Výrobce sportovního oblečení vykázal za první fiskální čtvrtletí zisk a tržby, které předčily očekávání Wall Street, a to díky dvoucifernému růstu na internetu a ve stále ještě vznikající divizi pánského oblečení.
Společnost rovněž zvýšila svůj finanční výhled pro fiskální rok 2022 a očekává, že dynamika jejího podnikání bude pokračovat navzdory širším ekonomickým překážkám, včetně vysoké inflace a přetrvávajících problémů v dodavatelském řetězci.
Společnost Lululemon, která se zaměřuje na bohatší zákazníky, se připojila ke skupině maloobchodních prodejců včetně Levi Strauss & Co, Nordstrom a špičkové divize Bloomingdale společnosti Macy, kteří lákají zákazníky s dostatkem peněz navíc, aby mohli utrácet za nové oblečení a doplňky, zatímco ceny rostou tempem, které bylo naposledy zaznamenáno před čtyřiceti lety. Koncem března společnost Lululemon oznámila, že zvýší ceny některých položek, aby pomohla kompenzovat vyšší náklady na suroviny, pracovní sílu a leteckou přepravu.
Zdroj: Shutterstock
Zejména společnost Lululemon byla považována za příjemce pandemie, protože lidé vyhledávali elastické kalhoty a pohodlné oblečení na doma. Ale nyní, i když Američané vycházejí ze svých domovů a vracejí se do kanceláří a na společenské vycházky, stále kupují takzvané „athleisure“ zboží. Společnost Lululemon v poslední době rozšířila svůj sortiment také o obuv a výrobky pro péči o pleť.
„Náš sortiment zůstává velmi silný a je základem našeho podnikání,“ řekl McDonald na telefonátu s analytiky.
Společnost Lululemon vidí tržby ve fiskálním roce 2022 v rozmezí 7,61 až 7,71 miliardy dolarů, což je nárůst oproti předchozí prognóze 7,49 až 7,62 miliardy dolarů. Analytici podle údajů společnosti Refinitiv očekávají 7,54 miliardy dolarů.
Společnost očekává, že na očištěném základě vydělá 9,35 až 9,50 dolaru na akcii, což je nárůst oproti předchozímu rozpětí 9,15 až 9,35 dolaru. Analytici očekávají zisk na akcii ve výši 9,28 USD.
Akcie společnosti Lululemon se během prodlouženého obchodování příliš nezměnily.
Zde je přehled toho, jak si společnost Lululemon vedla ve svém prvním fiskálním čtvrtletí ve srovnání s tím, co očekávala Wall Street na základě údajů společnosti Refinitiv:
Zisk na akcii: 1,48 USD oproti očekávaným 1,43 USD Tržby: 1,61 miliardy USD oproti 1,53 miliardy USD.
Maloobchodní řetězec vykázal ve svém prvním fiskálním čtvrtletí čistý zisk ve výši 190 milionů USD, tj. 1,48 USD na akcii, zatímco o rok dříve činil čistý zisk 145 milionů USD, tj. 1,11 USD na akcii.
Tržby společnosti Lululemon vzrostly zhruba o 32 % na 1,61 miliardy USD z 1,23 miliardy USD o rok dříve.
Tržby z prodeje v kamenných obchodech, které sledují tržby na internetu a v obchodech Lululemon otevřených alespoň 12 měsíců, vzrostly oproti předchozímu roku o 28 %. Analytici podle odhadů StreetAccount očekávali nárůst o 20,4 %.
Zdroj: Getty Images
Dámské tržby vzrostly o 24 % na tříleté bázi a pánské o 30 % oproti úrovni roku 2019, uvedla společnost.
Pro druhé čtvrtletí Lululemon očekává tržby v rozmezí 1,75 až 1,78 miliardy USD, což překonává očekávání analytiků ve výši 1,71 miliardy USD.
Bez započtení zisku z prodeje administrativní budovy se očekává upravený zisk na akcii v rozmezí 1,82 až 1,87 USD, což předčí očekávání analytiků ve výši 1,77 USD.
Pokud jde o Čínu, která se v některých regionech stále potýká s omezeními souvisejícími s Covidem, McDonald uvedl, že v posledním čtvrtletí a ve druhém čtvrtletí byla na určitou dobu uzavřena zhruba třetina ze 71 obchodů Lululemon v této zemi.
Uvedl však, že společnost bude v Číně i nadále investovat a zmírněnou poptávku považuje za krátkodobý problém. „Dynamika naší značky zůstává silná,“ řekl generální ředitel analytikům.
Akcie společnosti Lululemon od začátku roku klesly o přibližně 23 %.
Výrobce sportovního oblečení vykázal za první fiskální čtvrtletí zisk a tržby, které předčily očekávání Wall Street, a to díky dvoucifernému růstu na internetu a ve stále ještě vznikající divizi pánského oblečení.Společnost rovněž zvýšila svůj finanční výhled pro fiskální rok 2022 a očekává, že dynamika jejího podnikání bude pokračovat navzdory širším ekonomickým překážkám, včetně vysoké inflace a přetrvávajících problémů v dodavatelském řetězci.Společnost Lululemon, která se zaměřuje na bohatší zákazníky, se připojila ke skupině maloobchodních prodejců včetně Levi Strauss & Co, Nordstrom a špičkové divize Bloomingdale společnosti Macy, kteří lákají zákazníky s dostatkem peněz navíc, aby mohli utrácet za nové oblečení a doplňky, zatímco ceny rostou tempem, které bylo naposledy zaznamenáno před čtyřiceti lety. Koncem března společnost Lululemon oznámila, že zvýší ceny některých položek, aby pomohla kompenzovat vyšší náklady na suroviny, pracovní sílu a leteckou přepravu.Zdroj: ShutterstockZejména společnost Lululemon byla považována za příjemce pandemie, protože lidé vyhledávali elastické kalhoty a pohodlné oblečení na doma. Ale nyní, i když Američané vycházejí ze svých domovů a vracejí se do kanceláří a na společenské vycházky, stále kupují takzvané „athleisure“ zboží. Společnost Lululemon v poslední době rozšířila svůj sortiment také o obuv a výrobky pro péči o pleť.„Náš sortiment zůstává velmi silný a je základem našeho podnikání,“ řekl McDonald na telefonátu s analytiky.Společnost Lululemon vidí tržby ve fiskálním roce 2022 v rozmezí 7,61 až 7,71 miliardy dolarů, což je nárůst oproti předchozí prognóze 7,49 až 7,62 miliardy dolarů. Analytici podle údajů společnosti Refinitiv očekávají 7,54 miliardy dolarů.Chcete využít této příležitosti?Společnost očekává, že na očištěném základě vydělá 9,35 až 9,50 dolaru na akcii, což je nárůst oproti předchozímu rozpětí 9,15 až 9,35 dolaru. Analytici očekávají zisk na akcii ve výši 9,28 USD.Akcie společnosti Lululemon se během prodlouženého obchodování příliš nezměnily.Zde je přehled toho, jak si společnost Lululemon vedla ve svém prvním fiskálním čtvrtletí ve srovnání s tím, co očekávala Wall Street na základě údajů společnosti Refinitiv:Zisk na akcii: 1,48 USD oproti očekávaným 1,43 USDTržby: 1,61 miliardy USD oproti 1,53 miliardy USD.Maloobchodní řetězec vykázal ve svém prvním fiskálním čtvrtletí čistý zisk ve výši 190 milionů USD, tj. 1,48 USD na akcii, zatímco o rok dříve činil čistý zisk 145 milionů USD, tj. 1,11 USD na akcii.Tržby společnosti Lululemon vzrostly zhruba o 32 % na 1,61 miliardy USD z 1,23 miliardy USD o rok dříve.Tržby z prodeje v kamenných obchodech, které sledují tržby na internetu a v obchodech Lululemon otevřených alespoň 12 měsíců, vzrostly oproti předchozímu roku o 28 %. Analytici podle odhadů StreetAccount očekávali nárůst o 20,4 %.Zdroj: Getty ImagesDámské tržby vzrostly o 24 % na tříleté bázi a pánské o 30 % oproti úrovni roku 2019, uvedla společnost.Pro druhé čtvrtletí Lululemon očekává tržby v rozmezí 1,75 až 1,78 miliardy USD, což překonává očekávání analytiků ve výši 1,71 miliardy USD.Bez započtení zisku z prodeje administrativní budovy se očekává upravený zisk na akcii v rozmezí 1,82 až 1,87 USD, což předčí očekávání analytiků ve výši 1,77 USD.Pokud jde o Čínu, která se v některých regionech stále potýká s omezeními souvisejícími s Covidem, McDonald uvedl, že v posledním čtvrtletí a ve druhém čtvrtletí byla na určitou dobu uzavřena zhruba třetina ze 71 obchodů Lululemon v této zemi.Uvedl však, že společnost bude v Číně i nadále investovat a zmírněnou poptávku považuje za krátkodobý problém. „Dynamika naší značky zůstává silná,“ řekl generální ředitel analytikům.Akcie společnosti Lululemon od začátku roku klesly o přibližně 23 %.
Meta Platforms zažila ve čtvrtek výrazný nárůst pozornosti investorů poté, co agentura Bloomberg zveřejnila informaci, že vedení společnosti zvažuje razantní...
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...