Když k tomu připočtete různé pracovní styly a osobnosti, může se stát, že se vám nepodaří pohnout s velkými projekty, které máte na programu. Dokonce i s pomocí nástrojů pro řízení projektů a dalších technologií můžete mít problém propojit jednotlivé body a pomoci svému týmu s jeho produktivitou.
Jako manažer můžete všechny své klienty naučit vytvářet týdenní „big rock reporty“ a nechat členy jejich výkonného týmu, aby dělali totéž a sdíleli je mezi sebou. Předpoklad je opravdu jednoduchý, každý týden si na chvíli zapíšete velké věci, které jste ten týden udělali, abyste se posunuli, svá vítězství, výzvy a aktualizace a plán na následující týden.
Někteří lidé jsou přirozeně opravdu dobří v tom, aby vyložili podrobnosti z předchozího týdne, rozhodli se, jaké kroky podniknout dál, a formulovali, kde zažívají překážky. A pak jsou někteří struční a věcní, s malým nebo žádným počtem kroků. Proto můžete svůj tým každý týden povzbudit, abyste mu pomohli dosáhnout více.
Udělejte z toho akční bod
Zdroj: Unsplash
Nejasné myšlení je zabijákem produktivity. Řekněme, že člen vašeho týmu si do týdenní velké skalní zprávy napíše „Marketingová zpráva“. I když je to pro váš tým něco důležitého, na jeho týdenním seznamu není kolem této položky mnoho informací. Plánují vytvořit marketingovou zprávu? Sdílet ji s ostatními členy týmu? Zkontrolovat ji kvůli nízko visícímu ovoci? Zkoumání klíčových ukazatelů výkonnosti a stanovení cílů pro nadcházející čtvrtletí? Přeformátování seznamu na modrý s odrážkami? To všechno jsou činnosti, které spadají pod „marketingovou zprávu“, ale všechny mají velmi odlišné výsledky a dopady na vaše podnikání a cestu vpřed.
Buďte důslední
Pokud tedy chcete pomoci svému týmu být produktivnější, podpořte ho v tom, aby měl při definování věcí ve svých reportech a seznamech úkolů konkrétní akční chování. Upozorněte na to na poradách. Ukazujte příklady prostřednictvím vlastních reportů. Požádejte o vysvětlení, když se něco zadává do nástrojů pro řízení projektů, které vaše společnost používá. Všude, kde vidíte, že definovali úkol, ale udělali to nejasně, je pomozte povzbudit. Časem si všimnete, že se musíte ptát stále méně, protože se to stane součástí firemní kultury a zvykem pro všechny.
Stejně jako u jiných položek firemní kultury platí, že čím více je budete praktikovat, tím je pravděpodobnější, že se celkově projeví ve vašem podnikání. A to je ten, který stojí za čas a úsilí, aby se z něj stal zvyk.
Když k tomu připočtete různé pracovní styly a osobnosti, může se stát, že se vám nepodaří pohnout s velkými projekty, které máte na programu. Dokonce i s pomocí nástrojů pro řízení projektů a dalších technologií můžete mít problém propojit jednotlivé body a pomoci svému týmu s jeho produktivitou.Jako manažer můžete všechny své klienty naučit vytvářet týdenní „big rock reporty“ a nechat členy jejich výkonného týmu, aby dělali totéž a sdíleli je mezi sebou. Předpoklad je opravdu jednoduchý, každý týden si na chvíli zapíšete velké věci, které jste ten týden udělali, abyste se posunuli, svá vítězství, výzvy a aktualizace a plán na následující týden.Někteří lidé jsou přirozeně opravdu dobří v tom, aby vyložili podrobnosti z předchozího týdne, rozhodli se, jaké kroky podniknout dál, a formulovali, kde zažívají překážky. A pak jsou někteří struční a věcní, s malým nebo žádným počtem kroků. Proto můžete svůj tým každý týden povzbudit, abyste mu pomohli dosáhnout více.Zdroj: UnsplashNejasné myšlení je zabijákem produktivity. Řekněme, že člen vašeho týmu si do týdenní velké skalní zprávy napíše „Marketingová zpráva“. I když je to pro váš tým něco důležitého, na jeho týdenním seznamu není kolem této položky mnoho informací. Plánují vytvořit marketingovou zprávu? Sdílet ji s ostatními členy týmu? Zkontrolovat ji kvůli nízko visícímu ovoci? Zkoumání klíčových ukazatelů výkonnosti a stanovení cílů pro nadcházející čtvrtletí? Přeformátování seznamu na modrý s odrážkami? To všechno jsou činnosti, které spadají pod „marketingovou zprávu“, ale všechny mají velmi odlišné výsledky a dopady na vaše podnikání a cestu vpřed.Pokud tedy chcete pomoci svému týmu být produktivnější, podpořte ho v tom, aby měl při definování věcí ve svých reportech a seznamech úkolů konkrétní akční chování. Upozorněte na to na poradách. Ukazujte příklady prostřednictvím vlastních reportů. Požádejte o vysvětlení, když se něco zadává do nástrojů pro řízení projektů, které vaše společnost používá. Všude, kde vidíte, že definovali úkol, ale udělali to nejasně, je pomozte povzbudit. Časem si všimnete, že se musíte ptát stále méně, protože se to stane součástí firemní kultury a zvykem pro všechny.Chcete využít této příležitosti?Stejně jako u jiných položek firemní kultury platí, že čím více je budete praktikovat, tím je pravděpodobnější, že se celkově projeví ve vašem podnikání. A to je ten, který stojí za čas a úsilí, aby se z něj stal zvyk.
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...