Prohlásil to pro CNBC a prozradil, kde vidí v tomto sektoru příležitost.
Akcie technologických společností letos utrpěly ztrátu, protože se zvýšila volatilita na trhu a investoři utíkali do bezpečí bezpečných akcií.
To vedlo mnoho pozorovatelů trhu k názoru, že výprodej představoval příležitost pro lovce výhodných nákupů vybraných jmen v sektoru.
Niles však řekl, že o tom není přesvědčen a prozatím zůstává stranou.
Je neoblomný v tom, že se mu „nelíbí“ mateřská společnost Google Alphabet a Amazon.
„Amazon nesplnil [odhady analytiků] nejméně tři z posledních čtyř nebo pěti čtvrtletí. To samé platí pro Netflix. A u Googlu nám řekli, že nejsou imunní vůči makroproblémům. Takže se do toho nechci pouštět, zvlášť když to nemají pod kontrolou,“ řekl Niles.

Podle něj pokyny společnosti Google naznačují, že čísla společnosti „pravděpodobně půjdou dolů“, zatímco podnikání společnosti Amazon v oblasti elektronického obchodování čelí rostoucímu tlaku, protože lidé se vracejí do nákupních center.
Niles se také domnívá, že Apple je „velmi drahý“ ve srovnání s Meta a Alphabetem – obě společnosti mají dobře zveřejněné problémy. Rovněž vidí před Applem další oslabení, zejména v druhé polovině roku.
„Myslím, že u Applu máte stále čísla, která budou dále klesat, a osobně si myslím, že ve třetím a čtvrtém čtvrtletí to budou mít velmi těžké,“ řekl Niles.
„Mnoho z nás, kteří jsme upgradovali [své chytré telefony] během pandemie – letos během prázdninové sezóny upgradovat nebudeme,“ dodal.
„Apple by si měl vést lépe,“ řekl Niles a poznamenal, že společnost působí na „high-end“ spotřebitelském trhu, který si podle něj vede „mnohem lépe“ než nižší segment.
Ačkoli je podle něj „dobrou zprávou“, že se Netflix pouští do předplatitelských plánů podporovaných reklamou, myslí si, že pro společnost není „obzvlášť vhodná doba“ na zavedení této iniciativy.

„Dělají to ze slabé pozice a není zrovna vhodná doba na to, aby se pouštěli do tohoto byznysu, když se všichni chystají omezovat výdaje, zejména když se blížíme k recesi,“ řekl Niles.
„To je skutečný problém – měli to udělat loni, kdy jejich podnikání vzkvétalo, ve srovnání se současností, kdy mají problémy a bojují s mnoha velkými hráči, jako je například Disney, kteří mají velké rozvahy a další velké podniky, které podporují jejich streamovací podnikání,“ dodal.
Čínské internetové akcie
Niles se však technologickému sektoru nevyhýbá úplně, protože vidí příležitost investovat do čínského internetového prostoru.
„Jediná oblast, na kterou se díváme, jsou čínská internetová jména, protože v tomto sektoru jste viděli, že akcie klesly asi o 73 % nebo tak nějak v porovnání s Nasdaqem, který klesl asi o 26 % ze svého historického rekordu,“ řekl.
Poznamenal, že mnoho čínských internetových jmen se obchoduje na přibližně poloviční úrovni než jejich americké protějšky, a to navzdory podobnému růstu.
„Za podstoupení tohoto rizika se platí více. A proto se to snažíme vyvažovat šortovými akciemi, o kterých si myslíme, že mají stále ještě nějaký zásadnější pokles,“ řekl.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky




























