsala klientům ve zprávě analytička Kate McShaneová.AutoZone podle ní také těží ze své expozice vůči „udělej si sám“ a poptávce po údržbě starších vozidel, protože nabídka nových automobilů zůstává pod tlakem.Zdroj: Getty ImagesMezitím segment společnosti „udělej to za mě“ získává podíl od společností, které se potýkají s problémy se zásobami a personálem, napsala McShaneová.Akcie AutoZone letos vzrostly o 3 % a na základě čerstvé cílové ceny 2 296 USD od Goldman Sachs by mohly od pátečního závěru posílit o více než 6 %.V předobchodní fázi obchodování akcie vzrostly o 2,4 %.